Saveti za ugošćavanje gostiju sa potrebama u pogledu olakšanog pristupa
Gosti sa potrebama u pogledu prilagođenog pristupa žele da znaju u kojoj meri smeštaj može da ispuni njihove potrebe pre nego što rezervišu. Mogu da filtriraju rezultate pretrage na Airbnb-u prema određenim sadržajima, kao što su pristup bez stepenika i parking mesto za osobe sa invaliditetom.
Domovi koji su potvrđeno pogodni za korisnike invalidskih kolica takođe su istaknuti u kategoriji Za olakšan pristup. Da bi se kvalifikovao, vaš smeštaj mora da ima pristup ulazu i bar jednoj spavaćoj sobi bez stepenika, kao i kupatilo sa modifikacijama kao što su rukohvati ili sedište za tuš-kabinu.
Izuzetno je važno da navedete jasne i tačne informacije o domu. Evo nekih saveta za kreiranje privlačnog prostora koji gosti sa potrebama u pogledu olakšanog prostora mogu bezbrižno da rezervišu.
Dodavanje sadržaja za olakšan pristup na stranicu smeštaja
Primeri sadržaja koji mogu doprineti da se vaš smeštaj istakne:
- Parking mesto za osobe sa invaliditetom
- Osvetljena staza do ulaza za goste
- Pristup ulazu za goste bez stepenika
- Pristup prostorijama bez stepenika
- Ulazi širi od 81 centimetra
- Tuš-kabina bez stepenika
- Rukohvati pored WC šolje i/ili u tuš-kabini
- Stolica za tuš-kabinu ili kadu
- Plafonska ili pokretna dizalica
- Dizalica za bazen ili hidromasažnu kadu
Svi sadržaji za olakšan pristup pregledaju se u skladu sa Airbnb-ovim smernicama za olakšan pristup pre nego što se objave na stranici smeštaja. Ako neki sadržaj nije u skladu sa smernicama ili nije jasno prikazan na fotografiji, možemo zatražiti da otpremite drugu fotografiju ili da uklonite taj sadržaj sa stranice smeštaja.
Ako otpremite nekoliko fotografija svake prostorije, gosti će lakše utvrditi da li vaš dom ispunjava njihove potrebe.
Napišite opis uz svaku sliku. Na primer, opis za fotografiju kupatila mogao bi da sadrži detalje: „Ovo je jedino kupatilo u kući sa pristupom bez stepenika. WC šolja i tuš-kabina imaju fiksirane rukohvate.“
Fotografišite iz različitih uglova. Na primer, fotografije kupatila mogu da prikazuju mesto svakog rukohvata i široku, ravnu stazu duž poda do WC šolje i tuš-kabine.
Neka se gosti osećaju dobrodošlim
Odgovorite gostima kad vam pišu o sadržajima za olakšan pristup u vašem domu. Postavljanje svega nekoliko pitanja – i odgovaranje na njih – mogu mnogo značiti.
Primeri korisnih rečenica da započnete razgovor:
- Imate li neka konkretna pitanja o domu?
- Šta mogu da učinim da vam boravak bude udobniji?
Trudite se da udovoljite opravdanim zahtevima, recimo da olakšate kretanje po smeštaju. Razmislite da li male promene mogu doprineti da se gosti osećaju dobrodošlim. Evo nekoliko ideja:
- Pomerite nameštaj tako da ima više prostora za kretanje kroz unutrašnji i spoljni prostor.
- Stavite pokućstvo kao što su peškiri i posuđe na lakše dostupna mesta.
- Uklonite prepreke do utičnica.
Imajte u vidu da ne odgovara svaki smeštaj svim gostima, bilo da imaju potrebe u pogledu olakšanog pristupa ili ne. Međutim, ne smete da odbijete rezervaciju zato što neko ima invaliditet, kako je navedeno u našim Pravilima nediskriminacije. Ne možete ni da naplaćujete naknadu za kućne ljubimce za životinje za pomoć čoveku, jer se one ne smatraju kućnim ljubimcima.
Kreiranje vodiča koji ne isključuje nikoga
Vaš vodič je prilika da gostima istaknete svoje gostoprimstvo i svoj grad tako što ćete navesti lokalne savete. Možete uneti preporuke za restorane, obilaske i aktivnosti na otvorenom.
Prilikom kreiranja vodiča uzmite u obzir šta bi putnici sa potrebama u pogledu olakšanog pristupa mogli da traže. Na primer, možete navesti restorane koji imaju rampu, popločane/betonirane pešačke staze i atrakcije sa sedištima prilagođenim posebnim potrebama. Možete navesti i informacije o javnom prevozu.
Informacije u ovom članku su se možda promenile od objavljivanja.