Pojednostavite dolazak i odlazak
Dolazak i odlazak su važni trenuci koji mogu da omoguće ili unište boravak od pet zvezdica. Gosti očekuju da lako uđu u smeštaj, da se osećaju dobrodošlim i da ga napuste sa lakoćom.
Pojednostavite ulazak
Gosti žele da znaju kako da nađu vaš smeštaj i otključaju ulazna vrata kad stignu. Potražite načine da pojednostavite dolazak:
Poboljšajte prostor. Razmislite o poboljšanjima doma, kao što su ugradnja elektronske brave, spoljne rasvete ili znakova koji će olakšati dolazak i vama i gostima.
- Navedite sve detalje. Idite na Vodič za dolazak u vaš smeštaj i napišite ili korigujte način i vreme ulaska u smeštaj, uputstva za dolazak, uputstvo za kuću, lozinku za Wi-Fi i drugo. Gosti dobijaju te informacije nakon što rezervišu.
- Postupno opišite ulazak. Dodajte fotografije ili video da gostima olakšate dolazak. Na primer, možete da fotografišete povlačenje reze kojom se otvara prednja kapija.
- Pregledajte vodič. Dodirnite dugme Pogledajte da vidite vaše informacije o dolasku onako kako se prikazuju gostima. Zamolite prijatelja da testira vaša uputstva i izvršite eventualne korekcije radi jednostavnog dolaska.
Gosti će vam možda poslati poruku s pitanjima o ulasku u smeštaj. Odgovarajte što brže, naročito u zadnja 24 sata pre dolaska.
Neka se gosti osećaju dobrodošlim
Način na koji dočekujete goste i predviđate njihove potrebe su odlike odličnog gostoprimstva. Kad obraćate pažnju i na najsitnije detalje, to može imati veliki uticaj na goste.
Zakažite poruku dobrodošlice. Na dan dolaska obavestite goste da ste im na raspolaganju ako im nešto zatreba.
Primenjujte gostoprimstvo kojim se niko ne isključuje. Imajte na umu da gosti možda nemaju ista uverenja ili običaje kao vi.
Budite predusretljivi. Izrazite interesovanje za svoje goste i dajte prednost njihovim potrebama, istovremeno poštujući njihovu privatnost.
Ri, član Savetodavnog odbora domaćina i superdomaćin u Jomitanu u Japanu, voli da ostavi poruku dobrodošlice sa korisnim lokalnim informacijama. „Ako odseda roditelj sa malim detetom, preporučiću mu dobru prodavnicu za pelene“, kaže ona. „Ako ima psa, predlažem mu gde da kupi visokokvalitetnu hranu za kućne ljubimce.“
Ostavite neizbrisiv utisak
Smatrajte odlazak kao završno iskustvo gostiju sa vašim prostorom. Vaš cilj je da im u sećanju ostane odličan boravak.
U vodiču za dolazak možete da navedete jasna i jednostavna uputstva za odlazak. Razmislite da li su zadaci pre odlaska poput iznošenja smeća ili sakupljanja korišćenih peškira iz ugla gosta doživljaj sa pet zvezdica. Ako te obaveze uvrstite u svoju rutinu čišćenja, mogli biste da dobijete bolje utiske.
Nakon svakog boravka pošaljite gostima poruku zahvalnosti. Pozovite ih da opet odsednu kod vas i recite im da cenite njihove komentare. Pitajte ih šta bi im značilo prilikom sledeće posete.
Informacije u ovom članku su se možda promenile od objavljivanja.