Kad počnete da unosite tekst u polje za pretragu, prikazaće vam se predlozi. Za pregled koristite strelice nagore i nadole. Za odabir pritisnite Enter. Ako ste izabrali izraz od više reči, on će biti termin za pretragu. Ako je predlog link, u pregledaču će se otvoriti ta stranica.
Kad počnete da unosite tekst u polje za pretragu, prikazaće vam se predlozi. Za pregled koristite strelice nagore i nadole. Za odabir pritisnite Enter. Ako ste izabrali izraz od više reči, on će biti termin za pretragu. Ako je predlog link, u pregledaču će se otvoriti ta stranica.

Kako da odredite cenu

Uzmite u obzir troškove, uporedite slične doživljaje i odobrite popust.
Objavio/la Airbnb na dan 13. maj 2025.
Ažurirano na dan 13. maj 2025.

Airbnb vam daje pristup alatkama za ugošćavanje i milionima gostiju da biste ostvarili svoje ciljeve u pogledu zarade. Određivanje konkurentne cene može doprineti da se vaš doživljaj istakne i podstakne goste da ga rezervišu.

O cenama uvek odlučujete sami i uvek možete da ih promenite.

Cene na Airbnb-u

Ako počnete sa nižom cenom za novi doživljaj, možete lakše privući prve goste i rane ocene i utiske. Cenu možete vremenom korigovati da biste ostvarili željenu zaradu.

Evo nekih faktora koje treba da uzmete u obzir prilikom određivanja cene na Airbnb-u.

  • Vaši troškovi: Izračunajte koliko vam treba da pokrijete troškove poput vremena, potrošne robe i licence/dozvole.
  • Slični doživljaji: Potražite aktivnosti poput vaše na Airbnb-u i drugim platformama da biste uporedili lokalne cene i razumeli šta je konkurentno.
  • Naknada za uslugu: Uzmite u obzir naknadu za uslugu koju Airbnb naplaćuje domaćinima za svaku rezervaciju, a koju ćete videti kada odredite cenu. Ta naknada nam omogućava da pružamo alatke za ugošćavanje, da pružimo danonoćnu korisničku službu i da dopremo do miliona gostiju uz doživljaje na Airbnb-u.

Određivanje cene

Unesite maksimalan broj gostiju na osnovu aktivnosti, lokacije i idealne veličine grupe kako biste podstakli povezivanje. Taj maksimum će važiti svaki put kada nudite doživljaj.

Odredite cenu po gostu i minimum za privatnu grupu.

  • Cena po gostu: Ovo je iznos koji ćete naplatiti svakom gostu da se pridruži doživljaju. Cena mora da obuhvata sve naknade i napojnice. Niža cena može da privuče više gostiju i dovede do većih prihoda. U SAD, na primer, 4 gosta su rezervisala po ceni od 60 USD po osobi, što je ukupno 240 USD, dok je 8 gostiju rezervisalo po ceni od 45 USD po osobi, što je ukupno 360 USD.
  • Minimum za privatnu grupu: To je minimalan ukupan iznos koji ćete naplatiti za privatnu grupu. Niko drugi neće moći da rezerviše taj određeni datum i vreme.

Videćete koliko ćete zaraditi kad unesete cenu tokom konfigurisanja.

Dodavanje popusta

Odličan način da održite cenu konkurentnom jeste da ponudite popuste za razne tipove rezervacija.

  • Vremenski ograničeno: Ponudite 5% do 50% popusta na cenu u periodu od 30 dana da biste privukli prve goste da rezervišu.
  • Rane rezervacije: Dajte 20% popusta gostima koji rezervišu više od 2 nedelje unapred da biste privukli goste koji planiraju unapred.
  • Veća grupa: Dodajte popust za grupu da biste brže dostigli maksimalni kapacitet.

Popusti se primenjuju svaki put kada gost rezerviše doživljaj. Kad dodate više od jednog, gost će dobiti onaj popust koji mu donosi najveću uštedu. Ne može da dobije više popusta na istu rezervaciju.

Svi domaćini, sve fotografije i svi detalji ponude moraju da ispunjavaju standarde i uslove za doživljaje na Airbnb-u.

Informacije u ovom članku su se možda promenile od objavljivanja.

Airbnb
13. maj 2025.
Da li vam je ovo bilo korisno?