Kad počnete da unosite tekst u polje za pretragu, prikazaće vam se predlozi. Za pregled koristite strelice nagore i nadole. Za odabir pritisnite Enter. Ako ste izabrali izraz od više reči, on će biti termin za pretragu. Ako je predlog link, u pregledaču će se otvoriti ta stranica.
Kad počnete da unosite tekst u polje za pretragu, prikazaće vam se predlozi. Za pregled koristite strelice nagore i nadole. Za odabir pritisnite Enter. Ako ste izabrali izraz od više reči, on će biti termin za pretragu. Ako je predlog link, u pregledaču će se otvoriti ta stranica.

Kako prevazići očekivanja gostiju

Upotrebite utiske gostiju da biste lakše istakli svoju uslugu na Airbnb-u.
Objavio/la Airbnb na dan 17. sep 2025.

Najbolje ocene i pozitivni utisci mogu vam doneti više rezervacija i veću zaradu. Koristite komentare gostiju kao priliku da poboljšavate uslugu.

U odeljku Korisno prikazuju se vaša ukupna ocena, javni utisci, napomene od gostiju i detaljne ocene u pogledu gostoprimstva, lokacije (kada je primenljivo), pouzdanosti i odnosa cena-kvalitet.

Gostoprimstvo

Gosti cene kad se osećaju zbrinuto i dobrodošlo. Potrudite se da pružite visokokvalitetnu ponudu i unapred predvidite njihove potrebe.

  • Javite se prilikom potvrde rezervacije. Pošaljite poruku gostima i pitajte ih šta žele da biste mogli da personalizujete uslugu. Pružalac usluge keteringa bi mogao da pita koji je tip okupljanja u pitanju i da li neko ima alergije na hranu ili ograničenja u ishrani.
  • Navedite osnovne detalje. Pobrinite se da gosti dobiju važne informacije pre pružanja usluge, uključujući podatak o tome ko će je pružiti – vi ili pomoćni domaćin. Fotograf može i da navede detaljnu vremensku prognozu i napomene u vezi sa odevanjem.
  • Uzmite u obzir gledište gosta. Neki gosti su možda prvi put u vašem gradu ili zemlji. Možda će im trebati dodatna pomoć da se snađu u okolini ili da razumeju lokalne običaje. Trudite se da budete srdačni i predusretljivi i da komunicirate s poštovanjem.
  • Ponesite dodatne potrepštine. Budite spremni na potencijalne probleme, recimo ako se alatka ili oprema pokvari ili ako gost zaboravi neki važan predmet. Lični trener može da spakuje rezervne prostirke za jogu.
  • Javite se gostima nakon usluge. U poruci zahvalite gostima i eventualno im recite šta sledi. Na primer, možete im reći datum kad će fotografije biti dostupne ili im poslati recept za jelo u kojem su gosti naročito uživali.

Lokacija

Ako ugošćavate u svom preduzeću ili na javnom prostoru, od gostiju se traži da ocene lokaciju. Estetičar može da pruža tretmane lica u spa centru, a fotograf može da nudi sesiju u parku. Gosti cene prijatan prostor koji je čist i dobro opremljen.

  • Usredsredite se na udobnost gostiju. Pružanje bezbednog i čistog prostora doprinosi tome da gosti uživaju u usluzi. Maser treba da obezbedi besprekorno čist spa centar da bi gosti mogli da se opuste tokom dubinske masaže.
  • Pošaljite uputstva. Jasno navedite šta gosti mogu da očekuju od vaše lokacije i gde ćete se sastati. Razmislite o mogućim problemima sa parkiranjem i javnim prevozom. Navedite uputstva za ulazak ako ste u zajedničkom prostoru. Imajte na umu i prilagođenost posebnim potrebama. Na primer, da li je lokacija za fotografisanje prilagođena invalidskim kolicima? 

Gostima nećemo tražiti komentare o prostoru ako vi odlazite kod njih.

Pouzdanost

Gosti očekuju da im domaćin pruži besprekornu uslugu. To znači da gostima jasno stavite do znanja šta mogu da očekuju, da blagovremeno i jasno komunicirate i da budete organizovani.

  • Neka vam tačnost bude na prvom mestu. Pobrinite se da opisi i fotografije prenose tačno ono što gosti dobijaju. Frizer bi mogao da opiše proizvode i tehnike koje koristi i da otpremi fotografije tipova punđa i pletenica koje pravi.
  • Brzo odgovarajte. Na kartici Ponude podesite svoje redovno radno vreme da bi im bilo jasno kad ste dostupni. Uključite obaveštenja u aplikaciji Airbnb i u podešavanjima uređaja da biste odmah videli poruke gostiju i brzo odgovarali.
  • Planirajte unapred. Pripremite sve potrepštine unapred da biste bili sigurni da usluga neće kasniti. Kuvar može unapred da isecka povrće za čorbu koju će kuvati kod gosta.
  • Povedite potrebnu podršku. Može da vam pomaže pomoćni domaćin ili pomoćnik ako ugošćavate veliku grupu ili nudite malo složeniju uslugu. Dužni ste da obavestite goste ko će biti tu s vama tokom pružanja usluge. To morate uraditi dovoljno unapred da mogu otkazati bez naknade.
  • Dođite na vreme. Ako vi idete kod gosta, uzmite u obzir rutu i saobraćaj.
  • Poštujte objekat. Ako pružate uslugu u nečijem domu, ostavite prostor u stanju u kom ste ga zatekli.

Odnos cena-kvalitet

Gosti traže usluge koje pružaju izuzetan odnos cene i kvaliteta. Razmislite o tome kako da vaše ponuđene stavke budu još posebnije i vrednije cena koje gosti plaćaju.

  • Pružite više mogućnosti. Dodajte bar 3 ponuđene stavke po različitim cenama da biste gostima pružili više opcija i lakše došli do željene zarade. Najbolja praksa je da konfigurišete ponuđene stavke po početnim, standardnim i premijum cenama. Na primer, fotograf u SAD može da pruža polusatnu sesiju koja košta manje od 50 USD, personalizovanu sesiju portretisanja koja košta između 50 USD i 150 USD i porodičnu sesiju koja košta više od 150 USD.
  • Prilagodite ono što nudite. Airbnb-ove alatke za dopisivanje vam olakšavaju komunikaciju sa gostima da biste personalizovali ono što nudite i odredili prilagođene cene.
  • Pružajte odličnu uslugu. Mnogo znači ako koristite kvalitetnije materijale i ako pazite na detalje zbog kojih je vaša ponuda još posebnija. Estetičar može da uključi besplatno eterično ulje.

Svi domaćini, sve fotografije i svi detalji ponude moraju da ispunjavaju standarde i uslove za usluge na Airbnb-u.

Informacije u ovom članku su se možda promenile od objavljivanja.

Airbnb
17. sep 2025.
Da li vam je ovo bilo korisno?