Da li Pravila za slučajeve nepredviđenih okolnosti važe za moju rezervaciju tokom pandemije bolesti COVID-19?
Napomena: Od 31. maja 2022, okolnosti koje se odnose na COVID-19 više nisu obuhvaćene našim Pravilima za slučajeve nepredviđenih okolnosti. Za rezervacije ugovorene pre 31. maja 2022, kao i za domaće rezervacije u Južnoj Koreji i kontinentalnoj Kini, određene okolnosti koje se odnose na COVID-19 će i dalje biti obuhvaćene.
U ovom članku detaljno je objašnjeno kako se Pravila za slučajeve nepredviđenih okolnosti primenjuju na otkazivanja zbog bolesti COVID-19.
Evo kratkog pregleda koji će vam pomoći da utvrdite da li vaša rezervacija ispunjava uslove.
Ako ste rezervisali do 14. marta 2020, vaša rezervacija ispunjava uslove ako važi sve ispod navedeno
- Datum dolaska je u roku od 45 dana od današnjeg dana
- i niste već otkazali
- i niste već došli
- i pandemija vas sprečava da realizujete rezervaciju
Ako sve to važi, možete sami da otkažete; tokom tog procesa biće vam na raspolaganju opcije otkazivanja i refundiranja. Da biste otkazali u skladu s ovim uslovima, moraćete da dokumentujete ili potvrdite da niste u mogućnosti da realizujete rezervaciju zbog bolesti COVID-19.
Ako ste rezervisali nakon 14. marta 2020, a pre 31. maja 2022, vaša rezervacija ispunjava uslove ako važi sve ispod navedeno
- Datum dolaska je u narednih 14 dana
- i niste već otkazali
- i niste već došli
- i trenutno imate COVID-19 ili ga gost koji putuje sa vama ima
Ako su sve navedene stavke tačne, možete da otkažete tako što ćete se obratiti našem timu za podršku zajednici. Zamolićemo vas da to potvrdite dokumentacijom (kao što je rezultat testa na COVID-19), ako je to zakonom dozvoljeno. Na vašem nalogu će takođe biti privremeno onemogućene nove rezervacije, a sve predstojeće rezervacije u narednih 14 dana biće otkazane.
Ako ne ispunjavate uslove i otkažete, iznos za refundiranje se određuje prema domaćinovim pravilima otkazivanja, a iznos za refundiranje ćete videti pre potvrde otkazivanja. U tom slučaju, isplata domaćinu i refundiranje gostu obavljaju se u skladu sa pravilima otkazivanja koja ste prihvatili prilikom rezervacije.
Napomena: Kad se rezervacija otkaže, Airbnb isplaćuje sve iznose koje domaćin potražuje i refundira gostu iznos na koji ima pravo prema domaćinovim pravilima otkazivanja. Zbog toga rezervacije koje su otkazane pre nego što je pokriće za nepredviđene okolnosti najavljeno ili produženo neće biti ponovo razmatrane.
Ako ste rezervisali nakon 31. maja 2022, vaša rezervacija ispunjava uslove*, ali imate ispod navedene dodatne mogućnosti
Ako su vam planovi fleksibilni, razmislite i o tome da u dogovoru sa domaćinom promenite rezervaciju na kasniji datum.
Možete i da zatražite domaćinu refundiranje dodatnog iznosa, a ako pristane, moći će bezbedno da vam prenese novac putem Centra za posredovanje.
Ako ste već otkazali rezervaciju ili došli u smeštaj, možete se obratiti našem timu za podršku zajednici i zatražiti pomoć.
*Domaće rezervacije u Južnoj Koreji i dalje će biti pokrivene ako vi ili drugi gost koji putuje sa vama trenutno imate COVID-19. Drugačija pravila važe za domaće rezervacije u kontinentalnoj Kini i za rezervacije u kategoriji Luxe.
Srodni članci
- Uputstva•GostKada ćemo vam refundirati novacIako se isplaćuje gotovo istog trenutka, u najvećem broju slučajeva refundirani novac stigne na račun u roku od 10 dana, mada za neke načine…
- Uputstva•GostOtkazivanje rezervacije boravkaMožete da odete u odeljak Putovanja da biste otkazali ili izmenili rezervaciju.
- Uputstva•GostPromena rezervacije smeštajaAko želite da promenite rezervaciju, pošaljite domaćinu zahtev za promenu.