Kad počnete da unosite tekst u polje za pretragu, prikazaće vam se predlozi. Za pregled koristite strelice nagore i nadole. Za odabir pritisnite Enter. Ako ste izabrali izraz od više reči, on će biti termin za pretragu. Ako je predlog link, u pregledaču će se otvoriti ta stranica.
Kad počnete da unosite tekst u polje za pretragu, prikazaće vam se predlozi. Za pregled koristite strelice nagore i nadole. Za odabir pritisnite Enter. Ako ste izabrali izraz od više reči, on će biti termin za pretragu. Ako je predlog link, u pregledaču će se otvoriti ta stranica.

Nova oznaka doprinosi da se istaknu najuspešniji domovi

Najbolje rangirane ponude dobijaju trofej na osnovu ocena, utisaka i pouzdanosti.
Objavio/la Airbnb na dan 13. mar 2024.

Gosti ukazuju poverenje domaćinima svaki put kada rezervišu. Treba sa sigurnošću da znaju šta mogu da očekuju pre rezervisanja.

Jedan od načina da gosti nađu odličan smeštaj je kroz opcijuGostima omiljeno – najvoljeniji domovi na Airbnb-u, po mišljenju gostiju.

Od maja, nova oznaka će doprineti isticanju najuspešnijih ponuda i olakšaće gostima izbor smeštaja koji najviše odgovara njihovim potrebama.

Šta je oznaka?

Nova oznaka pokazuje odnos između ponuda koje ispunjavaju uslove i drugih ponuda na osnovu ocena, utisaka i pouzdanosti. Ponude sa najmanje pet utisaka u protekle dve godine kvalifikovani su za oznaku.

Oznake za najuspešnijih 10% ponuda koje ispunjavaju uslove su:

  • zlatni trofej
  • zlatna značka Gostima omiljeno
  • oznaka za ponude koje se nalaze među najuspešnijih 1%, 5% ili 10%

Oznaka za najuspešnijih 10% prikazuje se na stranici ponude i iznad utisaka.

Gosti će, takođe, videti kada su ponude među 10% najniže rangiranih ponuda koji ispunjavaju uslove. Oznaka za 10% najniže rangiranih ponuda prikazuje se iznad utisaka.

Oznaka se redovno ažurira u skladu sa različitim faktorima, uključujući:

  • ukupne ocene zvezdicom i komentare u utiscima gostiju
  • ocene u potkategorijama u pogledu dolaska, čistoće, tačnosti, komunikacije s domaćinom, lokacije i odnosa cena-kvalitet
  • domaćinove stope otkazivanja
  • probleme u vezi sa kvalitetom koji su prijavljeni Airbnb-ovom timu za podršku zajednici

Nastavićete da primate obaveštenja svaki put kada gost oceni vašu ponudu i napiše utisak ili prijavi problem u vezi sa kvalitetom. I dalje možete da prijavite utisak za koji smatrate da nije u skladu sa našim Pravilima za utiske.

Pročitajte savete za ugošćavanje sa 5 zvezdica

Uvek treba učiti kako da poboljšate svoje poslovanje.
Saznajte više

Informacije u ovom članku su se možda promenile od objavljivanja.

Airbnb
13. mar 2024.
Da li vam je ovo bilo korisno?