Ovaj sadržaj nije dostupan na izabranom jeziku, pa smo ga zasad omogućili na najbližem dostupnom jeziku.

Kako funkcioniše proces rezervisanja na Airbnb-u?

Saznajte više o upitima, zahtevima za rezervaciju, instant rezervaciji i drugim stvarima.
Objavio/la Airbnb na dan 9. feb 2021.
Video od 2 min.
Ažurirano na dan 18. avg 2022.

Najvažnije informacije

  • Gosti ponekad šalju upite za rezervaciju ako imaju pitanja o vašem smeštaju

  • Možete da koristite instant rezervaciju ili da zahtevate ručno slanje zahteva za rezervaciju

  • Ugošćavanje koje ne isključuje nikoga vrlo je važan deo uspeha domaćina

Postupak rezervisanja na Airbnb-u je osmišljen tako da bude jednostavan i direktan. Ali, pošto ste vi nov domaćin, nije neočekivano da imate neka pitanja o funkcionisanju tog procesa.

Kad budete razumeli proces prijema upita za rezervaciju i reagovanja na njih, uključivanje i isključivanje instant rezervacije, praćenje rezervacija, kao i planiranje unapred u kalendaru, bićete spremni da primite prve goste.

Primanje upita za rezervacije

Neki gosti imaju pitanja – na primer, da li mogu ranije da uđu u smeštaj ili gde se smeštaj tačno nalazi. Ti gosti vam mogu poslati upit za rezervaciju pre nego što rezervišu. Kad dobijete upit, u zavisnosti od podešavanja, dobićete imejl, obaveštenje u porukama na Airbnb-u ili oba.

Čak i ako koristite instant rezervaciju, gosti mogu prvo da vam pošalju upit za rezervaciju da se dodatno raspitaju pre nego što rezervišu. Imaćete 24 sata da im odgovorite na poruku. Kad im odgovorite na pitanja, možete da pošaljete:

  • preliminarno odobrenje, koje gostima omogućava da rezervišu vaš prostor u roku od 24 sata bez vaše dodatne radnje ako ste isključili instant rezervaciju;
  • posebnu ponudu, koja vam omogućava da ponudite popust (često se koristi za duže boravke);
  • obaveštenje o odbijanju ako ne možete da primite gosta, pod uslovom da poštujete naša Pravila nediskriminacije.

Ekran sa upitom za rezervaciju ima tri opcije: preliminarno odobrenje, posebna ponuda i odbijanje.
Ako ciljate na status superdomaćina, trebaće vam stopa odgovora od 90% (pored ispunjenja drugih faktora), pa se zato trudite da reagujete na upite gostiju u roku od 24 sata.

Kako gosti mogu da rezervišu vaš prostor

Gosti koji nemaju pitanja mogu da rezervišu smeštaj putem instant rezervacije (ako ste je uključili) ili putem zahteva za rezervaciju (ako ste isključili instant rezervaciju).

  • Instant rezervacija je podrazumevana opcija za rezervisanje svih smeštaja. Ako je koristite, gosti koji ispunjavaju sve vaše uslove i pristaju na vaš kućni red moći će automatski da rezervišu vaš prostor na raspoložive datume. Uz to, instant rezervacija ukazuje na to da ste spremni da ugostite svakoga ko odgovara vašim kriterijumima za rezervaciju, što je jedna od suštinskih odlika domaćina koji ne isključuju nikoga.
  • Zahtevi za rezervaciju vam daju 24 sata da pregledate i prihvatite ili odbijete svaki primljeni zahtev za rezervaciju. Imaćete pristup utiscima i profilima gostiju. Neki domaćini, posebno oni koji izdaju jedinstven prostor ili nemaju fiksni raspored, više vole ručne zahteve za rezervaciju.
Kad primite zahtev za rezervaciju, idite do dna stranice da vidite profil gosta i skorije utiske.
Trudimo se da reagujemo što pre i da prihvatamo što više zahteva. To je siguran način da poboljšate svoju poziciju u pretrazi.
Superhosts Danielle and Eli,
Tanersvil, Njujork

Redovno ažuriranje kalendara

Cenu i podešavanja možete uskladiti sa lokalnom potražnjom u različita doba godine. Nekoliko kratkih saveta za kalendar:

Saznajte više o podešavanjima kalendara i rezervacija

Kada uvidite kako gosti mogu da rezervišu vaš prostor i kako rezervisanje izgleda iz njihovog ugla, bićete spremni da se usredsredite na zabavan deo ugošćavanja: dočekivanje gostiju.

Informacije u ovom članku su se možda promenile od objavljivanja.

Najvažnije informacije

  • Gosti ponekad šalju upite za rezervaciju ako imaju pitanja o vašem smeštaju

  • Možete da koristite instant rezervaciju ili da zahtevate ručno slanje zahteva za rezervaciju

  • Ugošćavanje koje ne isključuje nikoga vrlo je važan deo uspeha domaćina

Airbnb
9. feb 2021.
Da li vam je ovo bilo korisno?