Kako da dočekate prve goste s Airbnb-a
Najvažnije informacije
Dodajte ažurirana uputstva za ulazak kako biste gostima olakšali dolazak
Budite gostima na raspolaganju i održavajte prostor čistim
Praktikujte ugošćavanje koje ne isključuje nikog, što je ključno za uspeh domaćina
Možda ćete biti malo nervozni kada budete iščekivali dolazak prvih gostiju. Međutim, mi brinemo o vama na svakom koraku. Želite da oduševite svoje prve i sve naredne goste? Pogledajte ovaj vodič u pet koraka.
1. korak: Komunicirajte pravovremeno i često
Dočekivanje gostiju počinje čak i pre nego što uđu u vaš smeštaj. Brzim odgovaranjem na poruke stavljate gostima na znanje da brinete o njihovim potrebama.
Ti prvi razgovori su ujedno prilika da definišete očekivanja. Nekoliko korisnih saveta:
- Budite iskreni. Gosti su možda propustili važne detalje u opisu smeštaja. Preporučujemo da podsetite goste ako ćete vi, vaša porodica, drugi gosti ili kućni ljubimci deliti prostor sa njima.
- Budite radoznali. Možete da pokažete inkluzivnost tako što ćete goste jednostavno upitati šta im je potrebno da bi se u vašem prostoru osećali prijatno i dobrodošlo.
- Odgovarajte na jednostavniji način. Koristite poruke na Airbnb-u ili aplikaciju kada odgovarate gostima od kuće ili u pokretu.
- Razmišljajte unapred. Ako očekujete da slične informacije šaljete većem broju gostiju, uštedite vreme tako što ćete koristiti našealatke za poruke.
2. korak: Olakšajte ulazak u smeštaj
Možete da odgovorite na česta pitanja i da gostima olakšate dolazak tako što ćete popuniti sva polja u odeljku Informacije za goste na kartici Smeštaji, uključujući uputstva za dolazak do vašeg prostora, uputstva za ulazak u smeštaj i informacije o Wi-Fi mreži. Gosti će to moći da vide na kartici Putovanja 48 sati pre dolaska.
Gosti, a posebno oni iz tradicionalno marginalizovanih zajednica, rekli su da im je prijatnije ako je moguć samouslužni ulazak. Međutim, ako živite u blizini, možete i da pitate goste da li bi više voleli da ih dočekate uživo prilikom dolaska.
3. korak: Pobrinite se da sve bude čisto i uredno
Kada gosti rezervišu na Airbnb-u, očekuju čist prostor. Ako gosti naiđu na prašinu u spavaćoj sobi ili mrvice u kuhinji, možda će se samo toga sećati u vezi sa vašim smeštajem.
Opale dlake su prilično odbojne, pa obavezno pažljivo proverite mesta gde se dlake često nakupljaju, poput posteljine, peškira, podova i kupatila. Osim toga, ako ima previše ličnih stvari, prostor će delovati prenatrpano, pa ih odložite u neki ormar ili na neko slično, izdvojeno mesto.
4. korak: Predvidite potrebe gostiju
Svaki gost je drugačiji, ali većina će očekivati da im određene stvari i informacije odmah budu dostupne. Mogli biste da razmislite i o sledećem:
- Obezbedite u svom prostoru osnovne sadržaje, uključujući peškire, posteljinu, sapun i toalet-papir
- Ažurirajte uputstvo za kuću kako biste gostima pružili važne informacije o zabranjenim prostorima, Wi-Fi mreži itd.
- Napravite vodič u kom ćete navesti svoje omiljene restorane, prodavnice, kafiće i drugo
- Budite dostupni putem SMS-a, telefona ili imejla ako iskrsne neki problem
- Ostavite na vidnom mestu važne brojeve telefona, poput vodoinstalatera, domara ili agenta podrške za internet i kablovsku televiziju
5. korak: Pišite i primajte utiske
Nakon odlaska, gosti će moći da napišu utisak o vašem prostoru. Prvih nekoliko utisaka je presudno za vaš uspeh na Airbnb-u. Vaša prosečna ocena zvezdicom prikazivaće se na stranici vašeg smeštaja nakon što primite tri utiska i to može da utiče na vašu poziciju u rezultatima pretrage.
I vama će biti data mogućnost pisanja utisaka o gostima. Proces pisanja utisaka olakšava stvaranje poverenja između gostiju i domaćina, što predstavlja osnov za celu Airbnb-ovu zajednicu. Budite iskreni i učtivi u svom pristupu i koristite iste standarde prilikom ocenjivanja svakog gosta.Najvažnije informacije
Dodajte ažurirana uputstva za ulazak kako biste gostima olakšali dolazak
Budite gostima na raspolaganju i održavajte prostor čistim
Praktikujte ugošćavanje koje ne isključuje nikog, što je ključno za uspeh domaćina