AKO ŽIVITE U OBJEKTU ILI JE ORGANIZACIJA ZA KOJU DELUJETE OSNOVANA, SAD, IMAJTE NA UMU: ARBITRAŽNU KLAUZULU I ODRICANJE OD STRANE KLASE KOJA SE NALAZI U AIRBNB-OVIM USLOVIMA USLUGE SE ODNOSE NA BILO KOJI SPOR KOJI SE ODNOSI NA OVE DODATNE USLOVE.
Ovi uslovi podliježu australijskom zakonu o zaštiti potrošača. Naše usluge dolaze sa garancijama koje se ne mogu isključiti u skladu sa australijskim zakonom o zaštiti potrošača. Ovi Uslovi se primenjuju u najvećoj mjeri dozvoljenoj australijskim zakonom o potrošačima.
Posljednje ažuriranje: 1. avgust 2024.
Hvala što koristite Airbnb za poslovne korisnike.
Korišćenje Airbnb-ovog programa za poslovne korisnike („Program za poslovne korisnike”) od strane vašeg preduzeća, subjekta ili druge organizacije podliježe ovim Uslovima Airbnb-a za poslovne korisnike („Uslovi za poslovne korisnike”) koji dopunjuju Airbnb-ove Uslove korišćenja usluge („Uslovi plaćanja”), Airbnb-ovim Uslovima plaćanja („Uslovi plaćanja”) i Airbnb-ovim Pravilima privatnosti („Pravila privatnosti”) (zajedno „Airbnb-ovi uslovi”). Prihvatanjem ovih Uslova rada potvrđujete i garantujete da: (i) ste naveli tačan pravni naziv svoje kompanije, subjekta ili druge organizacije (koja se ovdje naziva „vaša organizacija” ili „organizacija”) u toku registracije za Program rada; i (ii) imate pravno ovlašćenje da djeluje kao agent i pristajete na ove Uslove rada u ime, te organizacije (u ovim Uslovima rada, reference na „vi” ili „vaše” su vam u svojstvu predstavnika vaše organizacije, ovlašćeni da postupa u ime i ugovor za vašu organizaciju).
Naše prikupljanje i korišćenje ličnih podataka u vezi sa pristupom i korišćenjem Airbnb platforme ili Airbnb-a za poslovne korisnike je onako kako je opisano u našim Pravilima privatnosti (i nije regulisano ovim Uslovima za poslovna putovanja).
Sve usluge obrade plaćanja putem ili u vezi sa vašim korišćenjem Airbnb platforme pružaju jedan ili više Airbnb-ovih subjekata za plaćanje kako je navedeno u Uslovima plaćanja.
Svi pojmovi napisani velikim početnim slovom koji se koriste u ovim Uslovima rada, a koji nijesu definisani, imaće značenje navedeno u Airbnb-ovim Uslovima.
Kada se u ovim Uslovima za poslovne korisnike spominje „Airbnb”, „mi”, „nas” ili „naše”, odnosi se na Airbnb-ovo preduzeće sa kojim vaša organizacija ugovara ugovor ili na Airbnb-ovo preduzeće koje obavlja u skladu sa ovim Uslovima korišćenja usluge i Uslovima plaćanja.
1.1 Airbnb nudi Program za rad kako bi pomogao organizacijama kao što je vaša da upravljaju smještajem, doživljajima i događajima vezanim za posao (svaka od njih „Rezervacija za poslovna putovanja”). Kontrolna tabla Airbnb-a za poslovne korisnike („Kontrolna tabla“) pruža vašoj organizaciji pristup detaljima o poslovnim rezervacijama koje je napravilo vaše osoblje na Airbnb platformi, uključujući lične podatke članova koji učestvuju u poslovnoj rezervaciji. Poslovna rezervacija se prikazuje na kontrolnoj tabli samo ako je pojedinac povezao svoj Airbnb nalog sa vašom organizacijom dodavanjem imejl adrese povezane sa vašom organizacijom i naveo je da se određena rezervacija odnosi u poslovne ili poslovne svrhe. Članovi koji su dodali imejl adresu povezanu s organizacijom na svoj nalog na Airbnb-u u ovim Uslovima za poslovna putovanja nazivaju se „Profesionalci”. Vaša organizacija može da koristi samo rezervacije za poslovna putovanja i druge informacije koje su vam dostavljene u okviru Programa rada u svrhu upravljanja poslovnim putovanjima, smještajem, događajima i doživljajima.
1.2 Vaša organizacija nas takođe može uputiti da podijelimo detalje o rezervaciji za rad sa trećim stranama koje pružaju usluge vašoj organizaciji, kao što su kompanije za upravljanje putovanjima i pružaoci usluga brige. Vaša organizacija može da vidi integrisanje trećih strana koje su dostupne u okviru programa za rad i da pokrene deljenje sa tim trećim licima koristeći Kontrolnu tablu. Vaša organizacija, a ne Airbnb, je odgovorna za vaše pružaoce usluga i snosiće odgovornost za sva potraživanja, gubitke, troškove, troškove ili štetu koja proizilazi iz ili na osnovu radnje ili propusta ili stanja jednog od vaših pružalaca usluga ili dobavljača - bilo da ih ima vaša organizacija, Airbnb ili treća strana.
1.3 Koristimo imejl domene vaše organizacije da bismo povezali profesionalce sa vašim slučajem programa za rad na osnovu poslovne imejl adrese koju nam pružaju vaši profesionalci. Ako drugi subjekti povezani s vašom organizacijom (na primjer pod zajedničkim vlasništvom ili kontrolom) („Korisnički entiteti”) podijele jedan imejl domen, profesionalci iz tih povezanih subjekata će biti povezani sa instancom vaše organizacije Airbnb za poslovne korisnike. Vaša organizacija je odgovorna za to da se svi takvi povezani subjekti pridržavaju ovih Uslova rada i da će biti odgovorni za sva potraživanja, gubitke, troškove, troškove ili štetu koja proizilazi iz ili na osnovu radnje ili propusta bilo kog od tih povezanih subjekata (uključujući vašu organizaciju) ili njihovog osoblja - bilo da ih ima vaša organizacija, Airbnb ili treća strana. Ako vaša organizacija (ili njene podružnice) koristi više od jednog domena imejla, te dodatne domene možete da povežete sa svojom organizacijom tako što ćete ih dodati pomoću Kontrolne table.
1.4 Vaša organizacija je takođe odgovorna za popunjavanje profila za fakturisanje („Profil fakturiranja”) za svaki klijent i za dodjeljivanje svakog profesionalca profilu fakturisanja. Svaki profesionalac može biti dodijeljen samo jednom profilu fakturisanja.
1.5 Pored toga, prije korišćenja Programa rada, vaša organizacija je odgovorna za (i) kreiranje i dodjeljivanje svakog profesionalca timu ili timovima i (ii) izbor načina plaćanja i željenu valutu za svaki tim. Vaša organizacija je odgovorna za dodavanje profesionalaca u odgovarajući tim.
Redovno
dodajemo funkcije u program rada, a takođe možemo s vremena na vrijeme da uklonimo ili izmijenimo funkcije. Obično objašnjavamo kako da koristite funkcije u radnom programu u kojem se prikazuju, na veb stranicama programa za rad i u komunikaciji o radnom programu. Takođe redovno ažuriramo i mijenjamo ove Uslove za poslovna putovanja, kao i Airbnb-ove Uslove i druge uslove i pravila koja regulišu vaše korišćenje Airbnb platforme. Vaša organizacija potvrđuje da možemo, po sopstvenom nahođenju, da ažuriramo, menjamo, menjamo ili prekinemo sve funkcije koje su navedene u okviru programa za rad.Stručnjaci
vaše organizacije mogu da ovlaste druge članove da ugovaraju rezervacije za njih i upravljaju njima, a drugi članovi mogu da ovlastiju vaše profesionalce da urade isto. Članovi koji učestvuju u rezervaciji su odgovorni i odgovorni za svoje postupke i propuste, kao i za članove svojih pozvanih, u vezi sa rezervacijom, uključujući poštivanje pravila ili uslova koji se odnose na rezervaciju, kao što su kućni red, pravila otkazivanja, starosni uslovi i uslovi za identifikaciju. Član koji izvrši rezervaciju za nekog drugog je takođe odgovoran za sve radnje koje takav član rezervacije preduzima u vezi sa rezervacijom, uključujući plaćanje rezervacije, komunikaciju sa domaćinom i obezbeđivanje da su gosti upoznati sa svim pravilima ili uslovima za rezervaciju. Vaša organizacija će takođe biti odgovorna za sva potraživanja, gubitke, troškove, troškove ili štetu koja proizilaze iz ili se zasnivaju na radnjama ili propustima vaših profesionalaca u vezi sa poslovnom rezervacijom u skladu sa odgovornošću vaše organizacije za svoje osoblje u skladu sa važećim zakonom.Vaša organizacija je odgovorna za to da lista profesionalaca uključenih u instancu Airbnb za poslovne korisnike (koji se pojavljuju na vašoj kontrolnoj tabli) tačna, ažurirana i uključena u odgovarajući profil i tim za fakturiranje. Ako profesionalac napusti vašu organizaciju, odgovornost je vaše organizacije da ukloni tog profesionalca pomoću kontrolne table. Takođe možemo da ponudimo integraciju sa softverom za upravljanje identitetom kako bismo olakšali automatizovano uklanjanje profesionalaca nakon njihovog odlaska; ako je takva integracija dostupna, ona će se pojaviti na kontrolnoj tabli.
Možemo da ponudimo ponude i promocije organizacijama i stručnjacima koji učestvuju u Programu rada. Sve takve ponude i promocije podležu ovim Uslovima rada i, u zavisnosti od promocije, možemo vam pružiti dodatne informacije o tome kako promocija funkcioniše, kako da iskoristite promociju i promocija može biti podložna dodatnim pravnim uslovima.
6.1 Po sopstvenom nahođenju, Airbnb može vašoj organizaciji da ponudi fakturisanje kao opciju naplate („Naplata faktura”). Naplata faktura podliježe sljedećim uslovima pored Uslova plaćanja i podrazumijevanih uslova navedenih u odjeljku 7.2 u nastavku.
6.2 Uslovi za fakturisanje. Da biste ispunili uslove za naplatu faktura, vaša organizacija mora da podnese zadovoljavajući pregled, od strane Airbnb-a, kreditnih referenci vaše organizacije, pravne strukture i druge prateće dokumentacije koju je vaša organizacija dostavila Airbnb-u („Procjena popusta”). Vaša organizacija će Airbnb-u poslati pisano obavještenje u roku od 10 radnih dana o svakoj promjeni u svojoj pravnoj strukturi, državi/državi organizacije ili bilo kojoj od informacija koje su dostavljene Airbnb-u. Ako se podaci o naplati u vašoj organizaciji promijene, vi ste odgovorni za izmjenu podataka na profilu fakture, uključujući naziv naplate, adresu za naplatu, poreske identifikacione brojeve i sve kontakt podatke.
Airbnb zadržava pravo da u bilo kom trenutku odbije naplatu faktura na osnovu ishoda procjene kredita. Airbnb takođe zadržava pravo da zatraži dodatnu kreditnu podršku u vidu garancije, akreditiva ili sigurnosnog depozita.
Vaša organizacija će biti naplaćena u valuti fakturisanja koju je odabrala vaša organizacija u skladu sa gore navedenim odjeljkom 1.5. Airbnb će fakturisati vašu organizaciju na osnovu poslovnih rezervacija koje su izvršili stručnjaci vaše organizacije (i njene podružnice) sa sjedištem na kontrolnoj tabli, uključujući sve rezervacije ugovorene u različitim zemljama ili valutama, a koje su izvršili Entiteti klijenata koje je vaša organizacija identifikovala u profilu fakturiranja.
6.3 Ograničena putovanja. Vaša organizacija potvrđuje da naplata faktura možda neće biti dostupna za putovanja u svim zemljama. Airbnb može, nakon pismenog obavještenja od 30 dana, ograničiti naplatu faktura u bilo kojoj zemlji koja, po sopstvenom nahođenju Airbnb-a, nije podržana fakturisanjem („Ograničeno putovanje”). Vaša organizacija će izmijeniti svoja pravila putovanja kako bi zabranila svojim profesionalcima da koriste opciju fakturisanja za Ograničena putovanja i zahtijevati od svojih profesionalaca da plate takvu poslovnu rezervaciju putem drugog dozvoljenog načina plaćanja na Airbnb platformi. Ako postoji neko ograničeno putovanje koje rezervišu profesionalci vaše organizacije ili njene podružnice, onda vaša organizacija ovlašćuje Airbnb da uradi sljedeće:
i. za sve poslovne rezervacije za koje Airbnb utvrdi da se ne mogu fakturisati u skladu sa ovim Uslovima za poslovna putovanja ili zbog drugih lokalnih ograničenja, vaša organizacija pristaje i ovlašćuje Airbnb da naplati druge načine plaćanja vaše organizacije koji su dostupni na Airbnb platformi; i
ii. Vaša organizacija pristaje i ovlašćuje Airbnb ili njegove podružnice da pošalju fakturu od važećeg Airbnb-ovog subjekta, a vaša organizacija će izvršiti plaćanje u skladu s tim ili će prouzrokovati da odgovarajući Korisnički entitet (naveden u profilu faktura) plati Airbnb-u.
6.4 Opšti uslovi plaćanja faktura. U skladu sa odjeljkom 15 Uslova plaćanja, vaša organizacija će platiti iznose navedene u fakturama koje je dostavio Airbnb. Airbnb šalje fakture za iznose koji se plaćaju na FBO račun kompanije Airbnb Payments kako je navedeno na fakturi. Takvi podaci o uplaćivanju se nalaze na fakturi i podložni su promjenama bez prethodne najave. Fakturisani iznosi mogu uključivati i mogu biti uključeni u jednu ili više faktura, (1) Airbnb-ovu naknadu za usluge za korišćenje Airbnb platforme, ako su primjenjivi (2) porezi i (3) iznosi koje duguje domaćinu navedenom na fakturi koju naplaćuje Airbnb Payments.
6.5. Prekid opcije naplate fakturisanja na Airbnb-u. Airbnb može da raskine fakturu nakon što se dogodi bilo šta od sljedećeg: (i) ako postoje bilo kakva neplaćena salda bilo kakvih neizmirenih faktura koje su duže od 30 dana; (ii) u bilo kom trenutku, nakon ponovljenog kršenja od strane vaše organizacije Airbnb Uslova ili ovih Uslova za poslovna putovanja; (iii) iz bilo kog razloga, nakon 30 dana pisanog obavještenja vašoj organizaciji; ili (iv) ako vaša organizacija ne plati iznos fakture kada dospijeva 3 ili više puta u bilo kom periodu od 12 mjeseci; .
Ako vaša organizacija ili Airbnb ukinu opciju naplate fakture, onda će Uslovi plaćanja kontrolisati. Prekid opcije naplate faktura ne oslobađa vašu organizaciju od njene obaveze plaćanja za poslovne rezervacije.
Ove obaveze plaćanja, kao i one u odjeljku 7 u nastavku, ostaju na raskidu dok svi iznosi koji dospijevaju i duguju Airbnb-u ne budu plaćeni. Vaša organizacija će platiti sve poslovne rezervacije od strane profesionalaca vaše organizacije koji odluče da koriste fakturu.
7.1 Osim ako se ne dogovorimo u pisanom obliku na suprotno, plaćanja za rezervacije na poslu su regulisana Uslovima plaćanja (ne ovim Uslovima rada).
7.2 Ako pristanemo da ponudimo vašoj organizaciji fakturiranje faktura za poslovne rezervacije, pored Uslova plaćanja i uslova za naplatu faktura utvrđenima u odjeljku 6 iznad: (i) fakturisaćemo vam putem imejla koristeći imejl adresu za kontakt fakturisanje koju nam dostavite, u profilu fakturisanja, u tu svrhu; (ii) fakturisaćemo vašu organizaciju nakon svake poslovne rezervacije; (iii) plaćanja dospijevaju najkasnije 30 dana nakon prijema fakture; ((ii) fakturisaćemo vašu organizaciju nakon svake poslovne rezervacije; (iii) plaćanja dospijevaju najkasnije 30 dana nakon prijema fakture; ((iv) svako plaćanje mora biti popraćeno posebnom uplatnicom koja se šalje na accountsreceiveable@airbnb.com, a svaka takva uplata mora da sadrži broj fakture i povezane iznose plaćanja, (v) plaćanja moraju biti izvršena od strane Wire ili ACH, (vi) sve dospjele kamate će obračunati po stopi koja je jednaka nižoj od 1,5% mjesečno ili maksimalnoj stopi dozvoljenoj važećim zakonom; i (vii) plaćanja ne smiju biti umanjena ili poništena na račun iznosa koje duguje Airbnb ili za poreze, uvoz, carine, po odbitku ili sve druge troškove ili iznose koje naplaćuje državni ili fiskalni organ ili tijelo. Airbnb može u svakom trenutku da izmijeni cikluse naplate, pod uslovom da Airbnb putem imejla pošalje pisano obavještenje 30 dana prije pismenog obavještenja vašoj organizaciji. Vaša organizacija je odgovorna za plaćanje svih naknada, uključujući sve važeće bankarske naknade i/ili naknade za transfer žice, povezane sa bilo kojim plaćanjem. Po sopstvenom nahođenju Airbnb-a, možemo da ponudimo vaše organizacije alternativne uslove plaćanja ili da se odreknemo sprovođenja određenog uslova u određenom slučaju; u svakom slučaju, takvu varijaciju ili odricanje moramo da potvrdimo u pisanom obliku u razumnom roku.
7.3 Ako ne možemo da naplatimo od jednog od vaših profesionalaca za rezervaciju posla ili povezane troškove, vaša organizacija će biti odgovorna za te neplaćene iznose, kao i za sve troškove koje snosimo prilikom naplate tih iznosa, kao što su razumne advokatske naknade.
„Lični podaci” označavaju sve informacije o identifikovanom ili prepoznatljivom licu, uključujući sve informacije koje se smatraju „ličnim podacima” ili „ličnim podacima” u skladu sa zakonima ili propisima o privatnosti ili bezbjednosti podataka u Evropskoj uniji (kao što je Uredba Evropske unije (EU) 2016/679), Ujedinjeno Kraljevstvo, Švajcarska, bilo koja konstitutivna ili zavisna vlada bilo koje od gore navedenih, i bilo koje druge važeće nadležnosti (kolektivno, „Važeći Zakon o privatnosti”).
Naše prikupljanje i korišćenje ličnih podataka u vezi sa pristupom i korišćenjem Airbnb-ove platforme i programa za poslovna putovanja opisano je u našim Pravilima privatnosti (i nije regulisano ovim Uslovima rada).
Tamo gde delimo sa vašom organizacijom lične podatke ili delimo te podatke sa trećim stranama pod rukovodstvom vaše organizacije, vaša organizacija postaje kontrolor i odgovorna za te podatke. Kao kontrolor tih ličnih podataka, vaša organizacija je odgovorna za poštovanje i obezbeđivanje da se vaši nezavisni pružaoci usluga pridržavaju obaveza iz važećeg zakona o privatnosti. Vaša organizacija je odgovorna za sva potraživanja, gubitke, troškove, troškove ili štetu koja proizilazi iz navodnog ili stvarnog propusta vaše organizacije da se pridržava važećih zakona o privatnosti ili bezbednosti podataka. Airbnb je i dalje odgovoran za upotrebu i obradu ličnih podataka koji su pod njegovom kontrolom u skladu sa zakonom.
Što se tiče ličnih podataka koje pružamo vašoj organizaciji putem Programa rada, vaša organizacija mora i mora da obezbedi da treće strane kojima vaša organizacija stavlja na raspolaganje lične podatke (npr. kompanije za upravljanje putovanjima, pružaoci usluga dužne brige i drugi pružaoci usluga treće strane): (i) koriste i otkrivaju lične podatke samo za zakonito sprovođenje aktivnosti odobrenih u skladu sa Odeljkom 1.1; (ii) poštuju svoje obaveze u skladu sa važećim zakonom o privatnosti koje se odnose na upotrebu, otkrivanje, skladištenje ili druge operacije u vezi sa ličnim podacima; (iii) obaveštavaju Airbnb ako utvrdi da ne može da obezbedi nivo zaštite koji se zahteva u skladu sa ovim Odeljkom; i (iv) primenjuju i održavaju adekvatne i odgovarajuće administrativne, tehničke i fizičke mere koje štite bezbednost, integritet, poverljivost i dostupnost ličnih podataka. Ako vaša organizacija obavesti Airbnb da ne može da obezbedi potreban nivo zaštite, Airbnb ima pravo da raskine ove Uslove rada bez troškova ili odgovornosti, a vaša organizacija mora da prestane da koristi Lične podatke ili da preduzme druge razumne i odgovarajuće korake kako bi ispravila situaciju prema uputstvima Airbnb-a.
Vaša organizacija ovlašćuje Airbnb da obelodani vaš prijem ličnih podataka i svrhe za koje je Airbnb dostavio takve lične podatke. U slučaju da postoji, ili vaša organizacija opravdano vjeruje da postoji, bilo kakav gubitak ili bilo kakav neovlašćen ili nezakonit pristup, korišćenje, kompromis ili otkrivanje ličnih podataka od strane vaše organizacije, vaših podružnica i/ili pružalaca usluga trećih strana („Bezbjednosni incident”), vaša organizacija mora odmah pismeno obavijestiti Airbnb o bezbjednosnom incidentu i u potpunosti sarađivati sa Airbnb-om kako bi: (i) istražila, riješila i ublažila efekte bezbjednosnog incidenta; i (ii) pridržavati se svih obaveza obavještenja prema pojedincima, klijentima ili regulatornim organima u vezi sa bezbjednosnim incidentom. Vaša organizacija se slaže da, osim ako to nije zakonski obavezno, neće obavještavati pojedince, klijente ili regulatorne organe o bezbjednosnom incidentu bez saglasnosti Airbnb-a, a da ne bude nerazumno uskraćen. Ako Airbnb obavesti vašu organizaciju da je bilo koja osoba identifikovana ili identifikovana u Ličnim podacima zatražila da odustane od otkrivanja ili upotrebe takvih Ličnih podataka, vaša organizacija mora da se pridržava Airbnb-ovih uputstava u vezi sa prestankom korišćenja, otkrivanjem, skladištenjem, brisanjem ili drugim radnjama u vezi sa takvim Ličnim podacima. Vaša organizacija ovlašćuje Airbnb da tekst ovog odeljka dostavi svim nadležnim državnim organima, uključujući Ministarstvo trgovine Sjedinjenih Država.
Vaša organizacija pristaje da pruži svaku pomoć koju Airbnb razumno zatraži u svrhu usklađenosti Airbnb-a sa važećim zakonima o privatnosti. Obaveze sadržane u ovom odeljku važe i nakon raskida ovih Uslova poslovanja sve dok vaša organizacija ima starateljstvo, kontrolu ili posedovanje Ličnih podataka koje je dostavio Airbnb.
Vaša organizacija može da učestvuje u anketama i daje povratne informacije o Airbnb-u za posao i Airbnb platformi („povratne informacije“). Svaka dostavljena povratna informacija biće isključivo i isključivo vlasništvo Airbnb-a, a vaša organizacija ovim dodeljuje Airbnb-u sva prava, vlasništvo i interesovanje za bilo koju povratnu informaciju, uključujući, bez ograničenja, sva prava intelektualne svojine u njoj i, u meri u kojoj se takva prava ne mogu efikasno dodeliti, vaša organizacija se ovim odriče bilo kakvih prava koja se odnose na Airbnb, njegove naslednike i dodeljivače.
Vaša organizacija i Airbnb garantuju da: (i) je uredno formiran, valjano postoji i u dobrom stanju (ili lokalnom ekvivalentnom statusu) kao entitet u skladu sa zakonima i propisima jurisdikcije svoje organizacije; (ii) da ima puno pravo, ovlašćenje i ovlašćenje da pristane na ove Uslove rada i da izvršava svoje obaveze u skladu sa njima; (iii) da je prihvatanje ovih Uslova rada propisno odobreno svim neophodnim organizacionim radnjama; i (iv) kada budu prihvaćeni, ovi Uslovi rada će predstavljati zakonsku, važeću, obavezujuću i izvršnu obavezu.
11.1 Možemo da koristimo ime vaše organizacije, logotip, zaštitne znakove, elemente brendiranja i druge javno dostupne materijale („oznake”) za identifikaciju vaše organizacije u programu rada. Na primer, možemo da uključimo ime i logotip vaše organizacije na kontrolnu tablu ili u imejl komunikaciju sa profesionalcima. Nećemo koristiti oznake vaše organizacije javno ili sa bilo kojom publikom osim vaših profesionalaca bez vašeg pristanka.
11.2 Vaša organizacija može da koristi Airbnb-ove oznake u svrhu promovisanja Airbnb-a za poslovne korisnike i Airbnb platforme; pod uslovom da se naše oznake koriste samo u dostavljenim obrascima, u skladu sa našim uputstvima, i samo kako je navedeno u našim Smjernicama za žigove. Konkretno, vaša organizacija ne sme da prikazuje ili koristi naše oznake za bilo koju spoljnu svrhu (izvan vaše organizacije) bez našeg prethodnog pismenog odobrenja.
12.1 Ugovor naveden u ovim Uslovima za poslovna putovanja ostaće na snazi dok ga Airbnb ili vaša organizacija ne ukinu. Vaša organizacija može raskinuti ovaj ugovor i njegovo učešće u Programu rada tako što će nas obavestiti najkasnije 30 dana pre željenog datuma stupanja na snagu raskida. Vaša organizacija mora da dostavi sva obaveštenja o otkazivanju na adresu airbnb-for-work@airbnb.com.
12.2 Možemo da raskinemo ovaj ugovor i učešće vaše organizacije u Programu rada tako što ćemo vašoj organizaciji dostaviti 30-dnevno obavještenje imejlom (koristeći bilo koju imejl adresu koja nam je dostavljena) ili dostavljanjem ili objavljivanjem pismenog obavještenja od 30 dana putem Programa rada.
12.3 Nakon bilo kakvog prekida učešća vaše organizacije u Programu rada, vaša organizacija pristaje da uništi ili izbriše sve povjerljive informacije Airbnb-a i Airbnb oznake povezane sa Programom rada, ako postoje, vaša organizacija ima u svom posjedu ili pod svojom kontrolom.
Vaša organizacija ne može da dodeli ili prenese ove Uslove rada, bilo po zakonu, promeni kontrole, spajanju, prodaji imovine ili na drugi način, bez prethodne pismene saglasnosti Airbnb-a. Svaki pokušaj vaše organizacije da dodeli ili prenese ove Uslove rada bez takve saglasnosti biće ništavan, nevažeći i bez efekta. Airbnb može da dodijeli ili prenese ove Uslove za poslovna putovanja, po sopstvenom nahođenju, bez ograničenja, uz najavu od 30 dana unaprijed. U skladu sa gore navedenim, ovi Uslovi rada obavezuju i primenjuju se u korist strana, njihovih naslednika i dozvoljenih ustupalaca.
Ovi Uslovi rada ne daju i nisu namijenjeni za davanje bilo kakvih prava ili pravnih lijekova bilo kojoj osobi osim Airbnb-u i vašoj organizaciji.
Sva obavještenja ili druga komunikacija koja su dozvoljena ili obavezna prema ovom Ugovoru biće u pisanom obliku. Obavještenja i komunikacije (i) od Airbnb-a mogu se dostaviti putem imejla (na bilo koju adresu koju vaša organizacija navede) ili objavljivanjem obavještenja putem Poslovnog programa; i (ii) od vaše organizacije mogu se dostaviti putem imejla na adresu airbnb-for-work@airbnb.com. Ovaj Odeljak će preživeti svaki raskid ovih Uslova rada.
Ovi Uslovi rada (zajedno sa svim zapisima koje su potpisali vaša organizacija i Airbnb koji se izričito odnose na ove Uslove rada) predstavljaju cjelokupno i ekskluzivno razumijevanje i sporazum između Airbnb-a i vaše organizacije u vezi s Programom rada, a ovi Uslovi rada zamjenjuju i zamjenjuju sve prethodne usmene ili pisane dogovore ili sporazume koji se odnose na Program rada. U slučaju sukoba između ovih Uslova korišćenja usluge i Uslova korišćenja usluge, Uslova plaćanja ili Pravila privatnosti, Uslovi korišćenja usluge, Uslovi plaćanja i/ili Pravila privatnosti će kontrolisati. Ovaj odjeljak ne isključuje odgovornost strane za prethodne lažne, obmanjujuće ili obmanjujuće izjave ili lažne izjave, ako su usmene ili pisane. Ovaj Odeljak će preživeti svaki raskid ovih Uslova rada.
Vaša organizacija garantuje da će biti u skladu sa svim važećim zakonima, statutima, zakonskim instrumentima, propisima, podzakonskim aktima, pravilima, pravilnicima, smjernicama i propisima koji se odnose na borbu protiv podmićivanja i borbe protiv korupcije, uključujući (ali ne ograničavajući se na) Ujedinjeno Kraljevstvo iz 2010. godine i Zakon o korupciji u inostranstvu iz 1977. godine (sa izmjenama i dopunama) i odmah će dostaviti Airbnb-u pisano obavještenje ako, ili bilo koji Korisnički entitet, više ne ispunjava odredbe ovog odjeljka. Neuspjeh Airbnb-a ili vaše organizacije da sprovede bilo koje pravo ili odredbu ovih Uslova za poslovna putovanja neće predstavljati odricanje od budućeg izvršenja tog prava ili odredbi. Odricanje od bilo kojeg takvog prava ili odredbe stupa na snagu samo ako je u pisanom obliku i ako ga potpiše propisno ovlašćeni predstavnik Airbnb-a ili vaše organizacije. Osim kako je izričito navedeno u ovim Uslovima rada, sprovođenje bilo kog od njegovih pravnih lekova od strane bilo koje strane u skladu sa ovim Uslovima rada neće dovesti u pitanje njegove druge pravne lekove u skladu sa ovim Uslovima rada ili na drugi način. Ako iz bilo kog razloga arbitar ili nadležni sud utvrde da je bilo koja odredba ovih Uslova rada nevažeća ili neprovediva, ta odredba će biti sprovedena u najvećoj dozvoljenoj meri, a ostale odredbe ovih Uslova rada će ostati na punoj snazi i dejstvu. Ništa u ovim Uslovima za rad ne stvara niti implicira agencijski odnos, zajedničko ulaganje ili partnerstvo između Airbnb-a i vaše organizacije. Ovaj Odeljak će preživeti svaki raskid ovih Uslova rada.