Olakšan pristup na Airbnb-u
Evo kako vam olakšavamo putovanje sa nama.

Poboljšani filteri za pretragu
Pojednostavili smo filtere za olakšan pristup da bismo vam olakšali pretragu.
Pregled sadržaja za olakšan pristup
Pregledamo sve sadržaje za olakšan pristup koje domaćini pošalju kako bismo proverili njihovu tačnost.


Direktno dopisivanje sa domaćinima
Razgovarajte direktno sa domaćinima da saznate više o sadržajima za olakšan pristup u smeštaju ili na doživljaju.

Poslušajte Airbnb-ovu izjavu o olakšanom pristupu
Olakšan pristup digitalnim sadržajima na Airbnb-u
Airbnb nastoji da poštuje Evropski akt o olakšanom pristupu i Smernice za olakšan pristup veb-sadržajima (WCAG) 2.1, nivo AA, za naš veb-sajt i mobilne aplikacije.
Kako radimo
- Uključujemo najbolje prakse digitalnog olakšanog pristupa u svoje dizajnerske i inženjerske procese
- Svojim zaposlenima pružamo kontinuiranu obuku i materijale na temu olakšanog pristupa
- Angažujemo interne i spoljne testere kvaliteta
- Imamo angažovan međufunkcionalni tim posvećen praćenju i rešavanju problema digitalnog olakšanog pristupa na našem veb-sajtu i u aplikacijama
- Obučavamo svoje agente korisničke podrške o problemima digitalnog olakšanog pristupa
Komentari
Bilo bi nam drago da čujemo vaš komentar o Airbnb-ovim praksama olakšanog pristupa digitalnim sadržajima. Ako želite da stupimo u kontakt, pošaljite nam imejl na digital-accessibility@airbnb.com.
Posebni timovi
Airbnb ima posebne timove koji se bave isključivo izradom proizvoda koje svako može da koristi. Ti timovi sarađuju sa inženjerima, dizajnerima i drugima u preduzeću da bi naši proizvodi bili projektovani tako da budu prilagođeni posebnim potrebama.
Naše specifikacije digitalnog pristupa
Posvećeni smo dizajniranju iskustva prilagođenog posebnim potrebama u svim pregledačima i na svim uređajima.
Upotrebljivost za pregledače, tehnologije asistencije i uređaje
Airbnb redovno testira i optimizuje za sledeća iskustva prilagođena posebnim potrebama:
Čitači ekrana- Sinhronizacija
- Sinhronizacija za računare za macOS: veb-testiranje pomoću pregledača Safari
- Mobilna sinhronizacija za iOS: testiranje mobilnog veba pomoću pregledača Safari
- Mobilna sinhronizacija za iOS: testiranje izvorne aplikacije
- TalkBack
- Mobilni TalkBack za Android: testiranje mobilnog veba pomoću pregledača Chrome
- Mobilni TalkBack za Android: testiranje izvorne aplikacije
- JAWS uz Microsoft Edge
- NVDA uz Mozilla Firefox
- Komande samo na tastaturi
- Veb za računare sa Windows-om
- Veb za računare sa macOS-om
- Povećanje fonta: mobilni operativni sistem Android
- Dinamički tip: mobilni operativni sistem iOS
- Podesive veličine fonta: Veb-prilagodljive veličine fontova testiraju se pomoću Chrome-a za računare, a za mobilne uređaje u Safariju za iOS
- Najstariji testirani telefon sa iOS-om je iPhone 7.
- U Android uređaje za testiranje spadaju Google i Samsung. Pixel 3 i Galaxy S8 telefoni su najstariji modeli koji se koriste za testiranje.
- Ako postoji greška u starijoj verziji uređaja ili operativnog sistema, proverićemo da li problem postoji u trenutnoj verziji aplikacije, a zatim odrediti prioritet i rešiti ga.
- Ako problem ne postoji u trenutnoj verziji, zavisno od težine uticaja prednost će imati noviji problemi.
Ograničenja i alternative
Uprkos našim naporima da osiguramo olakšan pristup Airbnb-u, postoje određena ograničenja. Ispod je opis poznatih ograničenja i potencijalnih rešenja. Obratite nam se ako primetite problem koji nije naveden u nastavku.
Poznata ograničenja za Airbnb: Slike koje su otpremili korisnici- Slike ponuda, profilne fotografije korisnika i druge otpremljene slike možda nemaju opise. Domaćini otpremaju sopstvene slike ponuda i imaju mogućnost da unesu opise putem veb-sajta. Airbnb to ne postavlja kao uslov.
- Razmatramo opcije automatskog generisanja opisa slika ponuda. To rešenje bi se kasnije moglo primeniti na druge otpremljene slike.
- Sadržaj koji se pojavljuje na Airbnb-ovim platformama preko spoljnih dobavljača možda neće biti dostupan jer ti dobavljači ne ispunjavaju nužno naše standarde olakšanog pristupa. Kad god se kroz naš interni proces kontrole kvaliteta ukaže na povezani problem sa olakšanim pristupom, obraćamo se dobavljaču u vezi sa problemom i zahtevamo da ga reši.
- Novi ugovori sa dobavljačima uključuju podršku za WCAG 2.1 nivoa AA, ali se to ne primenjuje retroaktivno na prethodne ugovore.
- Airbnb ne testira kompatibilnost svoje platforme na tabletima. Ta „rupa“ u testiranju može dovesti do čudnih tačaka prekida i narušenog korisničkog iskustva za korisnike tableta.
- Airbnb ne testira kompatibilnost svoje platforme sa pristupom tastaturi na izvornim mobilnim aplikacijama ili prikaz Brajevog pisma. Ta „rupa“ u testiranju može dovesti do neoptimalnog iskustva za korisnike koji koriste te kombinacije uređaja sa našim izvornim aplikacijama.
- Trenutno nije u planu da se u naš proces kontrole kvaliteta uključi testiranje pristupa tastaturi ili prikaza Brajevog pisma.
- Veb-korisnici mogu da pristupe podešavanjima olakšanog pristupa kad se prijave. Korisnici izvorne mobilne aplikacije mogu da pristupe podešavanjima olakšanog pristupa i kad su prijavljeni i kad su odjavljeni.
Sadržaji za olakšan pristup
Iako znamo da je olakšan pristup dinamična stvar, evo nekih načina na koje smo radili na poboljšanju olakšanog pristupa na Airbnb-u.
Vizuelni- Podrška za čitač ekrana
- Minimalni kontrast boja
- Prilagodljivi veb-dizajn
- Uvećanje fonta, dinamički tip, podesiva veličina fonta
- Otvoreni titlovi za video-sadržaj
- Opisi slika za sadržaj koji je kreirao Airbnb
- Prečice na tastaturi na vebu
- Komande za zumiranje mape
- Komande za pomeranje prikazanog dela mape
- Podešavanja smanjenog kretanja
- Sprečavanje automatskog puštanja videa
- Opcija da se učita još (u poređenju sa beskonačnim listanjem)
- Podrazumevano isključen zvuk
Da bismo promovisali olakšan pristup, sarađujemo sa:




Tu smo da vam pomognemo
Posetite naš Centar za pomoć da biste saznali više.
Kako se koriste filteri za pretragu?
Filtere za pretragu možete lako podesiti tako da se prikazuju samo ponude koje imaju sadržaje za olakšan pristup koji vama trebaju. Saznajte više o pretrazi smeštaja sa sadržajima za olakšan pristup ili pretrazi doživljaja sa sadržajima za olakšan pristup.
Kako Airbnb pregleda sadržaje za olakšan pristup?
Domaćini smeštaja moraju da pošalju fotografije svojih sadržaja za olakšan pristup, a domaćini doživljaja moraju da dostave pisani opis. Te podatke zatim ručno pregleda specijalizovani tim Airbnb-ovih agenata da utvrdi tačnost fotografija i kvalitet opisa.
Kao osoba sa invaliditetom, mogu li na doživljaj da povedem svog asistenta ili osobu koja mi pomaže?
Domaćini doživljaja mogu da dozvole asistentima osoba sa invaliditetom besplatno prisustvo doživljajima koje organizuju. Airbnb smatra da je asistent osoba starija od 18 godina koja redovno pomaže datoj osobi sa invaliditetom, mentalnim oboljenjem ili dužom bolešću pri svakodnevnim aktivnostima. Saznajte više o našim asistentima osoba sa invaliditetom i našim povezanim pravilima za doživljaje za goste i domaćine.
Kao osoba sa invaliditetom, mogu li sa sobom da povedem životinju koja mi pomaže?
Jasno nam je da životinje za pomoć čoveku pružaju nezamenjivu pomoć svojim vlasnicima. Zato gosti ne moraju pre rezervacije da navedu da bi poveli životinju za pomoć čoveku, iako smo mi uvek zagovornici transparentne komunikacije da bi ugošćavanje proteklo na obostrano zadovoljstvo. Saznajte više o pravilima za životinje za pomoć čoveku za goste i domaćine.
Kako domaćini mogu da pomognu gostima sa potrebama u pogledu olakšanog pristupa?
Da li se ponuda smatra prilagođenom posebnim potrebama zavisi od konkretnog gosta. Zato dajemo uputstva našim domaćinima kako da navedu jasne, tačne informacije o svojim ponudama i podstičemo ih da komuniciraju sa gostima. Saznajte više o ugošćavanju osoba sa potrebama u pogledu olakšanog pristupa. Saznajte više o ugošćavanju osoba sa potrebama u pogledu olakšanog pristupa.
Kako domaćini mogu stranicama ponuda da dodaju sadržaje za olakšan pristup?
Domaćinov prostor je možda prilagođeniji posebnim potrebama nego što on misli. Domaćin može da izmeni stranicu ponude po prostorijama i da potvrdi svaki sadržaj za olakšan pristup kroz bar jednu jasnu fotografiju. Saznajte više o dodavanju sadržaja za olakšan pristup na stranice smeštaja. Saznajte više o tome kako da dodate sadržaje za olakšan pristup na stranice doživljaja.