Šest načina da se pripremite za period niske potražnje

Ponudite popuste, promocije i kraće boravke da biste lakše popunili kalendar.
Objavio/la Airbnb na dan 11. nov 2024.
Ažurirano na dan 11. nov 2024.

Da li ste spremni za sezonu niske potražnje u vašem području? Evo šest načina na koje vam Airbnb-ove alatke za ugošćavanje mogu olakšati upravljanje rezervacijama kad gosti manje putuju. Razmotrite prednosti svake od njih i odlučite šta je najbolje za vaše ugošćavanje.

1. Dozvolite kraće boravke

Smanjivanje minimalne dužine boravka može privući goste koji rezervišu kraće boravke i doprineti popunjavanju praznina u kalendaru kada ljudi ne putuju toliko.

Možete da prilagodite minimalnu dužinu boravka prema danu u nedelji. Na primer, ako je potražnja gostiju veća tokom vikenda, možete da dozvolite jednodnevne boravke tokom radne nedelje, ali ne i kada gosti rezervišu za petak ili subotu uveče.

Da biste smanjili minimalnu dužinu boravka:

  • Idite na karticu Raspoloživost u kalendaru smeštaja.
  • U opciji Dužina boravka dodirnite Minimalni broj noćenja.
  • Izmenite minimalnu dužinu boravka na broj noćenja koji vam odgovara.

„Ako imam slobodnih osam noćenja, male su šanse da dobijem rezervaciju od sedam noćenja“, kaže Felisiti, član Savetodavnog odbora domaćina i superdomaćin u Novom Južnom Velsu u Australiji. „Ako smanjim minimalan broj noćenja u tom periodu, velike su šanse da ću privući više gostiju.“

2. Skratite rok za rezervaciju

Razmislite o tome da gostima omogućite da rezervišu bliže datumu dolaska kako biste privukli još koju rezervaciju tokom perioda niske potražnje. Možete da izaberete minimalno vreme od rezervisanja do dolaska, u zavisnosti od toga koliko vam je vremena potrebno između rezervacije gosta i njegovog dolaska.

Da biste promenili minimalno vreme od rezervisanja do dolaska:

  • Idite na karticu Raspoloživost u kalendaru smeštaja.
  • Otvorite Rok za rezervaciju.
  • Izaberite broj dana koji vam odgovara.

Možete da dozvolite i zahteve sa kraćim rokom za rezervaciju od onog koji ste odredili kao minimalan. Biće zatraženo da pregledate i odobrite takve zahteve.

„To je odlična prilika da se istaknete u odnosu na druge objekte koji to možda ne dozvoljavaju“, kaže Karen, superdomaćin u Nelsonu u Britanskoj Kolumbiji. „Nudim i mogućnost samouslužnog ulaska, a uputstva šaljem putem zakazanih poruka. To mi omogućava da primim goste koji rezervišu neposredno pre dolaska.“

3. Dodajte popust na rezervacije u zadnjem trenutku

Ako snižavate cenu noćenja kako se bliži datum dolaska, možete da privučete osobe koje rezervišu u zadnjem trenutku. Razmislite o tome da ponudite popust na rezervacije ugovorene 1 do 28 dana pre dolaska kako biste lakše popunili kalendar i povećali zaradu.

Za popuste od 10% ili više na srednju cenu za 60 dana, gostima se na stranici vašeg smeštaja i u rezultatima pretrage prikazuje posebna oznaka. Vaša snižena cena se prikazuje pored prvobitne, koja je precrtana.

Da biste dodali popust na rezervacije u zadnjem trenutku:

  • Idite na karticu Cene u kalendaru smeštaja.
  • U odeljku Još popusta otvorite Popusti na rezervacije u zadnjem trenutku.
  • Unesite broj dana pre dolaska, između 1 i 28.
  • Unesite procenat popusta koji želite da ponudite.

„Maksimalno koliko mi nije problem da smanjim cenu je za 15%“, kaže Džimi, superdomaćin u Palm Springsu u Kaliforniji. „Imam minimalnu cenu, tako da nikada neću ići ispod nje. Da bi mi predstojeći vikend bio rezervisan, spreman sam da primenim tu minimalnu cenu.“

4. Dodajte nedeljne i mesečne popuste

Popusti na duže boravke mogu doprineti boljem položaju u rezultatima pretrage, popunjavanju praznina u kalendaru i ređoj smeni gostiju. Razmislite o tome da ponudite nedeljne popuste za boravke od sedam ili više noćenja i mesečne popuste za boravke od 28 ili više noćenja.

Gostima se na stranici vašeg smeštaja i u rezultatima pretrage prikazuje posebna oznaka za nedeljne ili mesečne popuste od 10% ili više. Svi popusti na duže boravke su takođe istaknuti pored prvobitne cene u ceni po stavkama.

Da biste dodali nedeljni ili mesečni popust:

  • Vodite računa o tome da minimalna i maksimalna dužina boravka budu u skladu s lokalnim pravilima i propisima.
  • Ako možete da ponudite nedeljne ili mesečne boravke, idite na karticu Cene u kalendaru smeštaja.
  • U odeljku sa nedeljnim ili mesečnim popustima odredite procenat popusta i dodirnite Sačuvaj.

„Ponudite nedeljni ili mesečni popust da biste privukli više pažnje na smeštaj“, kaže Omar, superdomaćin u Meksiko Sitiju. „Primećujem da sve više putnika, posebno digitalnih nomada, dolazi da bi odseli na duže.“

5. Dodajte prilagođenu promociju

Pokretanje promocije tokom sezone niske potražnje je odličan način da se istaknete u rezultatima pretrage i ostvarite veći broj rezervacija. Kada ponudite popuste od 15% ili više, gostima se na stranici smeštaja i u rezultatima pretrage prikazuje posebna oznaka.

Da biste dodali prilagođenu promociju:

  • Idite na karticu Cene u kalendaru smeštaja.
  • Izaberite datume u kalendaru.
  • Odredite procenat popusta.

Prilagođena promocija možda neće uvek biti dostupna za vaš smeštaj. Uslovi podrazumevaju da smeštaj mora da ima najmanje tri rezervacije, od kojih je najmanje jedna ostvarena u protekloj godini, a datumi koje izaberete treba da su bili raspoloživi bar u proteklih 28 dana.

„Promocije mi omogućavaju da odredim cenu za narednih nekoliko meseci i da imam opciju popusta ako nije bilo interesovanja u tom periodu“, kaže Danijel, član Savetodavnog odbora domaćina na Tenerifama na Kanarskim ostrvima. „One su jedna od mojih omiljenih alatki jer volim da znam koliki je nivo ponude i potražnje i da postupam u skladu s tim.“

6. Ažurirajte cenu

Ako uporedite cene sličnih smeštaja u vašem području, lakše ćete odrediti konkurentnu cenu i privući još nekoliko rezervacija kako se putovanja proređuju. Ako je vaša cena viša u odnosu na slične smeštaje u vašoj blizini, možete da je snizite kako biste privukli više gostiju i poboljšali položaj u rezultatima pretrage.

Ako nudite istu cenu za svako noćenje, razmislite o dodavanju cena za radne dane i vikende. Različite cene na osnovu noćenja mogu vam pomoći da povećate broj rezervacija.

Da biste uporedili slične smeštaje:

  • Idite na karticu Cene u kalendaru smeštaja.
  • Izaberite opseg datuma do 31 dan.
  • Dodirnite Pogledajte slične smeštaje.

Na mapi vašeg područja videćete prosečne cene sličnih smeštaja u blizini. Dugmad na mapi vam omogućavaju da vidite rezervisane ili nerezervisane smeštaje. U faktore koji određuju koji smeštaji su slični spadaju lokacija, veličina, odlike, sadržaji, ocene, utisci i drugi smeštaji koje gosti listaju dok razmatraju vaš smeštaj.

„Pratim smeštaje koji su slični mom kako bih se uverila da imam konkurentne cene“, kaže Kejti Kej, član Savetodavnog odbora domaćina i superdomaćin u Lejk Arouhedu u Kaliforniji. „Važno je da budete fleksibilni tokom perioda manje potražnje ako zaista želite da privučete ljude u svoj smeštaj.“

Vi u svakom trenutku upravljate cenama i drugim podešavanjima. Vaši rezultati mogu da variraju

Domaćinima je plaćeno da učestvuju u intervjuima.

Informacije u ovom članku su se možda promenile od objavljivanja.

Airbnb
11. nov 2024.
Da li vam je ovo bilo korisno?