Ovaj sadržaj nije dostupan na izabranom jeziku, pa smo ga zasad omogućili na najbližem dostupnom jeziku.

Kako da privučete utiske sa 5 zvezdica

Uz odlične utiske lakše ćete zadiviti goste i doći do više rezervacija.
Objavio/la Airbnb na dan 17. dec 2020.
Video od 5 min.
Ažurirano na dan 27. sep 2023.

Na osnovu utisaka možete doraditi svoj smeštaj, bolje se pozicionirati u rezultatima pretrage i kvalifikovati se za status superdomaćina. Sasvim je prirodno truditi se da od svakog gosta dobijete utisak od pet zvezdica.

Pošto superdomaćini održavaju ocenu 4,8 ili veću, definitivno znaju ponešto o tome kako doći do utisaka od pet zvezdica. U videu iznad razgovarali smo sa Ketrin i Brajanom, superdomaćinima u Kolambusu u Ohaju, koji su nam rekli svoje najbolje savete kako doći do odličnih utisaka.

    Recite gostima šta mogu očekivati

    „Jedan od najefikasnijih načina da osigurate zadovoljstvo gostiju jeste da definišete očekivanja pre nego što pritisnu dugme 'Rezervišite'“, kaže Ketrin. „Volimo da na stranici smeštaja navedemo što više informacija, čak i na primer 'Kuća je stara više od 100 godina, tako da vrata škripe'.“

    Brzo reagujte

    „Ljudi obično borave u vašem domu na kratko, pa je izuzetno važno da brzo reagujete kad dođe do problema“, kaže Ketrin. Aplikacija Airbnb se lako instalira na telefon, pa možete da odgovarate gostima i dok ste u pokretu.

    Neka se osećaju kao kod kuće

    „Kad je reč o uređenju i prostoru, najvažnije je da se gosti osećaju kao da je prostor njihov“, kaže Ketrin. „Uklonite sve lične fotografije i nepotrebne stvari.“ Svrha toga je da se gosti osećaju prijatno, mada je uvek preporučljivo da dodate neke naročite detalje da bi prostor odisao toplinom.

    Ako pažljivo uredite smeštaj, gosti će se osećati dobrodošlim. „To ne znači da treba da renovirate kuhinju“, dodaje Brajan. „Dovoljno je da prostor bude prijatan, lep, otvoren i čist.“

    Unesite lokalni pečat

    „Kad ljudi dođu da borave kod vas, ne delite sa njima samo svoj dom, već i doživljaj svog grada“, kaže Ketrin. Ona i Brajan sa gostima dele lokalno proizveden šampon, regenerator i sredstvo za čišćenje lica, kao i komplet knjiga za umetnike koje je napisao jedan lokalni preduzetnik. „Volimo da drugima predstavimo Kolambus kroz svoju prizmu,“ kaže Ketrin.

    Pripremite se za nepredviđeno

    „Uprkos vašem trudu da budete domaćin od pet zvezdica, nešto će neizbežno poći kako ne treba u nekom trenutku“, kaže Ketrin. Brajan se slaže i dodaje: „Imali smo situaciju da je pukla cev i poplavila ceo prvi sprat.“

    Njihovi gosti, koji su slavili prvu bračnu noć, nisu uspeli da stupe u kontakt s njima. „Nakon tog iskustva smo uključili pomoćnog domaćina, tako da ako ponovo propustimo poziv gosta, neko drugi će se pobrinuti za problem“, kaže Ketrin.

    Kakav god da smeštaj nudite na Airbnb-u, utisci gostiju mogu biti korisni i pozitivni. „Kad nam neko napiše odličan utisak, znamo da smo na dobrom putu i da ceo naš rad ima smisla“, kaže Ketrin. „Pomoglo nam je da stvorimo život u kom uživamo.“

    Saznajte više u našem video-vodiču za potpune početnike

    Informacije u ovom članku su se možda promenile od objavljivanja.

    Airbnb
    17. dec 2020.
    Da li vam je ovo bilo korisno?