Poboljšavajte stvari na osnovu utisaka gostiju

Posmatrajte komentare kao priliku za razvoj.
Objavio/la Airbnb na dan 26. feb 2024.
Materijal za čitanje od 2 min.
Ažurirano na dan 26. feb 2024.

Veće ocene i bolji utisci mogu vam doneti više rezervacija i veću zaradu. Saznajte kako da se postavite prema utiscima i pretvorite komentare u poboljšanja.

Tražite komentare

Pokažite gostima da ste spremni da se poboljšate tako što ćete zatražiti komentare.

  • Pošaljite zakazanu poruku pri odlasku. Zatražite od gostiju privatne komentare, sa konkretnim idejama o tome kako da još više poboljšate svoje ugošćavanje.

  • Pišite utiske o gostima. To ih podseća da javno napišu utisak o vama. Imate rok od 14 dana od odlaska da napišete utiske jedni o drugima.

Učite na osnovu ocena i utisaka

Osmislite jednostavan proces kojim ćete utvrditi koje predloge treba usvojiti.

  • Pročitajte svaki utisak. Zahvalite gostima na doprinosu i razmislite o tome šta ima smisla za vaš prostor i rutinu, kao i za druge goste.
  • Obratite pažnju na ocene zvezdicom. Gosti mogu da daju ocenu zvezdicom u određenim kategorijama i da biraju sa liste onoga što je dobro prošlo ili što je moglo biti bolje. Proverite ima li tendencija, na primer da li gosti stalno biraju stavku „Pretrpan prostor“ prilikom ocenjivanja čistoće ili „Nejasna uputstva“ prilikom ocenjivanja ulaska u smeštaj.

Poboljšavajte stvari

Uvek možete poboljšati ono što nudite gostima.

  • Odgovarajte na utiske. Kad gosti daju predloge, u odgovoru im zahvalite i odgovorite na ono što su napisali. To pokazuje da komentare shvatate ozbiljno. Kad odgovorite na javni utisak, vaš odgovor će se pojaviti ispod tog utiska.
  • Fokusirajte se na rešenja. Kad dođe do problema, utvrdite šta je u osnovi problema i otkrijte na šta možete da utičete. Na primer, možete da unesete živost u tamnu prostoriju pomoću lampi, biljaka koje vole manje svetla i ogledala.
  • Podelite komentare sa timom koji vam pomaže. Možda ćete morati da pružite dodatne smernice pomoćnim domaćinima i higijeničarima. Na primer, ako gosti nalaze mrvice u kauču, prosledite tu informaciju svima koji vam pomažu oko čišćenja.
  • Ažurirajte stranicu smeštaja. U utiscima se obično vidi koliko ispunjavate očekivanja. Pobrinite se da sadržaji, fotografije i opis smeštaja odgovaraju onome što trenutno nudite.

Informacije u ovom članku su se možda promenile od objavljivanja.

Airbnb
26. feb 2024.
Da li vam je ovo bilo korisno?