Zašto su utisci važni

Utisci na Airbnb-u podstiču vaše poslovanje i grade poverenje.
Objavio/la Airbnb na dan 29. nov 2019.
Ažurirano na dan 13. avg 2024.

Utisci i ocene olakšavaju gostima da odluče da li im odgovara vaš smeštaj. Bolji utisci i bolje ocene mogu vam doneti više rezervacija i veću zaradu.

Kako funkcionišu utisci

Vi i gost koji je rezervisao smeštaj imate rok od 14 dana po odlasku gosta da napišete utiske jedni o drugima. Utisci se objavljuju kad oboje napišete utiske ili nakon isteka roka za pisanje utiska od 14 dana – šta prvo nastupi.

Gosti mogu da šalju komentare na sledeći način:

  • Kao privatna napomena. Njihov komentar se ne prikazuje na stranici smeštaja i ne utiče na vašu ocenu.
  • Kao javni utisak. Njihov komentar se prikazuje na stranici smeštaja i na vašem profilu. Ako odgovorite na javni utisak, vaš odgovor će se pojaviti ispod njega.

Najskoriji utisci se podrazumevano prikazuju prvi. Uz to, gosti mogu da pretražuju utiske i sortiraju ih po datumu pisanja, najvišoj oceni ili najnižoj oceni.

Posmatrajte komentare gostiju kao priliku da poboljšate ono što nudite. Pročitajte svaki utisak i odgovorite konstruktivno da pokažete da komentare shvatate ozbiljno.

Kako funkcionišu ocene zvezdicom

Od gostiju se traži da ocene opšti utisak i šest kategorija ocenom od jedne do pet zvezdica. Opšti utisak nije prosek ostalih kategorija.

Kategorije su:

  • dolazak. Koliko je bilo lako naći smeštaj i ući u njega?
  • čistoća. Koliko je smeštaj bio dobro očišćen pre dolaska gosta?
  • tačnost. Da li je smeštaj ispunio očekivanja gosta na osnovu stranice smeštaja?
  • komunikacija. Od rezervisanja do odlaska, koliko je dobra bila komunikacija sa domaćinom?
  • lokacija. Kako su gostu delovali područje i okolina smeštaja?
  • odnos cena–kvalitet. Kakav je bio odnos cene i kvaliteta?

Kad tri gosta ocene vaš smeštaj:

  • Prosečna ukupna ocena zvezdicom se prikazuje blizu naziva smeštaja u rezultatima pretrage i na stranici smeštaja.
  • Prosečne ocene zvezdicom po kategorijama prikazuju se iznad utisaka gostiju.
  • Uz utisak gosta prikazuje se ukupna ocena zvezdicom, čime komentari gosta dobijaju više konteksta.
Na stranici sa ocenama prikazana je ukupna ocena smeštaja i ocene zvezdicom po kategorijama iznad utisaka gostiju.

Ocene olakšavaju Airbnb-u da identifikuje i prepozna najbolje domaćine i smeštaje, uključujući programe Superdomaćin i Gostima omiljeno

Superdomaćini su poznati po svom izvanrednom gostoprimstvu. Superdomaćini moraju imati prosečnu ukupnu ocenu od bar 4,8 zvezdica i ispuniti ostale kriterijume

Domovi sa značkom Gostima omiljeno spadaju u 2 miliona najvoljenijih domova na Airbnb-u, po mišljenju gostiju. Razni faktori olakšavaju prepoznavanje koji smeštaji spadaju u Gostima omiljeno, uključujući odlične utiske i prosečne ocene iznad 4,9 zvezdica, kao i visoke ocene u svih šest kategorija.

Pisanje utisaka o gostima

Pisanje utisaka o gostima je jedan od načina da ih podsetite da napišu utisak o vama. Vaši utisci se prikazuju na profilnoj stranici gosta koji je rezervisao i gostiju koji su prihvatili pozivnice za tu rezervaciju. Trudite se:

  • da pokažete zahvalnost. Dovoljno je nešto jednostavno, recimo: „Hvala što ste bili naš gost!“
  • da ponudite detalje. Možete napisati: „Ovaj gost je savršeno ispoštovao naša uputstva za odlazak.“
  • da pokažete poštovanje. Naš predlog je da o osetljivim stvarima pišete u privatnoj poruci.

Biće vam ponuđeno da ocenite goste u pogledu čistoće, komunikacije i poštovanja kućnog reda. Vaši komentari doprinose sprovođenju osnovnih pravila za goste, koja zahtevaju od gostiju da se prema vašem domu ophode kao prema svom i da se pridržavaju vašeg kućnog reda.

Informacije u ovom članku su se možda promenile od objavljivanja.

Airbnb
29. nov 2019.
Da li vam je ovo bilo korisno?