Ovaj sadržaj nije dostupan na izabranom jeziku, pa smo ga zasad omogućili na najbližem dostupnom jeziku.

Šta se dešava kad gost otkaže ili promeni rezervaciju?

Evo šta možete da očekujete u pogledu isplate kad se planovi putovanja promene.
Objavio/la Airbnb na dan 19. jul 2021.
Materijal za čitanje od 3 min.
Ažurirano na dan 24. avg 2022.

Najvažnije informacije

  • Ako gost otkaže rezervaciju, važe vaša pravila otkazivanja

  • Ako odobrite promenu rezervacije gosta, biće vam plaćeno 24 sata posle novog vremena dolaska

  • Odredite koja pravila otkazivanja vam odgovaraju

Život je nepredvidiv, pa gosti ponekad moraju da otkažu ili promene rezervaciju. Moguće je da ćete ipak dobiti novac, odnosno isplatu, čak i ako gost otkaže, a to zavisi od vaših pravila otkazivanja i od toga koliko je unapred gost otkazao.

Evo šta tačno možete da očekujete ako gost otkaže ili promeni rezervaciju ili ako zatraži refundiranje dela novca.

Kad gost otkaže rezervaciju

Ako gost otkaže rezervaciju, važe vaša pravila otkazivanja. Ako vam dugujemo isplatu, novac vam se u većini slučajeva šalje 24 sata nakon zakazanog vremena dolaska gosta.

Na primer, ako imate srednje stroga pravila otkazivanja, a gost otkaže manje od sedam dana pre dolaska, biće vam isplaćeno 100% cene noćenja za sva noćenja, bez taksi i naknada. Ovo ćemo vam poslati 24 sata nakon planiranog dolaska gosta. Ako gost ne dođe u smeštaj, nećete dobiti naknadu za čišćenje, naknadu za kućne ljubimce ni naknadu za dodatne goste.

Podatke o isplatama ili korekcijama ćete uvek moći da vidite u istoriji transakcija.

Saznajte više o tome kako ćete primati isplate

Kad gost promeni rezervaciju

Ako gost izmeni rezervaciju, uobičajena praksa je da novac isplatimo 24 sata nakon novog vremena dolaska. Ako ugošćavate na duže, takve rezervacije ćemo vam isplatiti u okviru mesečne isplate.

Na primer, ako odobrite zahtev za promenu za gosta koji je tražio da odsedne 10 dana u avgustu umesto 10 dana u junu, i pod uslovom da je promenu zatražio dovoljno rano da ga ne „kače“ vaša pravila otkazivanja, novac ćemo vam isplatiti 24 sata nakon novog vremena dolaska gosta.

Ako gost promeni rezervaciju dok boravi u vašem smeštaju, to može uticati na vaše buduće isplate.

Na primer, ako gost uđe u smeštaj, a rezervacija mu traje 20 dana, novac bismo vam isplatili 24 sata po dolasku gosta. Međutim, ako gost mora da otkaže i da ode 10. dana, a kod vas važe fleksibilna pravila otkazivanja, imali biste pravo na isplatu za svako realizovano noćenje, plus još jedno dodatno.

U tom slučaju, pošto smo vam već isplatili ceo iznos rezervacije, korigovaćemo iznos vaših predstojećih isplata da bi se pokrio trošak delimičnog refundiranja.

Kad gost zatraži refundiranje

Ako gost dođe u vaš smeštaj očekujući određeni sadržaj, a on nedostaje ili je neispravan, mogao bi da zatraži refundiranje dela novca. Na primer, ako se vaša hidromasažna kada neočekivano pokvari, a ona je glavni sadržaj u vašoj vili, gost može od vas tražiti refundiranje dela novca.

I u ovom slučaju, ako prihvatite refundiranje dela novca, vaše buduće isplate će biti korigovane kako bi pokrile trošak refundiranja dela novca, jer vam je već isplaćen ceo iznos. Uz to, gostima možete da nadoknadite štetu putem Centra za posredovanje. Ako na taj način pošaljete uplatu, to neće biti uticati na vaše buduće isplate.

Kako da sebe zaštitite od otkazivanja

Jasno je da ne možete uticati da li će neki gost otkazati ili promeniti rezervaciju. Međutim, možete da optimalno odredite svoja podešavanja nakon što prvo pročitate više o našim pravilima otkazivanja za goste, a zatim izaberete pravila koja vam najviše odgovaraju.

Bilo bi dobro i da redovno održavate smeštaj i da komunicirate s gostima u važnim trenucima da biste bili sigurni da je vaš smeštaj spreman za goste, ali i da biste mogli da im pomognete ako nešto ne bude u redu.

Informacije u ovom članku su se možda promenile od objavljivanja.

Najvažnije informacije

  • Ako gost otkaže rezervaciju, važe vaša pravila otkazivanja

  • Ako odobrite promenu rezervacije gosta, biće vam plaćeno 24 sata posle novog vremena dolaska

  • Odredite koja pravila otkazivanja vam odgovaraju

Airbnb
19. jul 2021.
Da li vam je ovo bilo korisno?