Kako da napišete efektan naziv i opis
Gosti često traže doživljaje koji im omogućavaju da istraže grad poput lokalaca. Naziv i opis treba da istaknu vaše lokalne veze i kako doživljaj nudi jedinstven način da upoznate autentičnu stranu grada.
Davanje naziva doživljaju
Naziv započnite glagolom radnje koji prenosi šta će učesnici raditi tokom doživljaja. Radnju propratite detaljima koji ističu vaš naziv.
Budite konkretni i precizni. Naziv može da ima najviše 50 znakova.
Izbegavajte ponavljanje fraza koje se pojavljuju na drugim stranicama ponuda u vašem području. Ne koristite tuđa imena ni žigove bez dozvole.
Primeri odličnih naziva doživljaja:
- Pecite kroasane sa pariskim poslastičarom
- Jašite na talasima u Riju sa profi surferom
- Crtajte kao umetnik u Nacionalnoj galeriji
Opisivanje doživljaja
Opis treba da upotpuni naziv. Počnite od glavnog razloga zbog kojeg bi gost mogao da rezerviše doživljaj. Unesite više detalja o sebi, šta lokaciju čini posebnom i aktivnost koju ćete raditi zajedno.
Birajte formulacije zbog kojih zvuči da bi bila prava šteta propustiti doživljaj. Budite direktni, sažeti i informativni.
Naglasite lokalnu povezanost, bilo da je to zbog vašeg porekla, lokacije, aktivnosti ili kombinacije sva 3. Opis može da ima najviše 90 znakova.
Primeri odličnih opisa doživljaja:
- Zamešajte i probajte čuvenu čokoladu jedinstvenog porekla iz Beja od lokalnih sastojaka.
- Otkrijte drevne artefakte iz arene u društvu Rimljanina sedme generacije.
- Istražite uzdignuto šetalište Njujorka sa docentom iz organizacije koja ga je osnovala.
Svi domaćini, sve fotografije i svi detalji ponude moraju da ispunjavaju standarde i uslove za doživljaje na Airbnb-u.
Informacije u ovom članku su se možda promenile od objavljivanja.