Ovaj sadržaj nije dostupan na izabranom jeziku, pa smo ga zasad omogućili na najbližem dostupnom jeziku.

Kreirajte doživljaj za prijatelje i članove porodice u kojem se učestvuje samo uz poziv

Kroz probni termin doživljaja samo uz poziv možete lakše doći do prvih utisaka i izgraditi kredibilitet.
Objavio/la Airbnb na dan 31. maj 2023.
Materijal za čitanje od 2 min.
Ažurirano na dan 31. maj 2023.

Najvažnije

  • Domaćini Airbnb doživljaja mogu da kreiraju rezervacije namenjene članovima porodice i prijateljima, isključivo uz poziv

  • Kod novih doživljaja, ovi testovi omogućavaju domaćinima da dođu do prvih utisaka u bezbednim i podsticajnim uslovima

  • Utisci povećavaju kredibilitet i doprinose privlačenju gostiju

Kao novi domaćin doživljaja, jedan od najvažnijih ciljeva vam je da dobijete te prve, najvažnije utiske – oni mogu doprineti izgradnji kredibiliteta da bi gosti sigurnije rezervisali vaš doživljaj. Ali kako doći do utisaka?

Jedan praktičan način da započnete: Možete održati uvodni termin doživljaja samo uz poziv, odnosno probni termin doživljaja. Probni termin vam može olakšati upoznavanje sa platformom Airbnb, a ujedno i sa svim detaljima organizovanja doživljaja.

Zašto treba da isprobate test doživljaja samo uz poziv?

Rezervacija samo uz poziv je odlična prilika da vam grupa prijatelja i članova porodice da komentare o doživljaju. To vam množe umnogome ublažiti nervozu ili stres koje novopečeni domaćini mogu osećati, a istovremeno olakšati rešavanje logističkih problema ili nedoumica oko samog doživljaja.

Ovakve rezervacije mogu doprineti i da vaš doživljaj dobije prve utiske, što povećava kredibilitet i pokazuje potencijalnim budućim gostima da vaš doživljaj vredi rezervisati.

Domaćini mogu lako kreiraju i dele link ka doživljaju s članovima porodice i prijateljima, u kojem se učestvuje samo uz poziv. Uz link za učešće samo uz poziv, koji nije otvoren za javnost, ne morate brinuti da će neko koga ne pozovete rezervisati vaš prvi probni termin doživljaja.

Idite na komandnu tablu » Kalendar » Zakažite doživljaj » promenite Tip rezervacije na Privatna grupa (nije javno vidljivo). Ako želite da korigujete cenu ili odredite cenu za privatne grupe, to možete učiniti na istom mestu.

Kad zakažete doživljaj, kliknite na taj konkretni termin doživljaja u rasporedu » spustite se do stavke Podelite link » dodirnite Kopiraj.

Ostaje još da pozovete potencijalne goste. Link će voditi vaše prijatelje i članove porodice do konkretnog termina doživljaja raspoloživog samo uz poziv.

Ne postoji maksimalni broj deljenja privatnih linkova ka rezervacijama samo uz poziv – možete ih imati na umu za posebne prilike, poput rođendana ili posete prijatelja iz drugog grada

Šta treba da znate o utiscima gostiju

Iako kreiranje doživljaja u kojem se učestvuje samo uz poziv može biti korisno za dobijanje utisaka i širenje poslovanja, treba imati na umu nekoliko važnih stvari:

  • Gosti događaja u kojem se učestvuje samo uz poziv ne treba da osećaju obavezu da napišu utisak.
  • Ako gosti napišu utiske, treba da navedu na koji su način povezani s vama (da li ste u srodstvu, prijatelji itd.) ili da navedu da ste im dali popust na doživljaj (ako je to slučaj). Takvu vrstu obelodanjivanja mogu nalagati i važeći zakoni.
  • Svaki utisak treba da bude zasnovan na iskrenim, istinitim i ličnim mišljenjima gosta o doživljaju i mora biti u skladu s našim pravilima za utiske.

Cilj je transparentnost, a rezultat je korist za sve: Vaši prijatelji i članovi porodice dobijaju priliku da isprobaju vaš doživljaj u grupi kojoj se pridružuje samo uz poziv (uz popust, ako vi tako odlučite), a vi radite na svojim veštinama da biste izgradili nešto stvarno izvanredno.

Saznajte više saveta i trikova za testiranje novog doživljaja.

Kreirajte doživljaj u kojem se učestvuje samo uz poziv

Izgradite samopouzdanje i privucite rezervacije
Idi na kalendar

Najvažnije

  • Domaćini Airbnb doživljaja mogu da kreiraju rezervacije namenjene članovima porodice i prijateljima, isključivo uz poziv

  • Kod novih doživljaja, ovi testovi omogućavaju domaćinima da dođu do prvih utisaka u bezbednim i podsticajnim uslovima

  • Utisci povećavaju kredibilitet i doprinose privlačenju gostiju

Airbnb
31. maj 2023.
Da li vam je ovo bilo korisno?