Kako Airbnb štiti domaćine
Tu smo da vas podržimo dok ugošćavate. Dok god koristite Airbnb za komunikaciju, rezervacije i plaćanje, zaštićeni ste našim pravilima i uslugama.
AirCover za domaćine
AirCover za domaćine je potpuna zaštita za domaćine. Uključuje Osiguranje od odgovornosti domaćina u iznosu do 1.000.000 USD. Uključuje i Zaštitu domaćina od štete u iznosu do 3.000.000 USD sa pokrićem za umetnine, dragocenosti, automobile, brodove i druga motorna vozila i plovila koja parkirate ili čuvate u svom objektu i još mnogo toga.
AirCover za domaćine štiti i pre početka rezervacije kako bismo bili sigurni da su gosti koji rezervišu zaista osobe za koje se predstavljaju, na osnovu provere identiteta gostiju. Proveravamo podatke o gostima koji rezervišu kada je to dozvoljeno zakonom i proveravamo da li su gosti koji rezervišu na određenim listama za praćenje ili listama sankcionisanih lica. Naša tehnologija za proveru rezervacija ujedno doprinosi smanjenju rizika od žurki koje remete mir i oštećenja imovine.
Airbnb podrška
Airbnb je dostupan da vam pruži danonoćnu podršku, sedam dana u nedelji, na 64 jezika.
- Telefonska i onlajn podrška: Ako imate hitnih problema, pozovite nas. Pošaljite nam poruku ako problem nije hitan, na primer ako treba da ažurirate kalendar ili korigujete cene.
- Posebna podrška za superdomaćine:Superdomaćini se automatski povezuju sa stručnim članom Airbnb podrške kad god se obrate Airbnb-u.
- Danonoćna linija za bezbednost:Ako se ikada osetite nebezbedno, naša aplikacija danju i noću pruža direktni pristup agentima posebno obučenim za pitanja bezbednosti.
Osnovna pravila za goste
Airbnb zahteva da svi gosti poštuju osnovna pravila za goste. Oni moraju da se prema vašem prostoru ophode s poštovanjem, da se pridržavaju vašeg kućnog reda, da odmah komuniciraju ako se jave problemi i da napuste vaš dom u takvom stanju da nije neophodno preterano čišćenje. Svi gosti koji rezervišu moraju da prihvate ova osnovna pravila pre rezervisanja.
Ako se gost ne pridržava osnovnih pravila, možete da ga prijavite tako što ćete se obratiti Airbnb podršci ili mu dati nisku ocenu za čistoću ili kućni red tokom pisanja utisaka. Gosti koji više puta prekrše standardni kućni red mogu biti suspendovani ili uklonjeni s Airbnb-a ako se problemi nastave.
Kućni red se primenjuje prema osnovnim pravilima i omogućava vam da gostima definišete očekivanja koja se odnose na vaš smeštaj. Možete da birate sa naše liste standardnih pravila kućnog reda u vezi sa sledećim stvarima:
- Kućni ljubimci
- Okupljanja
- Pušenje, vejping i e-cigarete
- Vreme tišine
- Vreme dolaska i vreme odlaska
- Maksimalan broj gostiju
- Komercijalno fotografisanje i snimanje
Ako imate posebna uputstva koja nisu navedena u standardnom kućnom redu, možete da ih napišete u dodatnim pravilima u podešavanima smeštaja. Na primer, možete da zamolite goste da zatvore i zaključaju sve prozore pre odlaska.
Utisci i profili
Utisci i profili gostiju vam omogućavaju da goste bolje upoznate pre dolaska. Od gostiju koji rezervišu ili se pridruže putovanju traži se da kreiraju potpuni profil sa fotografijom i detaljima o sebi.
Možete biti sigurni da se utisci gostiju zasnivaju na stvarnom iskustvu jer domaćini i gosti mogu da napišu utiske jedni o drugima tek nakon što se rezervacija završi. Takođe možete da postavljate pitanja gostima i definišete očekivanja u bilo kom trenutku pre dolaska.
Ako koristite instant rezervaciju, možete da je nudite samo gostima koji su ostvarili bar jedan boravak bez incidenata ili niskih ocena. Ako više volite ručno slanje zahteva za rezervaciju, pre prihvatanja rezervacije možete da pristupite profilima i utiscima gostiju.
Uvek možete da otkažete rezervaciju za koju opravdano smatrate da će dovesti do organizovanja žurke, pod uslovom da se pridržavate naših Pravila otkazivanja za domaćine. Ako vam neki zahtev za rezervaciju zbog nečega ne odgovara, možete da ga odbijete pod uslovom da time ne kršite naša Pravila nediskriminacije.
Treba vam dodatna podrška?
Zaštita domaćina od štete, Osiguranje od odgovornosti domaćina i Osiguranje od odgovornosti za doživljaje i usluge, koji su deo AirCover-a za domaćine, ne štite domaćine koji nude domove ili doživljaje u Japanu, gde važe Osiguranje domaćina u Japanu i Osiguranje za zaštitu doživljaja u Japanu, kao ni domaćine koji nude smeštaje putem preduzeća Airbnb Travel LLC. Imajte na umu da su sva ograničenja pokrića prikazana u USD.
Osiguranje od odgovornosti domaćina i Osiguranje od odgovornosti za doživljaje i usluge garantuju spoljna osiguravajuća društva. Ako ugošćavate u domu, organizujete doživljaje ili nudite usluge u UK, polise Osiguranja od odgovornosti domaćina i Osiguranja od odgovornosti za doživljaje i usluge garantuje Zurich Insurance Company Ltd. i za domaćine u UK ih bez dodatnih troškova priprema i zaključuje preduzeće Airbnb UK Services Limited, ovlašćeni zastupnik preduzeća Aon UK Limited, koje postupa po ovlašćenju i pravilima Uprave za finansijsko poslovanje (FCA). Registarski broj preduzeća Aon pri FCA je 310451. Ovo možete proveriti tako što ćete posetiti Registar finansijskih usluga ili pozvati FCA na 0800 111 6768. Polise Osiguranja od odgovornosti domaćina i Osiguranja od odgovornosti za doživljaje i usluge u okviru AirCover-a za domaćine reguliše Uprava za finansijsko poslovanje. Preostali proizvodi i usluge nisu regulisani proizvodi koje je ugovorilo preduzeće Airbnb UK Services Limited. FPAFF610LC
U EU, ova pravila su bez dodatnih troškova pripremljena i zaključena u korist domaćina u EU od strane preduzeća Airbnb Marketing Services SLU, spoljnog saradnika preduzeća Aon Iberia Correduría de Seguros y Reaseguros, SAU, koje je ovlašćeno i regulisano od strane Autoridad de Control de la Dirección General de Seguros y Fondos de Pensiones i registrovano pod serijskim brojem J0170. Aon Iberia Correduría de Seguros y Reaseguros SAU ima svojstvo posrednika za EU i učestvuje u distribuciji osiguranja u zemljama EU u skladu sa režimom slobode pružanja usluga shodno španskom Zakonu o distribuciji osiguranja, Direktivi za distribuciju osiguranja i drugim zakonskim ili regulatornim odredbama. Ne dovodeći u pitanje ovlašćenja zemlje domaćina u kojoj se pružaju usluge distribucije osiguranja, država-članica odgovorna za nadzor Aon-a je Kraljevina Španija, a nadzorni organ je Generalna direkcija za osiguranje i penzione fondove, na adresi Paseo de la Castellana 44, 28046 – Madrid.
Zaštita domaćina od štete nije osiguranje i nije povezana sa Osiguranjem od odgovornosti domaćina. U okviru Zaštite domaćina od štete, dobijate nadoknadu određene štete koju gosti nanesu vašem domu i imovini ako gost ne plati tu štetu. Za smeštaje u saveznoj državi Vašington, Airbnb-ove ugovorne obaveze u okviru Zaštite domaćina od štete pokrivene su polisom osiguranja koju je kupio Airbnb. Za domaćine čija je zemlja prebivališta ili poslovni subjekat izvan Australije važe ovi Uslovi zaštite domaćina od štete. Za domaćine čija je zemlja prebivališta ili poslovni subjekat u Australiji, Zaštita domaćina od štete podleže Uslovima zaštite domaćina od štete za korisnike iz Australije.
Informacije u ovom članku su se možda promenile od objavljivanja.