Zatražite refundiranje
Ako želite da zatražite refundiranje pre ili posle putovanja, zahtevi za refundiranje (bez obzira na iznos) mogu se rešavati preko našeg Centra za posredovanje. Napomena: Centar za posredovanje možda neće biti dostupan za neke hotelske boravke.
Preporučujemo da sa domaćinom porazgovarate o iznosu za refundiranje putem prepiske na Airbnb-u pre nego što pošaljete zahtev putem Centra za posredovanje. Međutim, ako ne uspete da postignete dogovor sa domaćinom, možete da zatražite od Airbnb-a da vam pomogne da rešite problem. U skladu sa našim Pravilima ponovne rezervacije i refundiranja, problemi se moraju prijaviti Airbnb-u u roku od 72 sata od otkrivanja.
Napomena: Zahtev putem Centra za posredovanje možete poslati u roku od 60 dana od datuma odlaska navedenog u rezervaciji.
Srodni članci
- Gost
Šta se refundira kad otkažete rezervaciju
Saznajte više o refundiranju za otkazano putovanje ili doživljaj. Praćenje refundiranja i priznanice
Ko voli da traži priznanicu po novčaniku? Niko! Tu smo da vam olakšamo.