Korišćenje brzih odgovora radi uštede vremena
Domaćini domova i doživljaja često odgovaraju na ista pitanja različitih gostiju: Možete li da mi pošaljete uputstva? Koja je lozinka za Wi-Fi? Imate li raspoloživih termina u junu?
Na kartici Poruke na raspolaganju su vam brzi odgovori, pa možete više puta da pošaljete isti odgovor i svaki put brzo odgovorite gostima.
Kako funkcionišu brzi odgovori
Brzi odgovori su šabloni kratkih poruka koji sadrže unapred napisane odgovore na česta pitanja. Čuvari mesta automatski unose određene podatke sa vaše stranice smeštaja i iz rezervacije gosta kako bi personalizovali poruku.
Brz odgovor možete slati kad god komunicirate s gostima. Kreirajte sopstvene ili iskoristite Airbnb-ove unapred napisane šablone kako ne biste morali da počinjete od nule.
Kartica Poruke koristi veštačku inteligenciju za razumevanje pitanja gosta i automatski predlaže brzi odgovor. Predlog se pojavljuje u prepisci, gde samo vi možete da ga vidite. Možete da izmenite brzi odgovor pre slanja, a možete i da napišete drugačiji odgovor.
Da biste zakazali poruku za kasnije, izaberite ikonu pored opcije Napišite poruku. Izaberite šablon i vreme slanja. Kad se približi vreme slanja zakazane poruke, videćete podsetnik u prepisci s gostom. Korigujte poruku ili preskočite njeno slanje ako bi se ponovile informacije koje ste već naveli.
Saveti za korišćenje brzih odgovora
Brzi odgovori najbolje rade kad je svaki kratak i fokusiran na jednu temu.
Koristite brze odgovore kako biste ubrzali odgovaranje na česta pitanja. Na primer, možete ih koristiti kada komunicirate na ovakve teme.
- Raspoloživost: Dajte gostima do znanja da mogu da rezervišu bilo koji od otvorenih datuma u vašem kalendaru.
- Uputstva za dolazak i informacije o prevozu: Potvrdite adresu doma ili mesto susreta i dajte gostima uputstva za dolazak.
- Wi-Fi: Navedite naziv i lozinku za Wi-Fi mrežu u vašem domu ili na vašoj lokaciji.
- Rani dolazak: Prihvatite zahtev gosta da dođe ranije od uobičajenog vremena dolaska.
- Kasni odlazak: Prihvatite zahtev gosta da ode nakon uobičajenog vremena odlaska.
- Raspored kreveta: Potvrdite broj spavaćih soba, kreveta i kupatila koje vaš smeštaj nudi.
Ako ugošćavate u domu, zakažite brze odgovore u ovim ključnim trenucima.
- Potvrda rezervacije: Pošaljite pozdravnu poruku kad rezervacija gosta bude potvrđena.
- Pre dolaska: Javite se gostima 24 do 48 sati pre dolaska, kad im postanu dostupni svi podaci u vezi sa putovanjem.
- Nakon prvog noćenja: Obratite im se i pitajte da li im nešto treba za prijatniji boravak.
- Pre odlaska: Podelite vreme odlaska i uputstva za odlazak veče pre zakazanog odlaska gostiju.
- Nakon odlaska: Zahvalite gostima što su boravili kod vas i zatražite komentar 24–48 sati nakon odlaska.
Ako organizujete doživljaj, zakažite brze odgovore u ovim ključnim trenucima.
- Potvrda rezervacije: Pošaljite pozdravnu poruku kad rezervacija gosta bude potvrđena.
- Pre početka doživljaja: Proverite imaju li gosti poseban režim ishrane, neke potrebe u pogledu olakšanog pristupa ili lične želje. Ostavite sebi dovoljno vremena da ispunite te zahteve.
- Podsetnik za doživljaj: Obratite se gostima 24 sata pre početka doživljaja i pošaljite im detaljna uputstva za dolazak na mesto okupljanja.
- Nakon doživljaja: Zahvalite gostima na učešću u vašem doživljaju i zatražite komentar.
Prilikom slanja poruke, čuvari mesta u brzim odgovorima automatski popunjavaju određene podatke o rezervaciji i smeštaju, kao što je ime gosta, pa se postarajte da stranica smeštaja bude potpuna i ažurna. Poruke s praznim čuvarima mesta neće se pravilno poslati.
Informacije u ovom članku su se možda promenile od objavljivanja.