Ugošćavajte bez brige uz naša pravila i našu zaštitu

Od standarda za goste do AirCover-a za domaćine, tu smo da vas podržimo.
Objavio/la Airbnb na dan 20. okt 2020.
Materijal za čitanje od 4 min.
Ažurirano na dan 26. mar 2024.

Najvažnije informacije

Mnogi od vas su nam rekli koliko volite da delite svoj prostor i da se zbližavate sa ljudima iz celog sveta. Naravno, to ne bi bilo moguće da ne osećate podršku dok ugošćavate.

Svesni smo da vam je neophodna podrška Airbnb-a u tim retkim, ali nesrećnim trenucima kad stvari ne idu po planu. Da bismo doprineli da vi ugošćavate bez brige, evo nekih od alatki, pravila i funkcija koje imamo.

Potpuna zaštita za domaćine

Sveobuhvatni sistem zaštite domaćina je ono što izdvaja Airbnb i doprinosi da očuvamo bezbednost naše zajednice.

  • AirCover za domaćine: Svakom domaćinu na Airbnb-u pružamo potpunu zaštitu. AirCover za domaćine štiti i pre početka rezervacije, to jest proverava se identitet gostiju da bismo bili sigurni da se neko ne predstavlja lažno, a tehnologija provera rezervacija ujedno smanjuje rizik od žurki kojima se remeti mir i od oštećenja imovine. Podrazumeva i Osiguranje od odgovornosti domaćina u iznosu do 1.000.000 USD i Zaštitu domaćina od štete u iznosu do 3.000.000 USD, sa pokrićem za umetnine, dragocenosti, parkirane automobile, plovila i druga vozila.
  • Osnovna pravila: Osnovna pravila za goste su skup standarda kojih se svaki gost mora pridržavati. Osnovna pravila nalažu gostima da se prema vašem prostoru ophode s poštovanjem, da se pridržavaju vašeg kućnog reda, da vam odmah jave ako se jave problemi i da napuste vaš dom u takvom stanju da nije neophodno preterano čišćenje.
  • Otkazivanje od strane domaćina: Imate pravo da procenite utiske gostiju i prepiske, kao i da otkažete rezervaciju za koju osnovano smatrate da će dovesti do žurke. Tražićemo od vas da pošaljete dokaze timu za podršku zajednici. Sva otkazivanja moraju da budu u skladu sa našim Pravilima nediskriminacije.

Alatke za vašu veću kontrolu

Deo ugošćavanja je definisanje očekivanja, čime se incidenti predupređuju. Evo nekoliko funkcija koje smo stvorili da biste vi lakše privukli goste kojima će vaš prostor odgovarati:

  • Podešavanja kalendara i rezervacija: Stavite gostima do znanja šta vam odgovara, počevši od toga koliko ljudi može da odsedne u vašem smeštaju. Odredite koliko noćenja gosti mogu da rezervišu, koliko unapred mogu da rezervišu i koliko vam vremena treba između boravaka. Saznajte više o tome kako da odredite podešavanja rezervacija
  • Pravila otkazivanja: U pravilima otkazivanja koja izaberete jasno će pisati koliko pre boravka gosti imaju vremena da otkažu ako žele da im se refundira ceo iznos. Saznajte više o biranju pravila otkazivanja
  • Kućni red: Vaš standardni kućni red – po kome su, recimo, pušenje, vejping i kućni ljubimci zabranjeni – može se korigovati po želji i na taj način će gosti bolje razumeti vaša očekivanja i lakše odlučiti da li im vaš prostor odgovara. Vaš kućni red se istaknuto prikazuje na četiri mesta: na stranici smeštaja, na ekranu sa potvrdom kad gosti rezervišu prostor i u imejlu „Vreme je za pakovanje“ i vodiču za dolazak koje gosti dobijaju pre putovanja. Uz osnovna pravila za goste, može se zahtevati poštovanje svega što obuhvatite standardnim kućnim redom.
  • Alatke za reagovanje na rezervacije: Ako vam neki zahtev za rezervaciju zbog nečega ne odgovara, možete da ga odbijete pod uslovom da time ne kršite naša Pravila nediskriminacije.

Tim za podršku zajednici – za domaćine

Čak i uz ove standarde i podešavanja, postoje retki slučajevi kad se stvari odvijaju mimo očekivanja. U tim trenucima imate nekoliko načina da dobijete podršku od Airbnb-a:

  • Ćaskanje uživo: Airbnb-ova onlajn podrška je najbrži način da dođete do pomoći koja vam treba ako problem nije hitan, na primer ako treba da ažurirate kalendar ili korigujete cene.
  • Specijalna podrška za superdomaćine: Ako ste superdomaćin, lako ćete se povezati sa nekim stručnim članom korisničke službe kad god zatražite pomoć.
  • Lokalna linija za hitne slučajeve: Znamo da gosti koji putuju kroz zemlje koje ne poznaju nisu uvek sigurni kako mogu da se obrate lokalnim hitnim službama, pa smo predstavili dugme za pozivanje hitnih službi iz aplikacije. To dugme omogućava direktnu vezu sa lokalnim službama policije i drugim hitnim službama tokom aktivne rezervacije.
  • Linija za hitnu podršku: Ako se nalazite u SAD i imate hitnu situaciju u vezi sa vašom bezbednošću ili sigurnošću tokom aktivne rezervacije, putem naše aplikacije možete brzo da se povežete sa stručnjakom radi pomoći.

Da bi Airbnb-ova zajednica napredovala, vrlo je važno da negujemo poverenje, i nadamo se da će ove mere i funkcije zaštite doprineti upravo tome. Kao i uvek, hvala vam što ste domaćin.

Zaštita domaćina od štete, Osiguranje od odgovornosti domaćina i Osiguranje od odgovornosti za doživljaje,, koji su deo AirCover-a za domaćine ne štite domaćine koji nude smeštaje ili doživljaje u Japanu, gde važe Osiguranje domaćina u Japanu i Osiguranje za zaštitu doživljaja u Japanu, kao ni domaćine koji nude smeštaje putem preduzeća Airbnb Travel LLC. Za domaćine koji su nudili smeštaje ili doživljaje u kontinentalnoj Kini važi Plan zaštite domaćina u Kini. Imajte na umu da su sva ograničenja pokrića prikazana u USD.

Osiguranje od odgovornosti domaćina i Osiguranje od odgovornosti za doživljaje garantuju spoljna osiguravajuća društva.

Zaštita domaćina od štete nije osiguranje i nije povezana sa Osiguranjem od odgovornosti domaćina. U okviru Zaštite domaćina od štete, dobijate nadoknadu određene štete koju gosti nanesu vašem domu i imovini ako gost ne plati tu štetu. Za smeštaje u državi Vašington, Airbnb-ove ugovorne obaveze u okviru Zaštite domaćina od štete pokrivene su polisom osiguranja koju je kupio Airbnb. Za domaćine čija je zemlja prebivališta ili poslovni subjekat izvan Australije važe ovi Uslovi zaštite domaćina od štete. Za domaćine čija je zemlja prebivališta ili poslovni subjekat u Australiji, Zaštita domaćina od štete podleže Uslovima zaštite domaćina od štete za korisnike iz Australije.

Informacije u ovom članku su se možda promenile od objavljivanja.

Najvažnije informacije

Airbnb
20. okt 2020.
Da li vam je ovo bilo korisno?