Rešavanje problema
Rešavanje problema
Komunikacija sa domaćinom
- Uputstva
Obraćanje domaćinima
Ako pre rezervisanja želite da saznate više o smeštaju ili doživljaju, pošaljite domaćinu poruku putem Airbnb-a. - Uputstva
Ako domaćin ne reaguje
Nakon što dobijete potvrdu rezervacije, videćete broj telefona domaćina u prepisci oko putovanja. - Uputstva
Naplata štete
Ako ste vi, osoba koju pozovete ili kućni ljubimac odgovorni za štetu nastalu tokom boravka, odmah obavestite domaćina. - Uputstva
Kako čitati i slati poruke
Morate biti prijavljeni na svoj nalog na Airbnb-u da biste mogli da čitate i šaljete poruke. Klikom ili dodirom na prepisku možete da pročit…
Pomoć oko itinerera i rezervacije
- Uputstva
Nađite podatke o rezervaciji
Detalje o rezervaciji, kao što je šifra potvrde, možete naći u porukama ili u odeljku Putovanja. - Uputstva
Gde možete naći potvrdu rezervacije doživljaja
Potvrdu rezervacije možete naći u odeljku Putovanja, a poslaćemo vam i imejl sa potvrdom nakon što rezervišete doživljaj. - Uputstva
Ako ne možete na sajtu da nađete prostor koji ste rezervisali
Ako vam je domaćin potvrdio rezervaciju, ona je aktivna čak i ako domaćin isključi smeštaj da se ne bi prikazivao u rezultatima pretrage. - Uputstva
Više rezervacija u okviru jednog putovanja
Ako imate dve rezervacije od kojih se jedna završava, a druga počinje u razmaku od najviše 4 dana, a udaljenost između lokacija nije velika,… - Uputstva
Dodavanje podataka o poslovnom putovanju u rezervaciju
Možete da dodate ili uklonite podatke o poslovnom putovanju u itinerer, u odeljku za poslovne napomene u okviru rezervacije. - Uputstva
Dodavanje ili uklanjanje gostiju u rezervaciji
Možete da dodajete i uklanjate goste iz itinerera sve do početka rezervacije. Idite na detalje putovanja da unesete izmene. - Uputstva
Dodavanje imena i prezimena svih gostiju rezervaciji
Bilo bi korisno da u rezervaciju dodate imena i prezimena za slučaj da treba da odštampate itinerer za dobijanje vize za putovanje. - Uputstva
Korisni saveti za putovanje na Kubu
Pročitajte korisne informacije za boravak na Kubi, uključujući registraciju za program STEP i brojeve hitnih službi.
Pomoć nakon putovanja
- Uputstva
Kako vam Centar za posredovanje pomaže
Centar za posredovanje vam omogućava da zatražite ili pošaljete novac u vezi sa vašom rezervacijom na Airbnb-u. Gosti i domaćini mogu da zat… - Uputstva
Posle putovanja: rešavanje nesuglasica
Ako se vaše nesuglasice odnose na novac, preko Centra za posredovanje možete da zatražite ili pošaljete novac za sve što je povezano sa vašo… - Uputstva
Šta da uradim ako nešto zaboravim u smeštaju?
Za pomoć se obratite domaćinu direktno porukom. Domaćinu možete poslati novac putem našeg Centra za posredovanje kako biste pokrili troškove…