Zajednica sada ima jednostavnija Pravila refundiranja doživljaja
Najvažnije
Ažuriramo naša Pravila refundiranja doživljaja za goste
Gosti sada imaju rok od 72 sata da prijave probleme
Jasno nam je da je vama, kao domaćinu doživljaja, važno da gostima priredite izvanredno gostoprimstvo. Ako je gost u prošlosti imao problem sa doživljajem, bilo sa fizičkim prisustvom ili onlajn, može da zatraži refundiranje u svakom trenutku po završetku doživljaja.
Pošto nam je jasno da za domaćine nije baš idealno kad gosti nemaju dovoljno vremena da prijave probleme, ažuriramo naša Pravila refundiranja doživljaja za goste. Gosti će sada imati 72 sata nakon doživljaja da podnesu zahtev za refundiranje ako je bilo problema.
Pojednostavili smo i formulaciju pravila da bi bila jasnija. Suština pravila ostaje ista. Ažurirana pravila važe za rezervacije ugovorene od 15. jula 2022.
Za više informacija pročitajte naše novosti za 2022.
Najvažnije
Ažuriramo naša Pravila refundiranja doživljaja za goste
Gosti sada imaju rok od 72 sata da prijave probleme