Dođite do prvog utiska sa 5 zvezdica
Ocene i utisci se objavljuju na stranici ponude i olakšavaju gostima da odluče da li im vaša usluga odgovara. Pozitivni komentari gostiju doprinose da izgradite svoj brend na Airbnb-u i mogu vam doneti više rezervacija i veću zaradu.
Kako funkcionišu utisci
Goste podsećamo da napišu utisak čim se usluga završi. Njihovi komentari će vam olakšati da pružate najkvalitetniju uslugu. Od njih se traže:
- Ukupna ocena. Gosti ocenjuju vašu uslugu na skali od 1 do 5 zvezdica. Prosečna ukupna ocena se prikazuje na stranici ponude, u rezultatima pretrage i na vašem profilu.
- Detaljne ocene. Gosti daju konkretnije komentare tako što ocenjuju gostoprimstvo, pouzdanost i odnos cena-kvalitet. Ako pružate uslugu u svom preduzeću ili na javnom prostoru, recimo ako frizirate klijente u salonu ili vodite sesije joge na plaži, od njih će se tražiti i da ocene lokaciju.
- Javni utisak. Prikazuje se na vašem profilu i u odeljku sa utiscima na stranici ponude. Ako odgovorite na javni utisak, vaš odgovor će se pojaviti ispod njega.
- Privatna napomena. Ovaj komentar se ne prikazuje na stranici ponude – namenjen je samo vama.
Kad dobijete prva 3 utiska, dobićete uvid u komentare gostiju. Putem menija možete pristupiti odeljku Korisno u aplikaciji Airbnb.
Posvećenost kvalitetu
Airbnb-ove alatke za ugošćavanje mogu doprineti da prevaziđete očekivanja gostiju.
Pružajte odličnu uslugu. Razmislite o tome kako da personalizujete svoje ponude da bi se gosti osećali zbrinuto i dobrodošlo.
- Komunicirajte s gostima na kartici Poruke, odnosno pitajte ih imaju li neke naročite želje, odgovorite na njihova pitanja i kreirajte prilagođene ponude.
- Koristite brze odgovore da biste lako prilagodili i poslali poruku dobrodošlice nakon rezervacije i završnu poruku nakon pružanja usluge.
- Navedite i dodatne detalje koji čine vašu ponudu još posebnijom.
Pobrinite se da sve teče glatko. Pokažite da ste pouzdani tako što ćete biti spremni, jasno definisati očekivanja i brzo odgovarati na poruke gostiju pre i posle svake usluge.
- Pripremite sve potrepštine unapred i, ako putujete do gosta, razmislite kojom rutom ćete ići da ne biste kasnili. U kalendaru na Airbnb-u isplanirajte vreme između rezervacija radi putovanja i pripreme.
- Zakažite slanje poruka u određeno vreme, na primer dan pre usluge, da bi gost znao šta može da očekuje.
- Uključite obaveštenja u aplikaciji Airbnb i u podešavanjima uređaja da vam ne bi promicale poruke.
- Ako pružate uslugu u nečijem domu, ostavite prostor u stanju u kom ste ga zatekli.
Pružajte odličan odnos cena-kvalitet. Konkurentna cena je važan faktor kad je u pitanju odnos cena-kvalitet. Cene ili popuste možete da odredite na kartici Ponude.
- Dodajte bar 3 ponude po različitim cenama da biste gostima pružili više opcija i lakše došli do željene zarade. Najbolja praksa je da konfigurišete ponude po početnim, standardnim i premijum cenama.
- Recimo, možete početi sa cenom koja je nešto niža, a kanije odrediti drugu cenu kad izgradite reputaciju na Airbnb-u sa dobrim ocenama i utiscima.
- Dodajte vremenski ograničene popuste, popuste na rane rezervacije i popuste za veće grupe da lakše privučete goste.
- Prelistajte Airbnb i druge platforme koje nude usluge poput vaše da biste videli koliko naplaćuju drugi domaćini.
Pored ovih saveta o gostoprimstvu, imajte na umu Airbnb-ova Osnovna pravila za domaćine i Pravila bezbednosti ugošćavanja. Oni navode osnovna očekivanja za pružanje bezbednih, visokokvalitetnih usluga.
Svi domaćini, sve fotografije i svi detalji ponude moraju da ispunjavaju standarde i uslove za usluge na Airbnb-u.
Informacije u ovom članku su se možda promenile od objavljivanja.