Korišćenje brzih odgovora radi uštede vremena
Domaćini doživljaja često odgovaraju na ista pitanja različitih gostiju: Kad ste raspoloživi sledeće nedelje? Gde se sastajemo? Kako da se pripremim za kišno vreme?
Na kartici Poruke na raspolaganju su vam brzi odgovori, pa možete više puta da pošaljete isti odgovor i svaki put brzo odgovorite gostima.
Šta je brzi odgovor?
Brzi odgovor je kratka, unapred napisana poruka koja se čuva kao šablon u vašim podešavanjima poruka.
Čuvari mesta za detalje, kao što je ime gosta, personalizuju svaku poruku unošenjem podataka sa stranice ponude ili iz rezervacije.
Kreirajte sopstvene brze odgovore ili izmenite Airbnb-ove šablone. Na primer, ako često morate da se obratite gostima koji kasne, predlažemo da sačuvate jedan standardni odgovor kao brzi odgovor.
Brze odgovore možete slati odmah ili da ih zakažete za automatsko slanje kasnije.
Kako da pošaljem brzi odgovor?
Da biste gostu odmah poslali kratak odgovor:
- Idite na karticu Poruke.
- Izaberite prepisku na koju želite da odgovorite.
- Dodirnite znak plus (+) pored Napišite poruku.
- Izaberite Pošalji brzi odgovor.
- Izaberite brzi odgovor i on će se pojaviti u prepisci.
- Izmenite poruku ili je pošaljite takvu kakva jeste.
- Dodirnite strelicu (↑) da biste poslali poruku.
Kartica Poruke ima i predložene odgovore, koji uz pomoć veštačke inteligencije tumače pitanja gosta i predlažu jedan od vaših brzih odgovora. Predlog se pojavljuje u prepisci, gde samo vi možete da ga vidite. Možete da izmenite predloženi odgovor pre slanja, a možete i da napišete drugačiji odgovor.
Kako da zakažem brzi odgovor?
Da biste automatski poslali brzi odgovor svim gostima:
- Idite na karticu Poruke.
- Dodirnite ikonu podešavanja pri vrhu ekrana.
- Dodirnite Upravljanje brzim odgovorima.
- Izaberite brzi odgovor koji želite da zakažete, pa dodirnite Sledeće.
- Dodirnite Zakaži za i odredite kada želite da gosti prime poruku, na primer prilikom potvrde rezervacije ili 2 sata pre početka doživljaja.
Prilikom potvrde rezervacije imate 2 mogućnosti: da zakažete direktnu poruku za svakog gosta koji rezerviše ili grupnu poruku nakon što prvi gost rezerviše.
Kad zakažete grupnu poruku, gosti koji rezervišu doživljaj za isti datum i termin automatski se dodaju u prepisku. Oni mogu da čitaju sve poruke u prepisci, pa ne morate da ponavljate ono što ste već napisali.
Videćete podsetnik u prepisci s gostom kad se približi zakazani brzi odgovor. Korigujte poruku ili preskočite njeno slanje ako bi se ponovile informacije koje ste već naveli.
Saveti za korišćenje brzih odgovora
Brzi odgovor je najbolji kad je kratak i fokusiran na jednu temu. Na kartici Poruke naći ćete unapred napisane šablone za česte teme, poput ovih. Predlažemo da ih šaljete u ključnim trenucima.
- Potvrda rezervacije: Pošaljite pozdravnu poruku da se predstavite i pitate goste imaju li pitanja ili specijalne zahteve, recimo specifične potrebe ili želje u vezi sa hranom.
- Priprema: Pomozite gostima da na najbolji način iskoriste doživljaj tako što ćete im preneti šta mogu da očekuju, na primer pošaljite im vremensku prognozu sa savetima šta da obuku ili ponesu da bi im bilo udobno.
- Pre početka doživljaja: Obratite se gostima 24 sata unapred i podsetite ih na vreme početka i mesto okupljanja, uz jasna uputstva kako da stignu tamo.
- Nakon doživljaja: Podelite svoje lokalne preporuke i razmislite o tome da zamolite goste za komentar i javni utisak.
Dodavanje fotografija ili video-snimaka u brze odgovore može vam olakšati predstavljanje, vizuelno prikazivanje mesta okupljanja ili snimanje istaknutih trenutaka doživljaja. Na primer, ako ste fotografisali goste tokom aktivnosti, priložite nekoliko fotografija uz brzi odgovor „nakon doživljaja“ pre slanja.
Možete da priložite datoteke porukama u bilo kom trenutku nakon potvrde rezervacije. Fotografije šaljite u formatu PNG ili JPG (do 50 MB), a video-snimke u formatu MP4 ili MOV (do 100 MB i 60 sekundi).
Korisničko iskustvo može varirati u zavisnosti od lokacije. Informacije u ovom članku su se možda promenile od objavljivanja.
