Pređi na sadržaj
    Idite napred da biste videli predložene rezultate
    COVID-19 – novosti
    Da biste videli opcije otkazivanja i refundiranja, izaberite rezervaciju na stranici Putovanja. Naša Pravila za slučajeve nepredviđenih okolnosti važe samo za određene rezervacije. Obaveštavaćemo vas svakog 1. i 15. u mesecu.

    Kako mogu da rezervišem smeštaj preko Airbnb-a?

    Kada rezervišete smeštaj putem Airbnb-a, to znači da ugovarate boravak u nečijem domu. Svaki domaćin ima vlastiti stil ugošćavanja, počev od načina na koji želi da upozna svoje goste. Neki domaćini žele lično da potvrde rezervaciju, dok će drugi dopustiti da automatski rezervišete smeštaj, ne čekajući njihovu potvrdu.

    1. Unesite sve podatke na svom profilu

    U svakom slučaju, važno je imati na umu da je Airbnb zajednica koja se zasniva na poverenju. Pre slanja zahteva za rezervaciju, unesite sve podatke na svom profilu kako bi domaćin imao neke informacije o vama. Najvažnije je da postavite profilnu fotografiju i izvršite proveru identifikacionog dokumenta kako biste mogli da rezervišete smeštaj, jer neki domaćini potvrđuju rezervacije isključivo ako su zadovoljeni ti uslovi.

    2. Pronađite odgovarajući smeštaj

    Putem Airbnb-a oglašava se više od 800.000 jedinstvenih smeštaja u različitim krajevima sveta. Važno je izabrati onaj koji će vam na putovanju osigurati udobnost i nezaboravno iskustvo.

    Pri traženju smeštaja, unesite datume i broj gostiju da biste dobili tačnu cenu. Pročitajte utiske, opise i kućni red i pregledajte sadržaje koje smeštaj nudi kako biste videli da li vam odgovara. Ako imate pitanja o smeštaju, slobodno se obratite domaćinu.

    3. Rezervišite!

    Pronašli ste smeštaj koji vam savršeno odgovara i želite da ga rezervišete. Način na koji ćete potvrditi rezervaciju, zavisi od podešavanja koje je odredio domaćin.

    • Instant rezervacija

      Domaćini koji ne žele da potvrđuju svaku rezervaciju pojedinačno, na stranici svog smeštaja imaju dugme Instant rezervacija. Takvu rezervaciju potvrđujete trenutno, kao što i samo ime sugeriše. Saznajte više o Instant rezervaciji.

    • Zahtev za rezervaciju

      Mnogi domaćini više vole da sami potvrde svaku rezervaciju. U tom slučaju, na stranici smeštaja videćete dugme na kom piše Zahtev za rezervaciju. Da biste poslali zahtev za rezervaciju, moraćete da unesete podatke o svom načinu plaćanja. Domaćin mora da u roku od 24 sata prihvati zahtev i kad to učini, vaša rezervacija je potvrđena. Saznajte više o slanju zahteva za rezervaciju.

    • Preliminarno odobrenje i posebne ponude

      Ako odlučite da se obratite domaćinu i postavite mu pitanja pre no što zatražite rezervaciju, domaćin vam u odgovoru može poslati preliminarno odobrenje ili posebnu ponudu. Preliminarno odobrenje je poziv da rezervišete smeštaj za termin i broj gostiju koje ste naveli u poruci. Posebna ponuda domaćinu daje mogućnost da vam ponudi posebne cene, termin i druge opcije pre pravljenja rezervacije. Saznajte više o tomekako da rezervišete smeštaj na osnovu preliminarnog odobrenja ili posebne ponude.

    Srodni članci
    Da li ste dobili potrebnu pomoć?