Pomoć oko neočekivanih problema
Pomoć oko neočekivanih problema
Ako primetite da nešto nedostaje, ne funkcioniše ili se ne osećate bezbedno, odmah obavestite domaćina i Airbnb. Više informacija o tome kako da se snađete u neočekivanoj situaciji, uključujući i korišćenje Centra za posredovanje, pročitajte u ovim člancima.
- Uputstva
Ako tokom boravka iskrsne problem
Ako se tokom boravka desi nešto neočekivano, prvo pošaljite poruku domaćinu i porazgovarajte o rešenju. Domaćin će vam verovatno pomoći da r… - Uputstva
Šta uraditi ako smeštaj u kom odsedate nije čist prilikom dolaska
Ako utvrdite da smeštaj u kojem boravite nije čist, možemo vam pomoći da rešite problem. - Uputstva
Ako domaćin ne reaguje
Nakon što dobijete potvrdu rezervacije, videćete broj telefona domaćina u prepisci oko putovanja. - Uputstva
Kako vam Centar za posredovanje pomaže
Centar za posredovanje vam omogućava da zatražite ili pošaljete novac u vezi sa vašom rezervacijom na Airbnb-u. Gosti i domaćini mogu da zat… - Uputstva
Plaćanje van Airbnb-a
Ako vam domaćin sa sajta Airbnb zatraži da platite van tog sajta ili preko drugog preduzeća, prijavite nam to. - Uputstva
Ako se ne osećate bezbedno tokom putovanja
Ako smatrate da ste možda u opasnosti ili da vam je bezbednost ugrožena, odmah se obratite lokalnim organima vlasti. - Uputstva
Ako se povredite na Airbnb doživljaju
Ako ste povređeni ili vam je potrebna lekarska pomoć tokom doživljaja, sklonite se na bezbedno mesto i odmah pozovite lokalnu službu za hitn…