Kako kreirati ponude koje se ističu
Svoje ponude posmatrajte kao stavke na meniju koje gosti mogu da kupe od vas. Svakoj ponudi ćete dati naziv, opis, fotografiju i cenu da bi se lakše razlikovalo šta nudite.
Pružanje izbora gostima
Dodajte bar 3 ponude po različitim cenama da biste gostima pružili više opcija i lakše došli do željene zarade. Najbolja praksa je da konfigurišete ponude po početnim, standardnim i premijum cenama.
Cene treba da odražavaju format, složenost i jedinstvenost svake ponude. Na primer, fotograf u SAD može da pruža polusatnu sesiju koja košta manje od 50 USD, personalizovanu sesiju portretisanja koja košta između 50 USD i 150 USD i porodičnu sesiju koja košta više od 150 USD.
Gosti koji traže usluge na Airbnb-u će videti vašu najnižu cenu u rezultatima pretrage. Početna ponuda može doprineti da privučete nove goste i podstaknete interesovanje za ostale vaše ponude.
Razmislite o tome da gostima takođe ponudite druga vremena i druge lokacije. Na primer, kuvar može da pruža organski doručak, ručak od robe sa pijace i večeru sa 3 jela, a estetičar može da nudi tretmane lica u sopstvenom spa centru i u domu gosta.
Dodavanje ponuda
Svaka ponuda sadrži naziv, opis i fotografiju.
- Naziv: Opišite svoju ponudu u nekoliko reči konkretnim, lako razumljivim izrazima.
- Opis: Počnite sa sažetim, uverljivim opisom onoga što je uključeno. Istaknite određene sastojke, tehnike, opremu ili materijale po kojima je ponuda posebna. Budite što konkretniji da bi se vaša ponuda istakla.
- Fotografija: Izaberite sliku koju ste već otpremili ili dodajte novu. Fokusirajte se na jedan detalj ili jednu osobu, sa jednobojnom pozadinom.
Kad kreirate ponude, možete da ih izmenite ili da im promenite redosled po potrebi.
Svi domaćini, sve fotografije i svi detalji ponude moraju da ispunjavaju standarde i uslove za usluge na Airbnb-u.
Informacije u ovom članku su se možda promenile od objavljivanja.