Vaše rezervacije
Vaše rezervacije
Otkazivanje
Promene
- Uputstva
Izmena rezervacije u svojstvu domaćina
Možete da pošaljete gostu zahtev za promenu. Ako gost prihvati, rezervacija će se ažurirati. - Uputstva
Promena ili otkazivanje aktivnog putovanja u ulozi domaćina
Ako morate da otkažete ostatak rezervacije, obavezno porukom javite gostu šta se događa, a zatim nam se obratite za pomoć. - Uputstva
Odgovor na zahtev gosta za promenu rezervacije
Ako gost želi da promeni detalje potvrđene rezervacije (npr. da skrati boravak ili doda noćenja), treba da vam pošalje zahtev za izmenu. - Uputstva
Promena cene potvrđenih ili nepotvrđenih rezervacija
Cenu potvrđene rezervacije možete da promenite slanjem zahteva za promenu ili slanjem posebne ponude za nepotvrđeni zahtev. - Uputstva
Dodavanje naknade za čišćenje potvrđenoj rezervaciji
Ako potvrđenoj rezervaciji ili aktivnom boravku želite da dodate naknadu za čišćenje, trebaće vam odobrenje gosta. - Uputstva
Ako gost ne reaguje na vaš zahtev za izmenu rezervacije
Ako vam se gost ne javlja, a zahtev vam je važan ili hitan, možete da mu pošaljete poruku da ga podsetite da prihvati ili odbije zahtev. - Uputstva
Odbijanje zahteva za promenu putovanja
I gosti i domaćini mogu da odbiju zahtev za izmenu i da zadrže rezervaciju nepromenjenu. - Uputstva
Dodavanje dodatnih gostiju doživljaju
Ako se dodatni gosti pojave nenajavljeni, domaćin može da ih primi ili odbije.
Refundiranje i nadoknade za goste
- Uputstva
Refundiranje gostu
Način refundiranja novca gostu zavisi od toga da li se obavlja pre ili posle boravka. - Uputstva
Da li moram da refundiram novac gostima koji podnesu žalbu?
Ako prekršite bar jedan od naših osnovnih uslova, Airbnb može zahtevati da gostu refundirate novac. - Uputstva
Kako vam Centar za posredovanje pomaže
Centar za posredovanje vam omogućava da zatražite ili pošaljete novac u vezi sa vašom rezervacijom na Airbnb-u. Gosti i domaćini mogu da zat…
Kako funkcionišu rezervacije
- Uputstva
Pogledajte profilnu fotografiju gosta
Profilna fotografija obično nije vidljiva pre potvrde rezervacije, a možda je gost nije ni dodao. - Uputstva
Šta su stopa odgovora i vreme odgovora i kako se izračunavaju?
Merimo koliko brzo i dosledno odgovarate na upite i zahteve za rezervaciju. - Uputstva
Zašto se od domaćina traži da odgovore u roku od 24 sata?
Brzo odgovaranje na zahteve za rezervaciju, upite o rezervaciji i druge poruke jačaju poverenje u našu zajednicu domaćina. - Uputstva
Kako mogu da proverim status rezervacije kao domaćin?
Status rezervacije možete da vidite na raznim mestima: na stranici s rezervacijama, u porukama i u kalendaru. - Uputstva
Tumačenje statusa rezervacije
Nađite detalje o raznim statusima kroz koje bi vaša rezervacija mogla da prođe. - Uputstva
Kako mogu da proverim da li je rezervacija za gosta potvrđena?
Dobićete imejl kada dobijete potvrđenu rezervaciju. Potvrdu o rezervaciji možete da vidite i među svojim rezervacijama, u kalendaru i u prep… - Uputstva
Nalaženje svih rezervacija u svojstvu domaćina
Otvorite karticu Danas da vidite predstojeće rezervacije gostiju. - Uputstva
Kako mogu da sačuvam datume za nekog gosta?
Domaćini ponekad žele da im datumi u kalendaru budu raspoloživi za rezervaciju samo određenim gostima. U takvim slučajevima, gost može da po… - Uputstva
Šta znači uplata na čekanju?
To znači da je domaćin prihvatio zahtev za rezervaciju od gosta, ali da uplata od gosta još nije stigla. - Uputstva
Ažuriranje opisa smeštaja nakon što gost rezerviše
Gosti sa nepotvrđenim ili potvrđenim rezervacijama neće znati da ste izmenili smeštaj, pa to treba da im javite direktno porukom.
Problemi sa rezervacijom
- Uputstva
Ako vam je nelagodno zbog nekog gosta
Ako smatrate da gost krši vaš kućni red ili da se zbog njega ne osećate bezbedno, možete da odbijete njegov zahtev za rezervaciju ili da otk… - Uputstva
Kada se gost koji je rezervisao ne pojavi
Ako gost otkaže rezervaciju ili se ne pojavi, držaćemo se vaših pravila otkazivanja i isplatiti vam novac. - Uputstva
Kada gosti žele da povedu još neke ljude
Ako možete da primite veću grupu, a želite da naplatite dodatnu naknadu za te goste, gostu možete da pošaljete zahtev za promenu putovanja. - Uputstva
Osiguranje od odgovornosti za doživljaje
Osiguranje od odgovornosti za doživljaje je ključna komponenta AirCover-a za domaćine, koji predstavlja potpunu zaštitu za domaćine na Airbn… - Uputstva
Za domaćine – povrede tokom Airbnb doživljaja
Odvedite sve osobe na bezbedno mesto i odmah se obratite lokalnim hitnim službama. Nakon toga, prijavite nam incident. - Uputstva
Kakva medicinska podrška za evakuaciju je dostupna u Airbnb doživljajima i avanturama?
Međunarodni SOS pruža podršku domaćinima i gostima prilikom medicinski neophodnih evakuacija i daje stručne preporuke u pogledu zdravstvene …