Kad počnete da unosite tekst u polje za pretragu, prikazaće vam se predlozi. Za pregled koristite strelice nagore i nadole. Za odabir pritisnite Enter. Ako ste izabrali izraz od više reči, on će biti termin za pretragu. Ako je predlog link, u pregledaču će se otvoriti ta stranica.
Uputstva
Gost

Otkazivanje tokom boravka

Ako se pojavi nešto neočekivano tokom boravka, preporučujemo da prvo pošaljete poruku domaćinu kako biste razgovarali o rešenju. Verovatno će vam pomoći da odmah rešite problem. Ako želite da zatražite refundiranje novca ili otkažete rezervaciju, možemo da vam pomognemo da podnesete zahtev domaćinu.

Pošaljite poruku domaćinu

Generalno preporučujemo da prvo razgovarate sa domaćinom. Možete da direktno pošaljete poruku domaćinu da biste našli rešenje. Ako sa domaćinom postignete dogovor o rešenju, postoji veća šansa da će vaš zahtev biti odobren. Ako je domaćin već rešio problem i možete da nastavite sa boravkom, preskočite sledeće korake.

Podnesite zahtev u roku od 24 sata

Ako i dalje želite da otkažete rezervaciju tokom boravka, možemo da vam pomognemo da pokrenete zahtev za rešavanje problema sa domaćinom. Kada to učinite, možete tražiti od domaćina da reši problem, a možete zatražiti i refundiranje dela iznosa ili otkazivanje rezervacije uz refundiranje celog iznosa. Ako prihvati vaš zahtev, refundiraćemo vam na način plaćanja kojim ste platili rezervaciju. Ako domaćin odbije ili ne reaguje, možete zatražiti pomoć od Airbnb-a.

  1. Prikupite dokaze: Ako je moguće, fotografišite ili snimite video da biste zabeležili probleme, poput sadržaja koji nedostaje ili je oštećen.
  2. Pošaljite zahtev domaćinu: Opisaćete problem, dostaviti fotografije ako možete i obavestiti domaćina kako želite da ga rešite. Važno je da zatražite pomoć u roku od 24 sata nakon što primetite problem. U suprotnom, odlaganje bi moglo da utiče na iznos za refundiranje.
  3. Sačekajte odgovor: Ako odbije zahtev ili ne odgovori u roku od 1 sata, možete da zatražite od Airbnb-a da se uključi i pomogne. Airbnb će vam pomoći da rešite problem u skladu sa Pravilima refundiranja za gosta.
Da li vam je ovaj članak pomogao?

Srodni članci

Zatražite pomoć oko rezervacija, naloga i drugih stvari.
Prijavite se ili se registrujte