Idite napred da biste videli predložene rezultate
    Ovaj sadržaj nije dostupan na izabranom jeziku, pa smo ga zasad omogućili na najbližem dostupnom jeziku.

    Razumevanje najboljih praksi ugošćavanja

    Evo na šta treba da se usredsredite, od brzog reagovanja do izbegavanja otkazivanja.
    Objavio/la Airbnb na dan 16. dec 2019.
    Materijal za čitanje od 3 min.
    Ažurirano na dan 12. okt 2021.

    Najvažnije informacije

    • Odgovarajte na poruke gostiju i sve poruke u vezi sa rezervacijama u roku od 24 sata

    • Odredite uslove za rezervaciju kako biste dobijali rezervacije više gostiju koji zadovoljavaju vaše kriterijume

    • Redovno ažurirajte kalendar kako biste izbegli otkazivanja

    • Ostvarite odlične utiske pridržavajući se Airbnb-ovih standarda ugošćavanja

    • Saznajte više u našem kompletnom vodiču za otkrivanje sveta ugošćavanja

    Kao domaćin na Airbnb-u nećete samo zarađivati od ugošćavanja u svom objektu, već ćete upoznati i zanimljive ljude iz celog sveta. „Imali smo kao gosta tvorca dronova, profesionalnog pevača i tekstopisca i cirkuskog izvođača“, kažu domaćini Beverli i Suzi iz Ouklenda u Kaliforniji. „To nam je obema obogatilo živote.“ Svako ko ima prostor za deljenje može da bude domaćin na Airbnb-u. Samo proverite da li ste spremni da ispunite osnovne standarde koje je odredio Airbnb kako biste svakom gostu obezbedili ugodan i pouzdan boravak u smeštaju. Evo osnovnih principa kojih se pridržavaju sjajni domaćini:

    Odgovorite na svaki upit i zahtev za rezervaciju u roku od 24 sata

    Kad vam se gosti obrate, važno je da im brzo odgovorite kako biste pokazali da ste pažljiv i uviđavan domaćin. Važno je da na poruke u vezi sa rezervacijama odgovarate u roku od 24 sata. Visoka stopa odgovora nije samo znak odličnog gostoprimstva, već je i jedan od kriterijuma da biste postali superdomaćin.

    Razmislite o preuzimanju aplikacije Airbnb kako biste mogli da odgovarate na poruke gde god se nalazili. Da razjasnimo, iako je odgovaranje na sve poruke gostiju dobra praksa ugošćavanja, stopa odgovora se zasniva konkretno na odgovorima na poruke u vezi sa rezervacijama.

    Prihvatajte zahteve za rezervaciju

    Podaci na Airbnb-u pokazuju da domaćini obično prihvataju većinu zahteva za rezervaciju koje dobiju za raspoložive datume. Podešavanja raspoloživosti u kalendaru možete da koristite da biste blokirali sve datume za koje niste sigurni da možete da primate rezervacije.

    Ako odbijate mnogo zahteva za rezervaciju, Airbnb može da pretpostavi da niste u mogućnosti da ugošćavate i da pauzira vaš smeštaj dok ne budete imali više vremena. Kako biste bili sigurni da možete da prihvatite što više zahteva, a da se i dalje osećate bezbrižno sa svakom rezervacijom, razmotrite sledeće opcije:

    Izbegnite otkazivanja

    Airbnb veoma ozbiljno shvata otkazivanja. Ona ne samo da u velikoj meri remete goste – jer njihovi planovi putovanja zavise od vas! – već i narušavaju poverenje u čitavu zajednicu. Upravo zato treba da izbegavate otkazivanja, osim u slučaju nepredviđenih okolnosti. Da biste rizik od otkazivanja sveli na minimum:

    • Pobrinite se da vam raspoloživost i cene uvek budu ažurni
    • Razmišljajte unapred kad su u pitanju posebni događaji ili praznici kada biste možda želeli da koristite prostor za lične potrebe ili da povećate cenu noćenja
    • Ako iz nekog razloga vaš kalendar nije u najboljem stanju ili jednostavno više volite pojedinačno da odobravate pristigle zahteve, razmislite o tome da isključite instant rezervaciju
    • Ako prostor nudite i na drugim veb-sajtovima, uključite funkciju za sinhronizaciju kalendara da biste izbegli situacije da više gostiju rezerviše iste datume

    Održavajte visoku ukupnu ocenu

    Kad se rezervacija završi, gost će napisati utisak o svom boravku kod vas. Pozitivni utisci vam omogućavaju da dobijate više rezervacija, a mogu i da vam pomognu da ostvarite status superdomaćina. Domaćini koji dobijaju odlične utiske fokusiraju se na sledeće:

    • Čistoća: Gosti očekuju čist i uredan prostor, baš kao na fotografijama smeštaja. Odvojte dovoljno vremena za čišćenje između boravka prethodnog i sledećeg gosta, naročito kada imate rezervacije jednu za drugom.
    • Osnovna oprema: Gosti cene kad imaju pri ruci osnovne sadržaje. Airbnb preporučuje nabavku dovoljnih količina toalet-papira, sapuna za ruke i telo, posteljine/čaršava i najmanje jednog peškira i jastuka po osobi.
    • Tačni detalji smeštaja: Omogućite putnicima da odluče da li vaš prostor zadovoljava njihove potrebe tako što ćete navesti jasne informacije i detalje koje moraju da znaju.
    • Jednostavan ulazak u smeštaj: Jasan i jednostavan postupak ulaska u smeštaj omogućiće gostima da se osećaju lagodnije nakon celodnevnog putovanja.
    • Proaktivna komunikacija: Gosti vole da znaju da ste im dostupni tokom boravka. Na vreme se dogovorite oko vremena dolaska i načina ulaska u smeštaj.

    Više saveta o održavanju visoke ukupne ocene potražite na našoj stranici Ugošćavanje.

    Sagledajte širu sliku

    Airbnb ne očekuje da svaka rezervacija prođe savršeno od početka do kraja – mnogo ćete naučiti i razviti svoj stil ugošćavanja kako budete postajali iskusniji. Poštovanje ovih smernica je odličan prvi korak ka srećnim gostima, pozitivnim utiscima i uspešnom ugošćavanju.

    Najvažnije informacije

    • Odgovarajte na poruke gostiju i sve poruke u vezi sa rezervacijama u roku od 24 sata

    • Odredite uslove za rezervaciju kako biste dobijali rezervacije više gostiju koji zadovoljavaju vaše kriterijume

    • Redovno ažurirajte kalendar kako biste izbegli otkazivanja

    • Ostvarite odlične utiske pridržavajući se Airbnb-ovih standarda ugošćavanja

    • Saznajte više u našem kompletnom vodiču za otkrivanje sveta ugošćavanja

    Airbnb
    16. dec 2019.
    Da li vam je ovo bilo korisno?