Korišćenje brzih odgovora radi uštede vremena
Većina gostiju koji rezervišu usluge na Airbnb-u prvo pošalje poruku domaćinu. Na kartici Poruke možete da odgovarate na česta pitanja, podstaknete na rezervisanje i brzo komunicirate.
Šta je brzi odgovor?
Brzi odgovor je kratka, unapred napisana poruka koja se čuva kao šablon u vašim podešavanjima poruka.
Čuvari mesta za detalje, kao što je ime gosta, personalizuju svaku poruku unošenjem podataka sa stranice ponude ili iz rezervacije.
Možete sami da kreirate brze odgovore i da koristite Airbnb-ove šablone za domaćine usluga. Na primer, ako često odgovarate na slična pitanja o ponudi pre nego što gosti rezervišu, predlažemo da sačuvate jedan standardni odgovor kao brzi odgovor.
Razmislite o slanju brzih odgovora dok se dopisujete sa gostima i o zakazivanju automatskog slanja brzih odgovora u ključnim trenucima.
Kako da pošaljem brzi odgovor?
Da biste gostu odmah poslali kratak odgovor:
- Idite na karticu Poruke.
- Izaberite prepisku na koju želite da odgovorite.
- Dodirnite znak plus (+) pored Napišite poruku.
- Izaberite Pošalji brzi odgovor.
- Izaberite brzi odgovor i on će se pojaviti u prepisci.
- Izmenite poruku ili je pošaljite takvu kakva jeste.
- Dodirnite strelicu (↑) da biste poslali poruku.
Kartica Poruke ima i predložene odgovore, koji uz pomoć veštačke inteligencije tumače pitanja gosta i predlažu jedan od vaših brzih odgovora. Predlog se pojavljuje u prepisci, gde samo vi možete da ga vidite. Možete da izmenite brzi odgovor pre slanja, a možete i da napišete drugačiji odgovor.
Kako da zakažem brzi odgovor?
Da biste automatski poslali brzi odgovor svim gostima:
- Idite na karticu Poruke.
- Dodirnite ikonu podešavanja pri vrhu ekrana.
- Dodirnite Upravljanje brzim odgovorima.
- Izaberite brzi odgovor koji želite da zakažete, pa dodirnite Sledeće.
- Dodirnite Zakaži za i odredite kada želite da gosti prime poruku, na primer 5 minuta nakon što gost rezerviše ili 2 sata nakon završetka usluge.
Videćete podsetnik u prepisci s gostom kad se približi zakazani brzi odgovor. Korigujte poruku ili preskočite njeno slanje ako bi se ponovile informacije koje ste već naveli.
Saveti za korišćenje brzih odgovora
Brzi odgovor je najbolji kad je kratak i fokusiran na jednu temu. To može biti objašnjenje kako dodati još gostiju, ispunjavanje posebnih zahteva i planiranje unapred za hitne slučajeve.
Zakažite brze odgovore za ključne trenutke poput ovih:
Potvrda rezervacije
Pozdravite goste i raspitajte se o detaljima uz koje ćete lakše prilagoditi svoje ponuđene stavke potrebama gostiju. Na primer, fotograf može da pita:
- Koji je povod za ovu sesiju fotografisanja?
- Koji kadrovi su vam važni da ih snimimo?
Ako će pomoćni domaćin pružiti uslugu ili ako ćete imati pomoćnika, obavezno ga predstavite i navedite njegove kvalifikacije.
Pre usluge
Podsetite goste na vreme dolaska i lokaciju susreta i posavetujte ih kako da na najbolji način iskoriste uslugu. Na primer, lični trener može da navede kratku listu preporučene odeće za aktivnosti na otvorenom i sezonske vremenske uslove.
Nakon usluge
Predlažemo da zahvalite gostima što su rezervisali kod vas. Ako ih podstaknete da napišu javni utisak, drugi će lakše odlučiti da li usluga odgovara njihovim potrebama. Zatražite da napišu komentar, sa konkretnim idejama o tome kako je vaše zajedničko vreme moglo da bude još bolje.
Slanje fotografija ili video-snimaka sa brzim odgovorima može vam olakšati predstavljanje, kreiranje prilagođenih ponuđenih stavki i deljenje nezaboravnih trenutaka s gostima. Na primer, kuvar može da pošalje fotografiju primera menija.
Možete da priložite datoteke porukama u bilo kom trenutku nakon potvrde rezervacije. Fotografije šaljite u formatu PNG ili JPG (do 50 MB), a video-snimke u formatu MP4 ili MOV (do 100 MB i 60 sekundi).
Korisničko iskustvo može varirati u zavisnosti od lokacije. Informacije u ovom članku su se možda promenile od objavljivanja.