ZAŠTITA DOMAĆINA U JAPANU

Osiguranje za zaštitu doživljaja

img

Šta je pokriveno?

Osiguranje za zaštitu doživljaja obezbeđuje pokriće u iznosu do 100.000.000 JPY u slučaju da treće lice podnese zahtev za naknadu štete zbog telesne povrede ili oštećenja imovine u toku odigravanja nekog doživljaja.

Osiguranje za zaštitu doživljaja može da pokriva:

  • odgovornosti ako je domaćin odgovoran za telesnu povredu
  • odgovornosti ako je domaćin odgovoran za oštećenje imovine trećeg lica
  • Osiguranje za zaštitu doživljaja pokriva domaćine doživljaja, osoblje zaduženo za realizaciju doživljaja i treća lica koja na osnovu ugovora s domaćinom uređuju mesto za odigravanje doživljaja. Domaćini ne snose nikakve dodatne troškove za učešće u tom programu.

    Osiguranje za zaštitu doživljaja ne pokriva:

  • Saobraćajne nezgode
  • Oštećenje imovine usled pojava kao što su buđ ili zagađenje
  • Namerno pričinjena šteta (koja nije nastala usled nezgode)
  • Osiguranje za zaštitu doživljaja ne pokriva sve slučajeve odgovornosti.

    Uplate po osnovu Osiguranja za zaštitu doživljaja podležu određenim uslovima, ograničenjima i izuzećima. Više informacija potražite na stranici sa rezimeom Osiguranja za zaštitu doživljaja.Ako želite da zatražite primerak polise osiguranja, obratite se preduzeću Aon Japan Ltd. i navedite podatke o svom nalogu na Airbnb-u.

    Odštetni zahtevi

    Ako želite da podnesete odštetni zahtev, obratite se timu za podršku zajednici. Povezaćemo vas sa našim spoljnim administratorom za odštetne zahteve.