Otkazivanje tokom boravka
Ako se pojavi nešto neočekivano tokom boravka, preporučujemo da prvo pošaljete poruku domaćinu kako biste razgovarali o rešenju. Verovatno će vam pomoći da odmah rešite problem. Ako želite da zatražite refundiranje novca ili otkažete rezervaciju, možemo da vam pomognemo da podnesete zahtev domaćinu.
Pošaljite poruku domaćinu
Generalno preporučujemo da prvo razgovarate sa domaćinom. Možete da direktno pošaljete poruku domaćinu da biste našli rešenje. Ako sa domaćinom postignete dogovor o rešenju, postoji veća šansa da će vaš zahtev biti odobren. Ako je domaćin već rešio problem i možete da nastavite sa boravkom, preskočite sledeće korake.
Podnesite zahtev u roku od 24 sata
Ako i dalje želite da otkažete rezervaciju tokom boravka, možemo da vam pomognemo da pokrenete zahtev za rešavanje problema sa domaćinom. Kada to učinite, možete tražiti od domaćina da reši problem, a možete zatražiti i refundiranje dela iznosa ili otkazivanje rezervacije uz refundiranje celog iznosa. Ako prihvati vaš zahtev, refundiraćemo vam na način plaćanja kojim ste platili rezervaciju. Ako domaćin odbije ili ne reaguje, možete zatražiti pomoć od Airbnb-a.
- Prikupite dokaze: Ako je moguće, fotografišite ili snimite video da biste zabeležili probleme, poput sadržaja koji nedostaje ili je oštećen.
- Pošaljite zahtev domaćinu: Opisaćete problem, dostaviti fotografije ako možete i obavestiti domaćina kako želite da ga rešite. Važno je da zatražite pomoć u roku od 24 sata nakon što primetite problem. U suprotnom, odlaganje bi moglo da utiče na iznos za refundiranje.
- Sačekajte odgovor: Ako odbije zahtev ili ne odgovori u roku od 1 sata, možete da zatražite od Airbnb-a da se uključi i pomogne. Airbnb će vam pomoći da rešite problem u skladu sa Pravilima refundiranja za gosta.
Srodni članci
Podnošenje zahteva za refundiranje
Želite li da vam se refundira novac? Prvi korak je da pošaljete poruku domaćinu kako biste to rešili. Ako domaćin ne može da reši problem, m…- Gost
Pravila ponovne rezervacije i refundiranja
Pročitajte naša Pravila ponovne rezervacije i refundiranja. - Gost
Zatražite refundiranje
Zahtevi za refundiranje, bez obzira na iznos, trebalo bi da se rešavaju preko našeg Centra za posredovanje.