BEZBEDNOST

Kako Airbnb štiti domaćine

Preduzeli smo sveobuhvatne mere da biste vi, vaš dom i gosti bili bezbedni.

Preduzeli smo sveobuhvatne mere da biste vi, vaš dom i gosti bili bezbedni.

Ugostite sjajne goste

Pravični dvosmerni utisci

Kako bi izgradili poverenje i reputaciju na Airbnb-u, gosti i domaćini jedni drugima pišu utiske nakon završetka svake rezervacije. Pre nego što ugostite gosta, možete da vidite utiske o njemu/njoj koje su napisali drugi domaćini.

Jednostavna komunikacija sa gostima

Ako imate pitanja ili želite da odredite očekivanja pre dolaska gosta, možete da upoznate goste unapred koristeći našu bezbednu alatku za razmenu poruka.

Uslovi za rezervaciju

Možete da tražite da svaki gost pre rezervacije smeštaja pruži na uvid svoj identifikacioni dokument Airbnb-u. Takođe ćete imati mogućnost da unapred pregledate rezervacije ili da dodate dodatne kontrole nad time ko može da rezerviše. Kao deo dodatne provere, svaka Airbnb rezervacija podleže proceni rizika i otkazujemo sve sumnjive rezervacije.

Vaš prostor, vaša pravila

Da biste gostima stavili do znanja šta mogu da očekuju, možete da dodate pravila kućnog reda koja oni moraju da prihvate pre rezervacije, na primer ograničenja u vezi sa pušenjem i organizovanju događaja u smeštaju. Ako gost prekrši neko od ovih pravila nakon rezervacije, imate pravo da je otkažete.

Koliko se po naknadama razlikujemo od drugih?
Airbnb
Homeaway
Booking.com
Naknada za uslugu domaćina (po rezervaciji)
3-5%
5%
15-20%
Nuđenje smeštaja je uvek besplatno
Nema naknada za obradu kreditnih kartica
Uključeno je osiguranje objekta od štete u iznosu do 1.000.000 USD
Poslednji put ažurirano u junu 2018.
Spoznala sam da su ljudi dobri. Mogu da verujem ljudima.
Spoznala sam da su ljudi dobri. Mogu da verujem ljudima.

Milaida ugošćava u Portoriku kako bi dodatno zaradila.

Milaida ugošćava u Portoriku kako bi dodatno zaradila.

Saznajte kako ugošćava
Spoznala sam da su ljudi dobri. Mogu da verujem ljudima.
Spoznala sam da su ljudi dobri. Mogu da verujem ljudima.

Milaida ugošćava u Portoriku kako bi dodatno zaradila.

Milaida ugošćava u Portoriku kako bi dodatno zaradila.

Saznajte kako ugošćava

Ugošćavajte uz poverenje

Zaštita imovine u slučaju štete u iznosu od 1.000.000 USD

U retkim slučajevima materijalne štete Airbnb-ova Garancija za domaćina pruža besplatnu zaštitu u iznosu do 1.000.000 USD za štetu na objektu za svaku rezervaciju, svaki put. Zahtevi se mogu podneti direktno putem našeg Centra za posredovanje.

Osiguranje od nezgoda

Airbnb pruža besplatno Osiguranje za zaštitu domaćina od odgovornosti u iznosu do 1.000.000 USD. Ovo osiguranje se primenjuje u slučaju da neko, što je malo verovatno, protiv vas podnese tužbu ili zahtev za naknadu štete zbog telesnih povreda ili oštećenja imovine nastalih u smeštaju ili objektu Airbnb-a tokom boravka.

Potpuno besplatno osiguranje
Automatski se primenjuje na svaku rezervaciju
Zahtevi se mogu podneti direktno preko Airbnb-a

Tu smo za vas danonoćno

Šta naš tim može da učini za vas

Podrška našeg globalnog tima vam je danonoćno na raspolaganju putem telefona, imejla ili ćaskanja uživo.

Pomoć za ponovnu rezervaciju
Refundiranja
Naknade
Garancija za domaćina i potraživanja na ime osiguranje
Posredovanje

Putnici su ostvarili 49 miliona putovanja sa Airbnb-om u 2017. godini. Samo 1 u 25.000 slučajeva rezultirao je ozbiljnijom imovinskom štetom.

Putnici su ostvarili 49 miliona putovanja sa Airbnb-om u 2017. godini. Samo 1 u 25.000 slučajeva rezultirao je ozbiljnijom imovinskom štetom.

Odgovori na vaša pitanja

Šta se od gostiju zahteva pre rezervacije?

Od svih korisnika Airbnb-a tražimo da nam daju neke osnovne podatke pre nego što krenu na putovanje sa nama. Gosti moraju da unesu sve tražene podatke pre nego što pošalju zahtev za rezervaciju. Zahvaljujući tim podacima znaćete koga očekujete i kako da se obratite gostima.

Airbnb-ovi uslovi za goste obuhvataju sledeće podatke: • Puno ime i prezime • Imejl adresa • Potvrđen broj telefona • Uvodna poruka • Prihvatanje vašeg kućnog reda • Podaci o plaćanju

Od gostiju se očekuje, ali nije obavezno, da imaju profilnu sliku. Takođe možete da zahtevate da gosti pre rezervacije vašeg prostora prilože identifikacioni dokument.

Kako funkcioniše pisanje utisaka?

Sve utiske na Airbnb-u pišu domaćini i putnici koji su članovi naše zajednice, a svaki utisak koji pročitate zasniva se na iskustvima koja je gost imao tokom boravka u smeštaju domaćina. Rok za pisanje utiska o boravku ističe 14 dana nakon odlaska, a utisak možete da izmenite još 48 sati nakon slanja, osim ako gost ne napiše svoj. Utisci se objavljuju nakon 14 dana ili kada ih napišu obe strane. U svakom trenutku možete da vidite utiske koje su napisali vaši gosti, a kada gost rezerviše vaš smeštaj, možete videti utiske koje su o njemu/njoj napisali domaćini kod kojih je ranije boravio/la.

Šta mogu da uradim ako gost napravi neku štetu u mom prostoru?

Ako gost napravi štetu, a vi želite da podnesete zahtev za naknadu štete, to možete da uradite preko našeg Centra za posredovanje u roku od 14 dana od odlaska gosta ili pre dolaska sledećeg gosta, šta god nastupi ranije. Ako gost pristane da plati traženi iznos, novac ćemo vam isplatiti za 5–7 radnih dana. Ako gost odbije da plati ili ne odgovori u roku od 72 sata, možete da uključite Airbnb. Ako nam bude potrebna dodatna dokumentacija, tražićemo da nam je dostavite u roku od 72 sata. Većina zahteva se rešava u roku od jedne nedelje. Pobrinućemo se da i vi i gost budete pravično zastupani, a ako utvrdimo da vam gost duguje novac, dug će vam biti isplaćen zasebno.

Šta bi trebalo da uradim ako mi nije prijatno da ugostim nekoga?

Ako gost krši neko od pravila vašeg kućnog reda ili zbog njegovih/njenih postupaka osetite da niste bezbedni, možete da odbijete zahtev gosta za rezervaciju ili da je otkažete. Pre potvrde rezervacije možete da odbijete pojedinačni zahtev za rezervaciju, što neće negativno uticati na poziciju vašeg smeštaja u rezultatima pretrage. Ako odbijete više ili većinu zahteva za rezervaciju, to bi moglo negativno da se odrazi na poziciju vašeg smeštaja u rezultatima pretrage. Nakon potvrde rezervacije Ako ste već potvrdili rezervaciju, možete je otkazati. Ako gost nije prekršio nijedno pravilo kućnog reda, mogli biste da snosite posledice otkazivanja.

Koja je razlika između Airbnb-ove Garancije za domaćina i Osiguranja za zaštitu domaćina?

The Host Guarantee is designed to protect you in rare instances of property damage to your own possessions, unit, or home by a guest staying in the space. Host Protection Insurance is designed to protect you in the event that someone else (for example, a guest) claims bodily injury or property damage. The Host Guarantee isn’t insurance and doesn’t replace your homeowner’s or renter’s insurance. Host Protection Insurance is insurance and is available to you regardless of your other insurance arrangements. It will only act as primary insurance coverage for incidents related to an Airbnb stay.

Learn more about our Host Guarantee

Learn more about Host Protection Insurance

Da li ste spremni za ugošćavanje?

Da li ste spremni za ugošćavanje?