Određivanje strategije cena
Redovno revidiranje cena i raspoloživosti može doprineti da ostanete konkurentni i dostignete željenu zaradu. Evo nekih načina na koje možete da razvijete svoju strategiju cena.
Redovno revidiranje
Ima nekoliko stvari kojima treba dati prioritet prilikom određivanja cena i raspoloživosti.
- Otvorite još noćenja: To će doprineti da se vaša ponuda češće prikazuje u rezultatima pretrage. Ako vaša podešavanja blokiraju datume, videćete savete kako da ih odblokirate. Na primer, ako vam je minimalna dužina boravka 5 noćenja, a imate 4 nerezervisana noćenja između rezervacija, videćete savet da smanjite minimalnu dužinu boravka za ta noćenja.
- Ažurirajte podešavanja raspoloživosti: To će doprineti da ugošćavate po rasporedu koji vama odgovara. Lako korigujte dužinu boravka, rok za rezervaciju, vreme za pripremu i drugo.
- Proverite savete za cene i slične ponude: Ove alatke vam olakšavaju određivanje konkurentnih cena za različite dane, sezone i posebne događaje. Ako koristite Pametne cene, nećete videti savete za cene ni slične ponude.
„Volim da gledam slične ponude i da ih uporedim sa mojim cenama, da se uverim da nemam previsoke ili preniske cene i da nađem tačan iznos koji će mi doneti rezultate“, kaže Karen, superdomaćin u Nelsonu u Kanadi.
Kada korigujete cene, imajte na umu ukupnu cenu koju gosti plaćaju, koja obuhvata eventualne naknade koje dodate.
Spremite se za periode manje potražnje
Čak i najpopularniji smeštaji mogu imati tihe periode s manje rezervacija. Evo nekoliko načina da istaknete svoju ponudu.
- Ponudite popuste: Nedeljni i mesečni popusti mogu doprineti popunjavanju kalendara i proređivanju smena gostiju. Popust na rezervacije u zadnjem trenutku može da privuče goste koji rezervišu 1 do 28 dana pre dolaska.
- Skratite rok za rezervaciju: Ako gostima omogućite da rezervišu bliže datumu dolaska, lakše ćete privući više rezervacija. Izaberite da vreme od rezervisanja do dolaska bude isti dan, zavisno od toga koliko vam vremena treba za pripremu.
- Dozvolite kraće boravke: Smanjivanje minimalne dužine boravka privlači goste koji dolaze na kratak odmor. Minimalni broj noćenja možete da odredite na osnovu dana dolaska.
„Definitivno vidim više boravaka koji traju kraće“, kaže Džimi, Super domaćin u Palm Springsu u Kaliforniji. „To su boravci u zadnjem trenutku koje ljudi nisu nužno planirali, tako da 2 dana predstavljaju dobar odmor. Fleksibilnost je atraktivna.“
Maksimalno iskoristite periode veće potražnje
Nekoliko Airbnb-ovih alatki može doprineti tome da na najbolji način iskoristite vreme kada je potražnja gostiju veća. Evo nekoliko taktika koje treba uzeti u obzir.
- Obratite pažnju na praznike i posebne događaje: Ažurirajte raspoloživost i cene pre velikih koncerata, festivala, sportskih manifestacija i drugih okupljanja da biste povećali broj rezervacija i zaradu. Vaš kalendar naglašava većinu praznika i važnih događaja u vašem području.
- Dodajte popust na rane rezervacije: Smanjite cenu za rezervacije ugovorene 1 do 24 meseca unapred da biste privukli goste koji planiraju unapred.
- Proširite period raspoloživosti: Ako proširite period raspoloživosti preko minimuma od 3 meseca, vaša ponuda će se češće prikazivati u rezultatima pretrage. Datume u kalendaru možete da otvorite do 2 godine unapred.
„Ponekad ljudima omogućim da rezervišu godinu dana unapred za letnji odmor ili za Božić 6 meseci unapred“, kaže En, superdomaćin u Taragoni u Španiji. „Ljudi koji uglavnom rezervišu unapred obično ne otkazuju. To je važno i zato što ćete tada znati šta predstoji.“
Vi u svakom trenutku upravljate cenama i drugim podešavanjima. Vaši rezultati mogu da variraju.
Domaćinima je plaćeno za učešće u intervjuima.
Informacije u ovom članku su se možda promenile od objavljivanja.