Kad počnete da unosite tekst u polje za pretragu, prikazaće vam se predlozi. Za pregled koristite strelice nagore i nadole. Za odabir pritisnite Enter. Ako ste izabrali izraz od više reči, on će biti termin za pretragu. Ako je predlog link, u pregledaču će se otvoriti ta stranica.
Pravila zajednice
Gost

Da li Pravila za slučajeve nepredviđenih okolnosti važe za moju rezervaciju tokom pandemije bolesti COVID-19?

Napomena: Od 31. maja 2022, okolnosti koje se odnose na COVID-19 više nisu obuhvaćene našim Pravilima za slučajeve nepredviđenih okolnosti. Za rezervacije ugovorene pre 31. maja 2022, određene okolnosti koje se odnose na COVID-19 će i dalje biti obuhvaćene. Različita pravila važe za Luxe rezervacije i domaće rezervacije u Južnoj Koreji.

U ovom članku detaljno je objašnjeno kako se Pravila za slučajeve nepredviđenih okolnosti primenjuju na otkazivanja zbog bolesti COVID-19.

Evo kratkog pregleda koji će vam pomoći da utvrdite da li vaša rezervacija ispunjava uslove.

Ako ste rezervisali do 14. marta 2020, vaša rezervacija ispunjava uslove ako važi sve ispod navedeno

  • Datum dolaska je u roku od 45 dana od današnjeg dana
  • i niste već otkazali
  • i niste već došli
  • i pandemija vas sprečava da realizujete rezervaciju

Ako sve to važi, možete sami da otkažete; tokom tog procesa biće vam na raspolaganju opcije otkazivanja i refundiranja. Da biste otkazali u skladu s ovim uslovima, moraćete da dokumentujete ili potvrdite da niste u mogućnosti da realizujete rezervaciju zbog bolesti COVID-19.

Ako ste rezervisali nakon 14. marta 2020, a pre 31. maja 2022, vaša rezervacija ispunjava uslove ako važi sve ispod navedeno

  • Datum dolaska je u narednih 14 dana
  • i niste već otkazali
  • i niste već došli
  • i trenutno imate COVID-19 ili ga gost koji putuje sa vama ima

Ako su sve navedene stavke tačne, možete da otkažete tako što ćete se obratiti našem timu za podršku zajednici. Zamolićemo vas da to potvrdite dokumentacijom (kao što je rezultat testa na COVID-19), ako je to zakonom dozvoljeno. Na vašem nalogu će takođe biti privremeno onemogućene nove rezervacije, a sve predstojeće rezervacije u narednih 14 dana biće otkazane.

Ako ne ispunjavate uslove i otkažete, iznos za refundiranje se određuje prema domaćinovim pravilima otkazivanja, a iznos za refundiranje ćete videti pre potvrde otkazivanja. U tom slučaju, isplata domaćinu i refundiranje gostu obavljaju se u skladu sa pravilima otkazivanja koja ste prihvatili prilikom rezervacije.

Napomena: Kad se rezervacija otkaže, Airbnb isplaćuje sve iznose koje domaćin potražuje i refundira gostu iznos na koji ima pravo prema domaćinovim pravilima otkazivanja. Zbog toga rezervacije koje su otkazane pre nego što je pokriće za nepredviđene okolnosti najavljeno ili produženo neće biti ponovo razmatrane.

Ako ste rezervisali nakon 31. maja 2022, vaša rezervacija ispunjava uslove*, ali imate ispod navedene dodatne mogućnosti

Ako su vam planovi fleksibilni, razmislite i o tome da u dogovoru sa domaćinom promenite rezervaciju na kasniji datum.

Možete i da zatražite domaćinu refundiranje dodatnog iznosa, a ako pristane, moći će bezbedno da vam prenese novac putem Centra za posredovanje.

Ako ste već otkazali rezervaciju ili došli u smeštaj, možete se obratiti našem timu za podršku zajednici i zatražiti pomoć.

Različita pravila važe za Luxe rezervacije i domaće rezervacije u Južnoj Koreji.

Da li vam je ovaj članak pomogao?

Srodni članci

Zatražite pomoć oko rezervacija, naloga i drugih stvari.
Prijavite se ili se registrujte