Kad počnete da unosite tekst u polje za pretragu, prikazaće vam se predlozi. Za pregled koristite strelice nagore i nadole. Za odabir pritisnite Enter. Ako ste izabrali izraz od više reči, on će biti termin za pretragu. Ako je predlog link, u pregledaču će se otvoriti ta stranica.
Kad počnete da unosite tekst u polje za pretragu, prikazaće vam se predlozi. Za pregled koristite strelice nagore i nadole. Za odabir pritisnite Enter. Ako ste izabrali izraz od više reči, on će biti termin za pretragu. Ako je predlog link, u pregledaču će se otvoriti ta stranica.

Pomozite domaćinu da istakne svoju ponudu

Fokusirajte se na fotografije, opis ponude i cene.
Objavio/la Airbnb na dan 16. okt 2024.
Ažurirano na dan 5. jun 2025.

Podelite znanje koje ste stekli kao domaćin kako biste sastavili odličnu stranicu ponude. U saradnji s domaćinom kreirajte novu ponudu ili ažurirajte neku postojeću.

Prilikom odlučivanja da li da rezervišu, gosti obično daju prednost fotografijama i opisu ponude, kao i utiscima gostiju.* Fokusirajte se na te faktore, kao i na sadržaje i cene da biste konfigurisali uspešnu ponudu.

Fotografije

Istraživanje nad korisnicima pokazalo je da su visokokvalitetne fotografije jedan od glavnih faktora za goste kad biraju koju ponudu da rezervišu. Ako domaćin nema novije profesionalne fotografije smeštaja, objasnite važnost fotografija i preporučite fotografa ili Airbnb-ov program profesionalnog fotografisanja.

Opis ponude

Domaćini treba da shvate da je opis jedan od najvrednijih aspekata uspešne ponude. Džimi, pomoćni domaćin u Palm Springsu u Kaliforniji, kaže da „svaki opis ponude može da se optimizuje“, pa uvek nudi pomoć domaćinima da napišu svoj.

„Fokusiram se na činjenice“, kaže Džimi. „Ili imate bazen sa slanom vodom ili ga nemate. Zajednica je privatna ili nije. Toliko prideva se svodi na osećanja, koja su subjektivna i ne vode do tačnog opisa. Pisanje činjenica oslikava sliku.“

Sadržaji

Gosti često filtriraju rezultate da bi našli ponude sa sadržajima koje žele. Među najtraženijim sadržajima su bazen, Wi-Fi, besplatan parking, kuhinja, hidromasažna kada, klima-uređaj, mašina za veš i samouslužni ulazak.**

Razmislite o tome šta se dobro pokazalo u ponudama kojih ste bili domaćin i podelite svoje znanje sa domaćinima. To može da obuhvata sledeće:

  • Briga o tome da u ponudi ne nedostaju sadržaji koji se nude
  • Objašnjavanje značaja dodavanja ili poboljšanja sadržaja kao što su Wi-Fi ili elektronska brava
  • Davanje primera kako su gosti reagovali na poboljšanja u drugim ponudama oko kojih pomažete
  • Pregled sadržaja za bezbednost i olakšan pristup sa domaćinima da biste utvrdili šta još mogu da dodaju ponudi

Strategija cena

Domaćini možda nemaju iskustva sa cenama. Za pružanje smernica možete koristiti svoje lokalno znanje i iskustvo i Airbnb-ove alatke za upravljanje cenama. Strategije mogu da obuhvataju:

  • dodavanje nedeljnog ili mesečnog popusta
  • snižavanje ili uklanjanje naknada za čišćenje ili kućne ljubimce
  • korigovanje cene noćenja shodno sezonskoj potražnji

Zajedno izaberite pristup i odredite koliko kontrole ćete imati. Dominik, pomoćni domaćin u Kornvolu u Engleskoj, predlaže redovnu korekciju cene noćenja.

„Nedeljno ili svake druge nedelje pregledam objekte“, kaže on. „Ako se brzo rezervišu, onda znate da cena nosi potencijal. Međutim, ako ljudi gledaju, a ne rezervišu, moguće je da je cena previsoka.“

Utisci gostiju

Mnogi gosti čitaju utiske da bi našli ponudu koja odgovara njihovim potrebama. Pomozite domaćinima da shvate da je odgovaranje na utiske prilika da pokažete gostima da vam je stalo do njihovog iskustva i da ste otvoreni za predloge.

Odlučite ko će odgovarati na utiske gostiju. Ako domaćin želi da ih obrađuje, možete da mu pošaljete primere odgovora na razne tipove komentara.

  • Zahvalite gostima: „Hvala što ste napisali utisak! Zaista cenimo što ste odvojili vreme da napišete zapažanja o svom boravku.“
  • Navedite šta je poboljšano: „Žao nam je što su kreveti bili neudobni. Vaš san je važan, pa smo stavili naddušeke.“

„Ne očekujem da će ijedan domaćin imati 100% besprekorne utiske“, kaže Endru, gost koji je ujedno superdomaćin u Berlinu. „Mnogo više me impresioniraju oni koji kritičke komentare shvataju ozbiljno.“

Ne zaboravite da ažurirate opis ponude i fotografije svaki put kada vi ili domaćin poboljšate prostor.

*Prema istraživanju Airbnb-a sprovedenom u novembru i decembru 2023. među skoro 7000 gostiju u Australiji, Brazilu, Kanadi, Francuskoj, Nemačkoj, Meksiku, Južnoj Koreji, Španiji, Ujedinjenom Kraljevstvu i Sjedinjenim Američkim Državama.

**Prema internim podacima Airbnb-a o najčešće traženim sadržajima širom sveta prikupljenim u periodu od 1. januara do 30. juna 2024.

Mreža pomoćnih domaćina trenutno je dostupna u Australiji, Francuskoj, Nemačkoj, Italiji, Japanu, Meksiku, Portoriku, Južnoj Koreji, Španiji i Ujedinjenom Kraljevstvu (omogućava Airbnb Global Services); Kanadi i Sjedinjenim Američkim Državama (omogućava Airbnb Living LLC); i Brazilu (omogućava Airbnb Plataforma Digital Ltda).

Informacije u ovom članku su se možda promenile od objavljivanja.

Airbnb
16. okt 2024.
Da li vam je ovo bilo korisno?