Kako se nositi s lošim utiskom

U odgovoru na negativne komentare napišite šta ste konkretno poboljšali.
Objavio/la Airbnb na dan 4. maj 2021.
Ažurirano na dan 24. feb 2025.

Loši utisci mogu biti neprijatni, ali čak i najbolje ocenjeni domaćini ih povremeno dobijaju. Evo nekoliko saveta kako postupati sa negativnim komentarima gostiju.

Odgovaranje na loše utiske

Kroz javni odgovor ćete lakše pokazati gostima da ste otvoreni za predloge. Kratak, prijateljski odgovor može doprineti da uverite druge goste da vam je stalo do njihovih iskustava.

„Ne očekujem da će ijedan domaćin imati 100% besprekorne utiske“, kaže Endru, gost koji je ujedno superdomaćin u Berlinu. „Mnogo više me impresioniraju oni koji kritičke komentare shvataju ozbiljno.“

Razmislite o ovim savetima za odgovaranje na loše utiske:

  • Zahvalite gostima na komentaru. Dovoljna je i jednostavna rečenica, na primer: „Hvala što ste napisali utisak. Zaista cenimo što ste odvojili vreme da napišete zapažanja o svom boravku.“
  • Navedite kako poboljšavate prostor. Možete napisati: „Žao nam je što su kreveti bili neudobni. Vaš san je važan, pa smo stavili naddušeke.“

Možete da zatražite uklanjanje svakog utiska koji dobijete, a za koji smatrate da nije u skladu sa našim Pravilima za utiske, kao što je osvetnički utisak.

Poboljšanja u hodu

Problemi sa tačnošću i čistoćom su dva najčešća razloga zbog kojih gosti domaćinima daju manje od pet zvezdica. Koristite komentare gostiju kao priliku da poboljšate svoje ugošćavanje.

Evo kako da gostima pokažete da ste uvek spremni za poboljšanja:

  • Komentare posmatrajte kao priliku. Gosti nude perspektive o kojima možda niste razmišljali, recimo da biste mogli da pojednostavite ulazak ili dodate još peškira.
  • Budite transparentni. Neka vam fotografije i opis smeštaja uvek budu ažurni da bi se videlo šta trenutno nudite. Objasnite kako se nosite sa potencijalnim nedostacima, recimo da gostima ostavljate čepiće za uši ako vam je ulica bučna.

  • Praktikujte ugošćavanje kojim ne isključujete nikoga. Usredsredite se na to da se svaki gost oseća dobrodošlo tako što ćete koristiti rodno neutralan jezik i istaći odlike smeštaja prilagođene posebnim potrebama.
  • Komunicirajte s gostima tokom celog boravka. Pomoću zakazanih poruka pitajte ih kako im protiče boravak i odmah odgovarajte na sve nedoumice.

Informacije u ovom članku su se možda promenile od objavljivanja.

Airbnb
4. maj 2021.
Da li vam je ovo bilo korisno?