Korišćenje zakazanih poruka radi uštede vremena
Alatka za zakazane poruke vam olakšava automatsko deljenje važnih informacija s gostima u određenim trenucima, recimo na dan dolaska. Omogućava vam da kreirate standardne poruke i zakažete njihovo slanje u vreme kad će gostima najverovatnije trebati informacije.
Možete da kreirate i brze odgovore, odnosno kratke šablone kao odgovore na česta pitanja, da biste štedeli vreme pri dopisivanju s gostima.
Kako personalizovati i zakazati poruke
U podešavanjima poruka na kartici Poruke možete da pišete i zakazujete poruke.
Te poruke možete da personalizujete umetanjem kratkih šifara. Ti „čuvari mesta“ izvlače informacije i sa stranice smeštaja i iz rezervacije gosta, kao što su kućni red, gostovo ime i datum dolaska. Proverite da su detalji o vašem smeštaju potpuni i ažurni jer se poruke s praznim kratkim šiframa neće pravilno slati.
U padajući meni ubacite kratke šifre. Kad završite s pisanjem, zakažite slanje poruke tako što ćete odabrati koja radnja gosta će aktivirati slanje vaše poruke. U svakom trenutku možete po potrebi da izmenite, preskočite ili pošaljete poruku ranije nego što je planirano.
Evo kako možete da koristite kratke šifre u zakazanoj poruci:
Poštovani/a [ime gosta],
Hvala što ste rezervisali! Jedva čekamo da vas ugostimo od [datum dolaska]. Recite nam par detalja vašeg putovanja da bismo vam organizovali jednostavan ulazak, koji je obično moguć od [vreme dolaska] i kasnije.
Evo nekoliko kratkih informacija o kraju: [deo grada]
Evo nekoliko saveta za kretanje u lokalu: [kretanje u lokalu]
Korisne predloge za posetu [grad] naći ćete u našem vodiču, dostupnom ovde: [vodič]. Nekoliko dana pre dolaska poslaćemo vam informacije o ulasku. Ako imate pitanja, slobodno nam se obratite.
Kada zakazati poruke
Poruku možete da zakažete u svakom trenutku. Ispod su neki predloženi trenuci kad gostima treba poslati važne informacije.
- Ubrzo nakon rezervisanja: Odmah po rezervisanju možete poslati zahvalnicu u kojoj obaveštavate goste da ste primili njihov zahtev i navodite detalje i savete za predstojeći boravak.
- Pre dolaska: Podsetite goste na predstojeći boravak da bi mogli da se pripreme za dolazak. Te poruke možete da zakažete najranije za 14 dana pre dolaska.
- Dan dolaska: Iako ste možda već podelili uputstva za ulazak, mnogim gostima je korisno da ponovo dobiju ključne informacije na dan dolaska, uključujući uputstva za dolazak do smeštaja.
- Prvi dan boravka: Obratite im se da potvrdite da je sve u redu i ponudite da odgovorite na njihova eventualna pitanja.
- Dan po odlasku: Zahvalite gostima što su boravili kod vas i podsetite ih da napišu utisak.
Informacije u ovom članku su se možda promenile od objavljivanja.