Pomozite domaćinu da istakne svoj smeštaj
Podelite znanje koje ste stekli kao domaćin kako biste sastavili odličnu stranicu smeštaja. U saradnji s domaćinom kreirajte novi smeštaj ili ažurirajte neki postojeći.
Prilikom odlučivanja da li da rezervišu, gosti obično daju prednost fotografijama i opisu smeštaja, kao i utiscima gostiju.* Fokusirajte se na te faktore, kao i na sadržaje i cene da biste konfigurisali uspešan smeštaj.
Fotografije
Istraživanje nad korisnicima pokazalo je da su visokokvalitetne fotografije jedan od glavnih faktora za goste kad biraju koji smeštaj da rezervišu. Ako domaćin nema novije profesionalne fotografije smeštaja, objasnite važnost fotografija i preporučite fotografa ili Airbnb-ov program profesionalnog fotografisanja.
Opis smeštaja
Domaćini treba da shvate da je opis jedan od najvrednijih aspekata uspešnog smeštaja. Džimi, pomoćni domaćin u Palm Springsu u Kaliforniji, kaže da „svaki opis smeštaja može da se optimizuje“, pa uvek nudi pomoć domaćinima da napišu svoj.
„Fokusiram se na činjenice“, kaže Džimi. „Ili imate bazen sa slanom vodom ili ga nemate. Zajednica je privatna ili nije. Toliko prideva se svodi na osećanja, koja su subjektivna i ne vode do tačnog opisa. Pisanje činjenica oslikava sliku.“
Sadržaji
Gosti često filtriraju rezultate da bi našli smeštaje sa sadržajima koje žele. Među najtraženijim sadržajima su bazen, Wi-Fi, besplatan parking, kuhinja, hidromasažna kada, klima-uređaj, mašina za veš i samouslužni ulazak.**
Razmislite o tome šta se dobro pokazalo u smeštajima u kojima ste ugošćavali i podelite svoje znanje sa domaćinima. To može da obuhvata sledeće:
- Briga o tome da u smeštaju ne nedostaju sadržaji koji se nude
- Objašnjavanje značaja dodavanja ili poboljšanja sadržaja kao što su Wi-Fi ili elektronska brava
- Davanje primera kako su gosti reagovali na poboljšanja u drugim smeštajima oko kojih pomažete
- Pregled sadržaja za bezbednost i olakšan pristup sa domaćinima da biste utvrdili šta još mogu da dodaju smeštaju
Strategija cena
Domaćini možda nemaju iskustva sa cenama. Za pružanje smernica možete koristiti svoje lokalno znanje i iskustvo i Airbnb-ove alatke za upravljanje cenama. Strategije mogu da obuhvataju:
- dodavanje nedeljnog ili mesečnog popusta
- snižavanje ili uklanjanje naknada za čišćenje ili kućne ljubimce
- korigovanje cene noćenja shodno sezonskoj potražnji
Zajedno izaberite pristup i odredite koliko kontrole ćete imati. Dominik, pomoćni domaćin u Kornvolu u Engleskoj, predlaže redovnu korekciju cene noćenja.
„Nedeljno ili svake druge nedelje pregledam objekte“, kaže on. „Ako se brzo rezervišu, onda znate da cena nosi potencijal. Međutim, ako ljudi gledaju, a ne rezervišu, moguće je da je cena previsoka.“
Utisci gostiju
Mnogi gosti čitaju utiske da bi našli smeštaj koji odgovara njihovim potrebama. Pomozite domaćinima da shvate da je odgovaranje na utiske prilika da pokažete gostima da vam je stalo do njihovog iskustva i da ste otvoreni za predloge.
Odlučite ko će odgovarati na utiske gostiju. Ako domaćin želi da ih obrađuje, možete da mu pošaljete primere odgovora na razne tipove komentara.
- Zahvalite gostima: „Hvala što ste napisali utisak! Zaista cenimo što ste odvojili vreme da napišete zapažanja o svom boravku.“
- Navedite šta je poboljšano: „Žao nam je što su kreveti bili neudobni. Vaš san je važan, pa smo dodali naddušeke.“
„Ne očekujem da će ijedan domaćin imati 100% besprekorne utiske“, kaže Endru, gost koji je ujedno superdomaćin u Berlinu. „Mnogo više me impresioniraju oni koji kritičke komentare shvataju ozbiljno.“
Ne zaboravite da ažurirate opis smeštaja i fotografije svaki put kada vi ili domaćin poboljšate prostor.
*Prema istraživanju Airbnb-a sprovedenom u novembru i decembru 2023. među skoro 7000 gostiju u Australiji, Brazilu, Kanadi, Francuskoj, Nemačkoj, Meksiku, Južnoj Koreji, Španiji, Ujedinjenom Kraljevstvu i Sjedinjenim Američkim Državama.
**Prema internim podacima Airbnb-a o najčešće traženim sadržajima širom sveta prikupljenim u periodu od 1. januara do 30. juna 2024.
Mreža pomoćnih domaćina trenutno je dostupna u Australiji, Francuskoj, Nemačkoj, Italiji, Japanu, Meksiku, Južnoj Koreji, Španiji i Ujedinjenom Kraljevstvu (omogućava Airbnb Global Services); Kanadi, Sjedinjenim Američkim Državama (omogućava Airbnb Living LLC) i Brazilu (omogućava Airbnb Plataforma Digital Ltda).
Informacije u ovom članku su se možda promenile od objavljivanja.