Saveti kako da izbegnete otkazivanje koje se može sprečiti
Kad se rezervacija potvrdi, gosti ne očekuju da će se promeniti. Otkazivanja od strane domaćina mogu poremetiti njihove planove putovanja, narušiti poverenje u našu zajednicu i dovesti do naknada ili drugih posledica.
Evo nekoliko saveta kako da izbegnete otkazivanje rezervacija iz razloga koji su se mogli sprečiti.
Redovno ažurirajte kalendar
Stavite gostima do znanja kad mogu da borave u vašem smeštaju.
- Otvorite datume od tri meseca do dve godine unapred.
- Blokirajte datume kad ne možete da ugošćavate.
- Redovno proveravajte kalendar da biste bili sigurni da precizno odražava vašu raspoloživost.
Ažuriranje raspoloživosti u kalendaru je naročito važno ako koristite instant rezervaciju. Instant rezervacija omogućava gostima da rezervišu sve datume koji su otvoreni, a da pritom ne čekaju da pregledate njihov zahtev.
Kad rezervacija bude potvrđena, ti datumi se automatski blokiraju u vašem kalendaru. Morate ručno da blokirate datume kad ne možete da prihvatate rezervacije iz drugih razloga.
Ako dobijate rezervacije za datume kad ne možete da ugošćavate, to može dovesti do naknade za otkazivanje ili drugih posledica.
Korigujte podešavanja kalendara
Vaša podešavanja se dele na dve kartice: Cene i Raspoloživost. Ove alatke vam mogu olakšati da dođete do rezervacija kakve želite, u željenim terminima. Na primer, možete:
- da podržite svoju strategiju cena. U svakom trenutku imate kontrolu nad cenom i uvek možete da je promenite. Alatke za cene vam omogućavaju da uporedite cene sličnih smeštaja u blizini, da ponudite popuste za duže boravke i da odredite prilagođene cene za određene datume, recimo praznike i vikende. Možete i da uključite Pametne cene da bi se vaša cena automatski korigovala shodno lokalnoj potražnji.
- da odredite podešavanja rezervacija. Koristite period raspoloživosti da odredite koliko unapred gosti mogu da rezervišu, od tri do 24 meseca. Ostale opcije uključuju: određivanje minimalnog i maksimalnog broja noćenja po boravku, obavezan rok za rezervacije do sedam dana unapred i blokiranje jednog ili dva noćenja između rezervacija kao vreme za pripremu.
- da povežete kalendare. Sinhronizujte lične i druge kalendare ugošćavanja (ako smeštaj nudite na drugim veb-sajtovima) sa kalendarom na Airbnb-u. Tako možete lakše da upravljate svojim zadacima ugošćavanja i da sprečite duple rezervacije.
Upoznajte se sa svojim odgovornostima kao domaćin
Jasno nam je da ćete možda morati da otkažete rezervaciju iz razloga koji su izvan vaše kontrole, recimo hitne popravke. Ako morate da otkažete, obavezno:
- Pročitajte naša pravila. Naša pravila otkazivanja od strane domaćina objašnjavaju naknade i druge posledice otkazivanja i uslove pod kojima se oni mogu oprostiti. Ako niste sigurni da li vaša situacija ispunjava uslove, obratite se Airbnb podršci pre otkazivanja. Ne možete da otkažete iz razloga koji krše Airbnb-ova Pravila nediskriminacije ili Pravila za olakšan pristup.
- Obavestite goste dovoljno unapred. Ako ne možete da ispoštujete rezervaciju, bez obzira na razlog, od vas se očekuje da je otkažete na vreme. Ne smete da tražite od gostiju da otkažu rezervaciju.
- Poštujte lokalna pravila i propise. Pročitajte naše članke o odgovornom ugošćavanju da biste bolje razumeli zakone, poreze i takse, najbolje prakse i druge važne stvari u vezi sa smeštajem gostiju u vašem regionu.
Kad domaćini otkažu rezervaciju, sarađujemo sa gostima da bismo im pomogli da nađu drugi smeštaj.