Određivanje početne cene
Određivanje konkurentne cene može doprineti da se vaša ponuda istakne i podstakne goste da je rezervišu. O ceni uvek odlučujete sami i uvek možete da je promenite.
Cene za radne dane i vikende
Prvo birate osnovnu cenu za radne dane. To je podrazumevana cena za sva noćenja u kalendaru. Možete da dodate doplatu za vikende, odnosno petak i subotu.
Prikazani saveti za cenu se oslanjaju na faktore kao što su lokacija, sadržaji, vaše prethodne rezervacije i aktuelne cene u vašem području. Ako želite da odredite drugačiju cenu od predložene, probajte da nađete balans između vaših troškova i cifre koju su gosti spremni da plate. Evo nekoliko stvari koje treba uzeti u obzir.
- Troškovi ugošćavanja: Tu mogu spadati rata kredita, komunalije, održavanje i porezi.
- Odnos cena-kvalitet koji pružate: Razmislite o tome šta ističete na stranici ponude, recimo popularne sadržaje, sadržaje za olakšan pristup i blizinu lokalnih atrakcija.
- Ukupna cena koju gosti plaćaju: Imajte u vidu da naknade koje planirate da dodate, kao što je naknada za kućne ljubimce, utiču na ukupnu cenu.
Ako počnete sa nižom cenom, možete lakše privući prve goste i utiske.
Dodavanje popusta
Promocije i popusti mogu doprineti poboljšanju položaja vaše ponude u rezultatima pretrage i privlačenju gostiju.
- Promocija za novu ponudu: Ponudite 20% popusta na prve 3 rezervacije da biste dobili prve goste i utiske.
- Popust na rezervacije u zadnjem trenutku: Smanjite cenu za rezervacije ugovorene između 1 i 28 dana pre dolaska da biste lakše popunili praznine u kalendaru.
- Nedeljni i mesečni popusti: Popusti na duže boravke mogu doprineti bržem popunjavanju kalendara i proređivanju smena gostiju.
Vaša cena sa popustom se prikazuje pored vaše prvobitne cene, koja je precrtana.
Kad objavite ponudu, steći ćete pristup dodatnim alatkama za cene. Ako pomoću Airbnb-ovih alatki budete redovno korigovali cenu, možete lakše doći do željene zarade.
Informacije u ovom članku su se možda promenile od objavljivanja.