Određivanje strategije cena
Aplikacija Airbnb vam olakšava upravljanje cenama i raspoloživošću. Evo kako da iskoristite alatke za ugošćavanje da biste ostvarili više rezervacija i ostvarili svoje ciljeve u pogledu zarade.
Redovno pregledajte kalendar
Gosti traže doživljaje na Airbnb-u koji nude odličan odnos cena–kvalitet. Steknite naviku da revidirate svoje cene i učestalost ugošćavanja da biste ostali konkurentni.
Cenu i podešavanja raspoloživosti možete da korigujete direktno u kalendaru. Uvek imajte na umu sledeće faktore.
- Dan u nedelji: Razmislite o tome da odredite različite cene za različite dane. Na primer, možete da naplaćujete manje onim danima kad je potražnja slabija da biste podstakli ljude da rezervišu.
- Doba dana: Razmislite o najboljim terminima da privučete razne goste i dodajte raspoloživost. Na primer, večeri radnim danima mogu biti privlačne lokalcima koji rade tokom dana i žele da izbegnu prometnije vikende.
- Popusti za grupe: Možete da ponudite popust na cene po osobi da biste privukli veće grupe. Na primer, možete da ponudite 10% popusta za 2 do 3 osobe, 20% popusta za 4 do 5 osoba ili 30% za više od 6 osoba.
- Porodice: Razmislite o tome da omogućite deci mlađoj od 12 godina da učestvuju besplatno ili po nižoj ceni.
- Rezervacije u zadnjem trenutku: Ako je doživljaj samo delimično rezervisan, korigujte cenu da biste potencijalno popunili preostala mesta.
- Veličina grupe: Možete da korigujete otvorena mesta da biste izbegli prekomernu prodaju ako nudite doživljaj na drugoj platformi.
Pripremite se za periode veće potražnje
Špic sezone može da doprinese rastu vašeg poslovanja. Pripremite se za veću potražnju gostiju uz ove savete za cene.
- Unesite termine: Nudite doživljaj češće kad vremenske prilike, praznici i velike manifestacije kao što su koncerti, festivali i sportski turniri privuku više posetilaca u vaše područje.
- Ažurirajte broj gostiju: Razmislite o povećanju broja mesta i korigovanju cene da biste privukli goste koji rezervišu u zadnjem trenutku. Te promene možete da unesete na kartici Danas.
Špicevi sezone su još jedna dobra prilika da ažurirate stranicu ponude da bi se istakla u rezultatima pretrage. Razmislite o tome da korigujete naziv i opis da biste istakli doba godine ili dodali nove slike.
Planirajte za periode manje potražnje
Evo načina da se vaša ponuda istakne tokom perioda slabije potražnje.
- Unesite popuste: Čak i mali popusti mogu da poboljšaju vašu poziciju u rezultatima pretrage. Razmislite o tome da ponudite niže cene uz popust na rane rezervacije i popust za veću grupu. Ako je popust na ukupnu cenu veći od 10%, vaša cena sa popustom će se prikazivati pored prvobitne, koja je precrtana, u rezultatima pretrage i na stranici ponude.*
- Ostavite prostora za rezervacije u zadnjem trenutku: Skratite rokove za rezervaciju da bi gosti mogli da rezervišu istog dana ili dan ranije. Polovina svih rezervacija se ugovori manje od nedelju dana pre početka doživljaja.** Gosti poput lokalaca i posetilaca sa fleksibilnim planovima obično rezervišu kasnije nego obično tokom perioda manje potražnje.
*Popust na ukupnu cenu mora iznositi bar 3 USD ili ekvivalentan iznos u lokalnoj valuti
**Na osnovu rezervacija doživljaja od 13. maja 2025. do 20. jula 2025. u 30 gradova širom sveta
Vi u svakom trenutku upravljate cenama i drugim podešavanjima. Vaši rezultati mogu da variraju.
Informacije u ovom članku su se možda promenile od objavljivanja.
