Traženje ili slanje novca putem Centra za posredovanje
Centar za posredovanje omogućuje brzo i jednostavno slanje zahtjeva za dodatnu uplatu ili povrat novca za rezervacije smještaja ili doživljaja na Airbnbu, bilo da domaćin želi vratiti gostu dio novca jer nema nekog od sadržaja koji je bio naveden u oglasu, da gost želi platiti domaćinu za razbijenu šalicu za kavu itd.
Traženje novca od domaćina ili gosta putem Centra za posredovanje
- Kliknite na Centar za posredovanje, pa kliknite na Zatražite novac
- Izaberite rezervaciju i kliknite na Izaberite
- U odeljku Na šta se ovaj zahtev odnosi? izaberite ono što najbolje opisuje razlog traženja novca
- Unesite iznos koji tražite
- Otpremite opcione priloge i unesite napomenu
- Kliknite na Sledeće, pa Zatraži
- Dodirnite Centar za posredovanje, pa dodirnite Zatražite novac
- Izaberite rezervaciju
- U odeljku Na šta se ovaj zahtev odnosi? izaberite ono što najbolje opisuje razlog traženja novca
- Unesite iznos koji tražite
- Otpremite opcione priloge i unesite napomenu
- Dodirnite Sledeće, pa Zatraži
- Dodirnite Centar za posredovanje, pa dodirnite Zatražite novac
- Izaberite rezervaciju
- U odeljku Na šta se ovaj zahtev odnosi? izaberite ono što najbolje opisuje razlog traženja novca
- Unesite iznos koji tražite
- Otpremite opcione priloge i unesite napomenu
- Dodirnite Sledeće, pa Zatraži
- Dodirnite Centar za posredovanje, pa dodirnite Zatražite novac
- Izaberite rezervaciju
- U odeljku Na šta se ovaj zahtev odnosi? izaberite ono što najbolje opisuje razlog traženja novca
- Unesite iznos koji tražite
- Otpremite opcione priloge i unesite napomenu
- Dodirnite Sledeće, pa Zatraži
Slanje novca domaćinu ili gostu putem Centra za posredovanje
- Kliknite na Centar za posredovanje, pa kliknite na Pošaljite novac
- Izaberite rezervaciju i kliknite na Izaberite
- U odeljku Na šta se ova uplata odnosi? izaberite ono što najbolje opisuje razlog slanja novca
- Unesite iznos uplate i napomenu
- Kliknite na Sledeće
- Izaberite način plaćanja i kliknite na Potvrdite i platite
- Dodirnite Centar za posredovanje, pa dodirnite Pošaljite novac
- Izaberite rezervaciju
- U odeljku Na šta se ova uplata odnosi? izaberite ono što najbolje opisuje razlog slanja novca
- Unesite iznos uplate i napomenu
- Dodirnite Sledeće
- Izaberite način plaćanja i dodirnite Potvrdite i platite
- Dodirnite Centar za posredovanje, pa dodirnite Pošaljite novac
- Izaberite rezervaciju
- U odeljku Na šta se ova uplata odnosi? izaberite ono što najbolje opisuje razlog slanja novca
- Unesite iznos uplate i napomenu
- Dodirnite Sledeće
- Izaberite način plaćanja i dodirnite Potvrdite i platite
- Dodirnite Centar za posredovanje, pa dodirnite Pošaljite novac
- Izaberite rezervaciju
- U odeljku Na šta se ova uplata odnosi? izaberite ono što najbolje razlog slanja novca
- Unesite iznos uplate i napomenu
- Dodirnite Sledeće
- Izaberite način plaćanja i dodirnite Potvrdite i platite
Ako je rezervacija završila prije više od 60 dana
Putem Centra za posredovanje možete poslati novi zahtjev u roku od najviše 60 dana nakon završetka rezervacije.
Na postojeći zahtjev poslan putem Centra za posredovanje možete odgovoriti (npr. uplatiti cijeli iznos, neki drugi iznos ili odbiti zahtjev) više od 60 dana nakon završetka rezervacije pod uvjetom da je zahtjev poslan u roku od najviše 60 dana.
Ako rezervacija još nije započela
Domaćini mogu putem Centra za posredovanje poslati novac gostu prije početka rezervacije samo ako je u pitanju djelomični povrat novca. Gosti mogu poslati novac domaćinu prije početka rezervacije, ali ne mogu zatražiti novac od domaćina dok rezervacija ne započne.
Ako gost otkazuje rezervaciju koja još nije započela, a domaćin je pristao na puni povrat novca, postupak može pokrenuti ili gost ili domaćin.
- Gost može poslati domaćinu zahtjev za puni povrat novca putem Centra za posredovanje.
- Domaćin se može obratiti Airbnbu, a naša služba za podršku isplatit će gostu puni povrat novca.
Ako je rezervacija već započela
Nakon početka rezervacije i domaćini i gosti mogu jedni drugima slati zahtjeve putem Centra za posredovanje, bilo da traže ili šalju novac.
Ako gost otkaže rezervaciju koja je već započela, domaćin može isplatiti gostu puni povrat novca putem Centra za posredovanje.
Ako je u pitanju hotelski smještaj
Centar za posredovanje možda neće biti dostupan kao rješenje za određene rezervacije hotelskog smještaja. U tim će slučajevima zahtjeve koji uključuju plaćanja gosti morati rješavati izravno s domaćinom, odnosno hotelom.
Srodni članci
- Uputstva
Nalaženje zahteva podnetih Centru za posredovanje
Proverite status svog zahteva u Centru za posredovanje, reagujte na zahtev koji ste primili ili pregledajte prethodni zahtev.