3 načina da privučete više gostiju
Ako ponudite veću fleksibilnost, doprinećete da se vaša ponuda češće prikazuje u rezultatima pretrage. Privucite što više gostiju tako što ćete proširiti područje usluge i pružiti raspon cena i radnog vremena.
Upravljanje raspoloživošću
Obavezno unesite sve termine kad možete da ugošćavate. Kad menjate raspoloživost, unesite radno vreme i izaberite period raspoloživosti. Gosti mogu da nađu samo usluge koje imaju i jedno i drugo.
Na kartici Ponude:
- Odredite radno vreme. Vaše radno vreme je vreme kad gosti mogu da vide da ste dostupni i da rezervišu vašu uslugu. Možete dodati iste ili različite termine za svaku od ponuđenih stavki. Uzmite u obzir špiceve potražnje – na primer, najpopularniji termini mogu biti jutra za lične trenere, odnosno večeri za privatne kuvare.
- Unesite period raspoloživosti. Izaberite da li gosti mogu da rezervišu 3, 6, 9, 12 ili 24 meseca unapred. To možete da promenite za svaku ponuđenu stavku.
U kalendaru:
- Precizirajte raspoloživost. Možete da dodate sate van redovnog radnog vremena i da blokirate termine kada ne možete da radite. Svi blokirani termini važe za sve ponuđene stavke.
- Sinhronizujte kalendare. Povežite kalendar na Airbnb-u i Google kalendar. Svi događaji u Google kalendaru će blokirati iste termine u kalendaru na Airbnb-u.
Kad završite, pregledajte svoju ponudu da biste proverili raspoloživost i videli šta se gostima prikazuje.
Određivanje konkurentnih cena
Bilo bi dobro da pružite bar 3 ponuđene stavke početnim, standardnim i premijum cenama da biste ostali konkurentni i privukli više gostiju. Kad imate opseg cena, to vam može doneti veće prihode i više utisaka. Na primer, gosti obično mogu da plate 52 USD do 95 USD za obrok sa 3 jela, 54 USD do 96 USD za spa tretman ili 46 USD do 75 USD za profesionalno fotografisanje.*
- Dodajte početnu ponuđenu stavku. Gosti vide vašu najjeftiniju ponuđenu stavku u rezultatima pretrage. Početna ponuđena stavka može doprineti da privučete nove goste i podstaknete interesovanje za ostale stavke koje nudite.
- Pružite prilagođene ponude. Pošaljite prilagođene ponude (zajedno sa zahtevom za plaćanje) na kartici Poruke pre nego što gost rezerviše. Na primer, ako nudite lični trening, gost može da vas pita da li možete da organizujete trening u ranim jutarnjim časovima ili da putujete van vašeg područja usluge.
- Personalizujte uz izmene. Cenu možete promeniti i na kartici Poruke nakon što gost rezerviše. Na primer, recimo da gost želi da prilagodi ponuđenu stavku koju rezerviše tako što želi da se doda francuski manikir ili da se doda neki naročit sastojak u obrok.
- Dodajte minimalnu cenu. Ako ste odlučili da naplaćujete cenu po gostu, možete da odredite minimalnu cenu po rezervaciji. To može biti korisno za usluge u kojima su grupe česte, kao što su ketering ili spremljeni obroci. Na primer, ako gost želi da rezerviše ponudu od 50 USD za 2 gosta, a vaš minimum je 120 USD, moraće da plati 120 USD da bi rezervisao.
- Aktivirajte specijalne ponude. Možete da dodate vremenski ograničene popuste, popuste na rane rezervacije i popuste za veće grupe da biste lakše podstakli goste da rezervišu. Kada primenite popust, gostima će se prikazivati prvobitna cena koja će biti precrtana u rezultatima pretrage i na stranici ponude.
Širenje područja usluge
Razmislite da li ćete vi ići kod gostiju, da li će gosti dolaziti kod vas ili će oboje biti moguće. Ako gosti dolaze kod vas, imajte na umu da će vas naći samo ako traže usluge u blizini vaše lokacije.
Ako vi idete kod gostiju:
- Razmislite o svom području usluge. Da biste se češće pojavljivali u rezultatima pretrage, obavezno dodajte sve gradove, delove grada i poštanske brojeve koje možete u svoje područje usluge.
- Napomenite svoju eventualnu fleksibilnost. U opisu ponude možete da spomenete područja u koja ste povremeno spremni da putujete, odnosno navedite da gosti mogu da vam se jave ako se nalaze izvan vašeg područja usluge.
Ako gosti dolaze kod vas:
- Obavite proveru adrese. Gosti koji pogledaju vašu ponudu videće udaljenost i vreme putovanja do vaše lokacije.
- Navedite naziv svog preduzeća. Tako će gosti lakše da vas nađu kad stignu.
- Dodajte profesionalne fotografije. Bilo da ugošćavate u spa centru, teretani, salonu ili drugde, fotografije vaše lokacije pokazuju kvalitet vaše usluge i olakšavaju gostima da vas nađu.
*Zasnovano na onlajn anketi iz marta 2025. u kojoj je učestvovalo više od 700 gostiju sa Airbnb-a i potencijalnih osoba koje prvi put rezervišu u SAD.
Korisničko iskustvo može varirati u zavisnosti od lokacije. Informacije u ovom članku su se možda promenile od objavljivanja.