Korišćenje zakazanih poruka radi uštede vremena

Automatizujte komunikaciju sa gostima, od dolaska do odlaska.
Objavio/la Airbnb na dan 19. nov 2020.
Ažurirano na dan 1. maj 2024.

Alatka za zakazane poruke vam olakšava automatsko deljenje važnih informacija s gostima u određenim trenucima, recimo na dan dolaska. Omogućava vam da kreirate standardne poruke i zakažete njihovo slanje u vreme kad će gostima najverovatnije trebati informacije.

Možete da kreirate i brze odgovore, odnosno kratke šablone kao odgovore na česta pitanja, da biste štedeli vreme pri dopisivanju s gostima.

Kako personalizovati i zakazati poruke

U podešavanjima poruka na kartici Poruke možete da pišete i zakazujete poruke.

Te poruke možete da personalizujete umetanjem kratkih šifara. Ti „čuvari mesta“ izvlače informacije i sa stranice smeštaja i iz rezervacije gosta, kao što su kućni red, gostovo ime i datum dolaska. Proverite da su detalji o vašem smeštaju potpuni i ažurni jer se poruke s praznim kratkim šiframa neće pravilno slati.

U padajući meni ubacite kratke šifre. Kad završite s pisanjem, zakažite slanje poruke tako što ćete odabrati koja radnja gosta će aktivirati slanje vaše poruke. U svakom trenutku možete po potrebi da izmenite, preskočite ili pošaljete poruku ranije nego što je planirano.

Evo kako možete da koristite kratke šifre u zakazanoj poruci:

Poštovani/a [ime gosta],

Hvala što ste rezervisali! Jedva čekamo da vas ugostimo od [datum dolaska]. Recite nam par detalja vašeg putovanja da bismo vam organizovali jednostavan ulazak, koji je obično moguć od [vreme dolaska] i kasnije.

Evo nekoliko kratkih informacija o kraju: [deo grada]

Evo nekoliko saveta za kretanje u lokalu: [kretanje u lokalu]

Korisne predloge za posetu [grad] naći ćete u našem vodiču, dostupnom ovde: [vodič]. Nekoliko dana pre dolaska poslaćemo vam informacije o ulasku. Ako imate pitanja, slobodno nam se obratite.

Kada zakazati poruke

Poruku možete da zakažete u svakom trenutku. Ispod su neki predloženi trenuci kad gostima treba poslati važne informacije.

  • Ubrzo nakon rezervisanja: Odmah po rezervisanju možete poslati zahvalnicu u kojoj obaveštavate goste da ste primili njihov zahtev i navodite detalje i savete za predstojeći boravak.
  • Pre dolaska: Podsetite goste na predstojeći boravak da bi mogli da se pripreme za dolazak. Te poruke možete da zakažete najranije za 14 dana pre dolaska.
  • Dan dolaska: Iako ste možda već podelili uputstva za ulazak, mnogim gostima je korisno da ponovo dobiju ključne informacije na dan dolaska, uključujući uputstva za dolazak do smeštaja.
  • Prvi dan boravka: Obratite im se da potvrdite da je sve u redu i ponudite da odgovorite na njihova eventualna pitanja.
  • Dan po odlasku: Zahvalite gostima što su boravili kod vas i podsetite ih da napišu utisak.

Informacije u ovom članku su se možda promenile od objavljivanja.

Airbnb
19. nov 2020.
Da li vam je ovo bilo korisno?