Pređi na sadržaj
    Idite napred da biste videli predložene rezultate

    Kako funkcioniše program podsticaja u okviru Airbnb Plus-a?

    Airbnb je pokrenuo program za novčani podsticaj koji će domaćinima pomoći u pokrivanju troškova popravki koje su uslov za uvrštenje u kategoriju Airbnb Plus. Domaćini koji budu ispunjavali uslove dobiće imejl s pozivom za učešće. U tom imejlu će biti naveden datum do kojeg se popravke moraju izvršiti, kao i ponuđeni novčani iznos.

    Ako se popravke obave, pošalju na uvid i odobre do zadatog roka, Airbnb će domaćinu isplatiti taj iznos na podrazumevani način isplate na Airbnb-u.

    Zašto mi Airbnb nudi novčani podsticaj?

    Znamo da ste već uložili mnogo vremena i truda u pristupanje programu Airbnb Plus. Iako taj novac možda neće pokriti sve vaše troškove, nadamo se da će vam pomoći da brže napredujete kako biste mogli da počnete da uživate u pogodnostima programa. Pročitajte odredbe i uslove.

    Kupovina i dobavljači

    Da li treba da šaljem račune za kupovinu ili plaćanje dobavljača?

    Budući da je svrha novčanog podsticaja nagrada za brzo dovršavanje popravki, a ne za direktnu nadoknadu kupovine, ne morate da podnosite račune. Verujemo da ćete dobijeni novac upotrebiti da nadoknadite troškove.

    Šta ako na popravke i preuređenje potrošim više nego što mi Airbnb nudi?

    Iznos novca koji vam nudimo ne može se da se menja. Ako potrošite više novca, razliku nećemo moći da vam nadoknadimo. Međutim, ako potrošite manje od ponuđenog iznosa, razliku možete zadržati.

    Da li moram da sarađujem s određenim dobavljačima ili da obavim kupovinu u određenoj prodavnici?

    Ne, slobodno kupite artikle za svoj dom u bilo kojoj prodavnici koju izaberete i koristite bilo kog dobavljača koji zadovoljava vaše potrebe. Želimo da domovi kategorije Airbnb Plus budu jedinstveni, da odražavaju atmosferu mesta na kom se nalaze i da u njima bude vidljiv osobni stil domaćina.

    Isplata novca

    Kako ćete mi isplatiti novac ako sve obavim u zadatom roku?

    Nakon što i poslednja popravka bude dostavljena na uvid i odobrena, isplatićemo vam podsticaj putem podrazumevanog načina isplate na Airbnb-u, na isti račun na koji primate isplatu rezervacija. Ne morate da otvarate novi račun.

    Kada ću dobiti taj novac?

    Uplatu ćemo izvršiti kada sve popravke budu dostavljene na uvid i odobrene. Ako popravke budu odobrene pre zadatog roka, novac će vam biti uplaćen tada. Saznajte više o tome koliko je potrebno da vam novac stigne na račun.

    Zadati rok

    Neću stići da dovršim sve popravke do isteka roka. Šta se u tom slučaju događa?

    Ukoliko popravke ne budu poslate na uvid i odobrene do zadatog roka, nećete dobiti uplatu podsticaja. Airbnb vam ne može produžiti rok. Ako ne završite sve do zadatog roka, možete da nastavite s uključivanjem u program Airbnb Plus i uživate u svim njegovim pogodnostima čim vaš smeštaj uđe u tu kategoriju.

    Šta ako pošaljem na uvid popravke u zadatom roku, ali Airbnb-u bude potrebno više vremena da ih odobri?

    Ako sve popravke dostavite na uvid na dan isteka roka, produžićemo vam rok za odobrenje za dva dodatna dana.

    Šta će se dogoditi ako jedna od mojih popravki bude odbijena nakon isteka roka?

    Ako sve popravke dostavite na uvid u predviđenom roku, ali neke od njih budu odbijene, obratite se Airbnb-u putem odgovora na imejl s početnom ponudom. Pregledaćemo sve što ste nam dostavili kako bismo utvrdili da li treba da vam isplatimo podsticaj. Slučajeve ćemo procenjivati pojedinačno i po svom nahođenju.

    Više informacija

    Ako imate pitanja ili želite da porazgovarate s nekim iz programa Airbnb Plus kako biste dobili dodatna pojašnjenja, obratite nam se putem odgovora na imejl s početnom ponudom. Rado ćemo pomoći.

    Pregledajte sve odredbe i uslove programa .

    Da li ste dobili potrebnu pomoć?