Uputstva
•
Gost
Automatsko refundiranje
Automatsko refundiranje
Eligible refunds will be processed as soon as you click cancel. We automatically process the refund through the payment method you used when you booked the reservation.
Refunds can only be issued to the original payment method that was used.
Note: Coupons can’t be refunded, except if a Host cancels the reservation.
Da li vam je ovaj članak pomogao?
Srodni članci
Podnošenje zahteva za refundiranje
Želite li da vam se refundira novac? Prvi korak je da pošaljete poruku domaćinu kako biste to rešili. Ako domaćin ne može da reši problem, m…- Gost
Kada ćemo vam refundirati novac
Iako se isplaćuje gotovo istog trenutka, u najvećem broju slučajeva refundirani novac stigne na račun u roku od 10 dana, mada za neke načine… - Gost
Više rezervacija u okviru jednog putovanja
Ako imate dve rezervacije od kojih se jedna završava, a druga počinje u razmaku od najviše 4 dana, a udaljenost između lokacija nije velika,…
Zatražite pomoć oko rezervacija, naloga i drugih stvari.
Prijavite se ili se registrujte