Uspostavite partnerstvo
Dok primate zahteve putem mreže pomoćnih domaćina, razmislite o tome šta biste hteli da obuhvatite u prvim razgovorima s domaćinom. Rano definisanje očekivanja vam olakšava da odlučite da li želite da sarađujete i postavlja temelje za uspešno partnerstvo.
Osnove
Za početak upoznajte domaćina i njegov prostor. Mogli biste da razgovarate o sledećem:
- Šta domaćinu treba i kako možete da pomažete
- Koliko naplaćujete i kako želite da primate isplate
- Koliko domaćin očekuje da će zarađivati
- Kako želite da komunicirate
Pobrinite se da vaš pristup bude u skladu sa pristupom domaćina. Na primer, Džon, pomoćni domaćin u Skotsdejlu u Arizoni, šalje potencijalnim partnerima kontrolnu listu za nameštaj, posteljinu i potrošnu robu po prostorijama.
Komunikacija sa gostima
Pravovremena i jasna komunikacija sa gostima i drugima je ključni aspekt vašeg partnerstva. Razgovarajte o tome ko bi bio odgovoran za:
- reagovanje na zahteve za rezervacije ako za smeštaj nije aktivirana instant rezervacija
- svakodnevno dopisivanje, uključujući odgovaranje na pitanja i pružanje podrške gostima
- upravljanje higijeničarima, radnicima na održavanju i drugim pomoćnim domaćinima
- slanje zahteva za nadoknadu
- obraćanje Airbnb podršci za pomoć
Naredni koraci
Kad odlučite da sarađujete, razmislite o tome da detalje partnerstva unesete u formalni sporazum.
Domaćin može da vas pozove da budete pomoćni domaćin smeštaja i da konfiguriše vaše dozvole da biste mogli da sarađujete na Airbnb-u. Poziv ćete dobiti imejlom ili SMS-om. Imate 14 dana da prihvatite ili odbijete.
Kad prihvatite poziv, domaćin može da deli s vama deo svoje isplate za svaku rezervaciju putem Airbnb-a.* Ovi članci u Centru za pomoć objašnjavaju alatke i dozvole za pomoćne domaćine:
*Važe određena ograničenja, u zavisnosti od lokacije domaćina, pomoćnog domaćina i smeštaja.
Mreža pomoćnih domaćina trenutno je dostupna u Australiji, Francuskoj, Nemačkoj, Italiji, Japanu, Meksiku, Južnoj Koreji, Španiji i Ujedinjenom Kraljevstvu (omogućava Airbnb Global Services); Kanadi, Sjedinjenim Američkim Državama (omogućava Airbnb Living LLC) i Brazilu (omogućava Airbnb Plataforma Digital Ltda).
Svaki pomoćni domaćin sa potpunim pristupom može da pokreće i rešava zahteve u vezi sa oštećenim ili nestalim predmetima ili da upravlja njima u Centru za posredovanje, što važi i za zahteve za nadoknadu u okviru Zaštite domaćina od štete u ime domaćina.
Zaštita domaćina od štete nije polisa osiguranja. Ona ne štiti domaćine koji nude smeštaj u Japanu, gde važi Osiguranje domaćina u Japanu. Imajte na umu da su sva ograničenja pokrića prikazana u USD.
Zaštita domaćina od štete podleže uslovima, odredbama i ograničenjima, osim za domaćine čija je država prebivališta ili poslovni subjekt u Australiji. Za takve domaćine, Zaštita domaćina od štete podleže ovim uslovima, odredbama i ograničenjima.
Informacije u ovom članku su se možda promenile od objavljivanja.