Kako da poboljšavate ponudu u hodu
Baš kao i vaš dom, i vaša stranica ponude može imati koristi od dobro tempiranih poboljšanja. Ako prilagodite fotografije, sadržaje i cenu, lakše možete privući veći broj gostiju i ostvariti ciljeve u pogledu zarade.
Ažurirajte fotografije
Neki gosti više vremena posvećuju gledanju fotografija nego čitanju opisa ponude. Uz to, oni očekuju da vaš smeštaj bude onakav kakvim je prikazan na Airbnb-u.
Ako ste nedavno nešto promenili u prostoru, predlažemo da ažurirate fotografije. Druge mere koje možete preduzeti:
Kreirajte foto-obilazak zasnovan na veštačkoj inteligenciji. Olakšajte gostima da zamisle prostorni raspored vašeg doma kroz foto-obilazak. Airbnb-ov specijalni mehanizam veštačke inteligencije momentalno sortira fotografije vašeg smeštaja u 19 tipova unutrašnjeg i spoljnog prostora. Možete da pregledate obilazak i unesete detalje za svaku prostoriju.
Unesite opise fotografija. Napišite opise koji ističu šta svaki unutrašnji ili spoljni prostor nudi, poput aparata za espreso u kuhinji ili veoma mekanih peškira u kupatilu.
Snimite dobro kadrirane fotografije. U podešavanjima telefona ili kamere uključite linije mreže i proverite rezoluciju slika. Predlažemo da isključite blic i koristite prirodno osvetljenje. Cilj je da imate kombinaciju širokougaonih fotografija, fotografija sa srednje udaljenosti i fotografija snimljenih izbliza. Pročitajte još saveta za samostalno fotografisanje
Unajmite stručnjaka. Ako vaše veštine fotografisanja ipak i nisu neke, razmislite o saradnji sa stručnjakom. Airbnb možda nudi profesionalno fotografisanje u vašem području.
Unesite detalje
Vaša stranica ponude je način da se informišu o vašem domu. Ako navedete više informacija, možete lakše privući rezervacije.
- Istaknite najtraženije sadržaje. Gosti često traže smeštaje sa kuhinjom, Wi-Fi mrežom i besplatnim parkingom. Takođe mogu da filtriraju po ponudama koje primaju kućne ljubimce i po rasporedu kreveta, recimo da li smeštaj ima širi bračni krevet.
- Negujte ažurnost. Gosti očekuju mogućnost da koriste sve odlike i sadržaje koje ste naveli na stranici ponude. Na primer, ako bazen nije dostupan gostima preko cele godine, obavezno to jasno navedite.
- Nemojte komplikovati. Usredsredite se na definisanje očekivanja i odgovaranje na osnovna pitanja. Recite gostima sve što treba da znaju kako bi uživali u boravku u vašem smeštaju.
- Iskoristite komentare gostiju. Da li je gost u utisku izuzetno pohvalio vaše unutrašnje dvorište? Nastojte da ga istaknete na fotografijama. Da li vam je gost rekao da se iznenadio daljinom vašeg smeštaja od aerodroma? Pojasnite svoju lokaciju.
Ponudite najbolji odnos cena–kvalitet
Ako razumete koliko gosti plaćaju, lakše ćete ponuditi najbolji odnos cena–kvalitet. Njihova ukupna cena uključuje vašu cenu noćenja, sve dodatne naknade koje ste odredili (za čišćenje, dodatne goste ili kućne ljubimce), Airbnb-ove naknade za uslugu i takse.
Konkurentne cene mogu doprineti da se vaša ponuda istakne i da se bolje rangira u rezultatima pretrage. Algoritam daje prednost ukupnoj ceni i kvalitetu ponude u odnosu na slične ponude u blizini.
Neki troškovi koje uključujete u cenu možda nisu očigledni gostima. Nudite li dodatke, poput luksuznih proizvoda za kupanje ili striming servisa? Jasno to navedite u opisu ponude da bi gosti lakše prepoznali odnos cena–kvalitet.