Kako pružiti najbolji odnos cena-kvalitet
Gosti traže doživljaje koji nude izuzetan odnos kvaliteta i cene. Razmislite o tome kako da vaš doživljaj budu još posebniji i vredniji cene koju gosti plaćaju.
Podizanje doživljaja na viši nivo
Jedinstvenost, stručnost, povezanost, lokacija i pouzdanost utiču na ukupan odnos cena-kvalitet. Najbolje ocenjeni domaćini kažu da daju prednost ovim savetima da bi pružali dobar odnos cena-kvalitet.
- Personalizujte aktivnosti. Saznajte više o hobijima, jezicima i drugim aktivnostima članova svake grupe na kartici Danas i u grupnoj prepisci. Razmislite o prilagođavanju aktivnosti njihovim interesovanjima.
- Unapredite ono što možete. Mnogo znači ako koristite kvalitetnije materije i ako dobro proučite anegdote. To važi čak i za mala poboljšanja, recimo korišćenje organskih sastojaka.
- Javite se gostima posle doživljaja. Zahvalite gostima i pošaljite im fotografije i preporuke. Ti dodatni detalji mogu doprineti da se gosti osećaju zbrinuto i povezano.
„Šaljem personalizovanu mapu sa preporukama nakon doživljaja“, kaže Džastin, koji organizuje pešačke ture u Sidneju i Brizbejnu u Australiji. „Ne vidim da mnogo tradicionalnih turističkih vodiča to radi. To je ono u čemu gosti vide veliku vrednost.“
Određivanje konkurentne cene
Čak i najbolji doživljaji mogu da dobiju niske ocene ako gosti smatraju da nisu vredni cene. Evo nekoliko stvari koje treba uzeti u obzir prilikom pregleda cene.
- Uporedite se sa sličnim doživljajima. Potražite aktivnosti poput vaše na Airbnb-u i drugim platformama da biste uporedili lokalne cene i razumeli šta je konkurentno.
- Reagujte na promene potražnje. Eksperimentišite sa cenama za različita vremena, dane, godišnja doba ili posebne manifestacije. Na primer, vikendi su možda popularniji od radnih dana.
- Ponudite popuste. Vremenski ograničeni popusti, popusti na rane rezervacije i popusti za veće grupe doprinose da privučete goste i popunite doživljaj. Kad dodate više od jednog, gost će dobiti onaj popust koji mu donosi najveću uštedu.
„Uvek morate da date ljudima više nego što očekuju za cenu“, kaže Evren, koji organizuje muzički pešački obilazak Sohoa u Londonu. „Za mene to ne znači obilazak još više mesta. Fokusiram se na to da ponudim odličnu kombinaciju činjenica i zabavnih anegdota da bih pružio najbolji odnos cena-kvalitet.“
Svi domaćini, sve fotografije i svi detalji ponude moraju da ispunjavaju standarde i uslove za doživljaje na Airbnb-u.
Informacije u ovom članku su se možda promenile od objavljivanja.